Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vasilli - zdjęcie

Vasilli

Rejestracja: 01.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 09:30
-----

#464522 [ROZWIĄZANE] Bulletdamage - zwykłe

Napisane przez sNH. w 05.10.2012 20:26

Sprawdź:


// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#462125 Dodanie terro broni

Napisane przez glut w 27.09.2012 14:44

Piszesz np plugin

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <weapon>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
}
public Round_Start()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
give_weapon(id, CSW_DEAGLE, 10)
}
}
}


I jeżeli Jesteś w TT to dostajesz deagla z 10 ammo na start tu masz inne nazwy broni

http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

a tu biblioteka do kompilacji

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417255 [HNS] Czarny ekran na 10s dla CT

Napisane przez Gość w 02.06.2012 22:22

Dalej nie wiem, jak z tymi kolorami, więc zrobiłem niebieski, żółty, niebieski. Może masz słaby serwer, że Ci miga
BTW. Zwiększyłem czas trwania, teraz nie powinno migać:

Kurza ślepota v. 1.2:

Załączony plik  KurzaSlepota.sma   1,65 KB  105 Ilość pobrań
  KurzaSlepota.amxx




#416300 [HNS] Czarny ekran na 10s dla CT

Napisane przez Gość w 31.05.2012 18:53

Nie ma to, jak zostawić debug say w pluginie.
BTW. Wrzucam plugin, który nie przyciemnia ekranu, jeśli jest tylko 1 osoba (HLTV nie jest liczony jako gracz, boty owszem):

Kurza ślepota v. 1.1:

Załączony plik  KurzaSlepota.sma   1,58 KB  94 Ilość pobrań
  KurzaSlepota.amxx




#416048 [HNS] Czarny ekran na 10s dla CT

Napisane przez Gość w 30.05.2012 19:27

Poprawiona wersja (sprawdziłem, działa):
Kurza ślepota v. 1.0:


Załączony plik  KurzaSlepota.sma   1,26 KB  99 Ilość pobrań
  KurzaSlepota.amxx




#387015 [Cod mod] wygenerowane klasy się nie dodają

Napisane przez ILikeSpam w 27.03.2012 15:27

W pliku plugins-codmod.ini, czy coś takiego (folder configs) dopisz nazwę pluginu wraz z rozszerzeniem.
  • +
  • -
  • 1