Witam, chciałbym wam przedstawić paczkę perków, które robiłem na swoj serwer
Opisy:
Klasy:
================================
1. Adept Ninja - Ma podwójny skok,1/2 z nożna,Widoczność 50
2. Kleryk(Premium) - Posiada 2 rakiety, mało Widoczny gdy kuca na nożu
3. Skazaniec - Widzi niewidzialnych, ma 1\25 na wyrzucenie broni przeciwnika
4. Strzelec (Premium) - Dodatkowe 15(+inteligencja) obrażeń z MP5 i ma long jump-y
Perki:
================================
1. Amulet Fox-a - Zadajesz 20 obrażeń więcej, Natychmiastowe zabicie z HE
2. Niewidzialność Diabla - Twoja widoczność spada (można wylosować od 23 do 76)
3. EGON - Dostajesz 300 Zdrowia
4. Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A
5. Exekucja Brajana - Zadajesz od 30 do 41 obrazen wiecej, redukcja obrazen i natychamiastowe zabicie z AWP
6. Flara - Natychmiastowe zabice z HE
7. Paczka broni - Wszystkie Granaty aka47,m4a1,AWP 1/2 na natychmiastone zabicie z HE
8. Kamizelka Admina - Dostajesz 100 wytrzymalosci, zadajesz od 15 do 25 obrazen wiecej
9. Kara sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp
10. Lipton - Zadajesz od 10 do 50 obrazen wiecej
11. Majteczki Laleczki - Zadajesz od 20 do 25 obrazen wiecej,natychmiastowe zabicie z AWP
12. Moc FOF3r-a - Zadajesz 21 do 54 obrazen wiecej i za kazdego fraga dostajesz 20 hp
13. Naboje Inteligencji - Zadajesz 15(+int liczone razy 0.17) obrazen wiecej
14. Niewidzialny - Jestes niewidoczny
15. Oczy Katsumoto - Masz 1/na 1,2,3,4 szans na odrodzenie sie po smierci dostajesz 50 hp mozesz wykonac podwojny skok
16. Przeklete naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika
17. Przyczajony Sniper - Jestes prawie niewidzialny i masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z AWP
18. Sakwa z Kasa - 16000$ co runde
19. Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a
20. SWAT - Dostajesz AK47, M4A1 oraz AWP !
21. Szczescie - 1/2 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A
22. Tajemnica H@ - Masz 1\7 z M4 i 1\3 z deagle, dostajesz 30 wytrzymalosci
23. Tajemica Skazanca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47
Z napisami: colorchat\print_chat :
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1879 Ilość pobrań
Bez napisow colorchat\print_chat;
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 122,08 KB 890 Ilość pobrań
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dawidxxxxx
Rejestracja: 31.10.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2012 22:04





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 32
- Odwiedzin: 3 311
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Grudzień 27, 1993
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Terespol
Kontakt
#361022 Perki by Pas (FORMOZA)
Napisane przez FORMOZA
w 09.02.2012 12:16
#424462 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Zabija jakby były bronie 1/1
Napisane przez Pan PrO
w 25.06.2012 20:27
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Dawid XXL";
new const opis[] = "Klasa premium. Posiada scout 1/1, deagle, fb oraz granat dymny. Podczas kucania słabo widoczny. Posiada 2 miny oraz podwójny skok.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Dawid XXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idAtt])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idAtt) != CSW_SCOUT)
return HAM_IGNORED;
if(!(dmgBits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
#282757 Klasa z miotaczem ognia
Napisane przez Crew
w 14.08.2011 11:31
http://www.youtube.com/watch?v=Z9hsQ3RcBvQ
Cvary:
ft_enable "1" - czy plugin ma być on/off ft_fueltank "50" - max benzyny ft_damage "2" - zadawane obrażenia ft_xplode_dmg "30" - siła eksplozji miotacza ft_damage_dis "100" - ustawia odległość uszkodzenia ogniem miotacza ft_splash_dis "40" - zasięg ognia cod_xpmiotacz "20" - ilość expa za zabicie z miotacza
Pliki
- models/v_flamethrower.mdl - models/p_flamethrower.mdl - models/w_flamethrower.mdl - sound/flamethrower.wav
PS. to jest moja pierwsza taka większa przeróbka
Załączone pliki
-
modele.zip 236,63 KB 879 Ilość pobrań
-
codclass_miotacz.sma 21,11 KB 878 Ilość pobrań
codclass_miotacz.amxx
-
codclass_miotacz.amxx 31,12 KB 168 Ilość pobrań
#424122 Prośba o sporą ilość perków
Napisane przez Piszczala
w 25.06.2012 10:38
Załączone pliki
-
codperk_burzamuzgow.sma 804 bajtów 65 Ilość pobrań
codperk_burzamuzgow.amxx
-
codperk_krytycznenaboje.sma 919 bajtów 51 Ilość pobrań
codperk_krytycznenaboje.amxx
-
codperk_ksiegaexpa.sma 1,11 KB 50 Ilość pobrań
codperk_ksiegaexpa.amxx
-
codperk_mocobalajaca.sma 986 bajtów 54 Ilość pobrań
codperk_mocobalajaca.amxx
-
codperk_struspedziwiatr.sma 649 bajtów 55 Ilość pobrań
codperk_struspedziwiatr.amxx
#275678 Inne dodawanie punktów
Napisane przez byCZUS
w 30.07.2011 11:51
Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:
Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).
A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
dodajemy coś takiego:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33];
Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }i zamieniamy na
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); }Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }zamieniamy na
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
#424049 Perki
Napisane przez Piszczala
w 24.06.2012 22:37
A i znalazłem Ninje.
Tylko nie wiem czy ci będzie pasował looknij
A tu normalny ninja
Załączone pliki
-
codperk_mistrzscouta.sma 1,22 KB 55 Ilość pobrań
codperk_mistrzscouta.amxx
-
codperk_ostrabiegunka.sma 2,96 KB 53 Ilość pobrań
codperk_ostrabiegunka.amxx
-
codperk_widzik.sma 776 bajtów 80 Ilość pobrań
codperk_widzik.amxx
-
codclass_NinjaPremium.sma 1,55 KB 59 Ilość pobrań
codclass_NinjaPremium.amxx
-
codclass_ninja.sma 1,44 KB 46 Ilość pobrań
codclass_ninja.amxx
#424033 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o klasę.
Napisane przez Piszczala
w 24.06.2012 21:33
Załączone pliki
-
codclass_Dawid.sma 1,83 KB 51 Ilość pobrań
codclass_Dawid.amxx
-
codclass_Kiriyama.sma 1,77 KB 52 Ilość pobrań
codclass_Kiriyama.amxx
#424024 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o klasę.
Napisane przez Piszczala
w 24.06.2012 21:20
Dawid XXL
Załączone pliki
-
codclass_Kiriyama XXL.sma 1,77 KB 44 Ilość pobrań
codclass_Kiriyama XXL.amxx
-
codclass_Dawid XXL.sma 1,84 KB 43 Ilość pobrań
codclass_Dawid XXL.amxx
#423586 Prośba o kilka perków
Napisane przez
gost11
w 23.06.2012 16:26
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dawidxxxxx
- Regulamin