Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dawidxxxxx - zdjęcie

dawidxxxxx

Rejestracja: 31.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2012 22:04
-----

#361022 Perki by Pas (FORMOZA)

Napisane przez FORMOZA w 09.02.2012 12:16

Witam, chciałbym wam przedstawić paczkę perków, które robiłem na swoj serwer :)

Opisy:

Klasy:
================================
1. Adept Ninja - Ma podwójny skok,1/2 z nożna,Widoczność 50

2. Kleryk(Premium) - Posiada 2 rakiety, mało Widoczny gdy kuca na nożu

3. Skazaniec - Widzi niewidzialnych, ma 1\25 na wyrzucenie broni przeciwnika

4. Strzelec (Premium) - Dodatkowe 15(+inteligencja) obrażeń z MP5 i ma long jump-y

Perki:
================================

1. Amulet Fox-a - Zadajesz 20 obrażeń więcej, Natychmiastowe zabicie z HE

2. Niewidzialność Diabla - Twoja widoczność spada (można wylosować od 23 do 76)

3. EGON - Dostajesz 300 Zdrowia

4. Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A

5. Exekucja Brajana - Zadajesz od 30 do 41 obrazen wiecej, redukcja obrazen i natychamiastowe zabicie z AWP

6. Flara - Natychmiastowe zabice z HE

7. Paczka broni - Wszystkie Granaty aka47,m4a1,AWP 1/2 na natychmiastone zabicie z HE

8. Kamizelka Admina - Dostajesz 100 wytrzymalosci, zadajesz od 15 do 25 obrazen wiecej

9. Kara sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp

10. Lipton - Zadajesz od 10 do 50 obrazen wiecej

11. Majteczki Laleczki - Zadajesz od 20 do 25 obrazen wiecej,natychmiastowe zabicie z AWP

12. Moc FOF3r-a - Zadajesz 21 do 54 obrazen wiecej i za kazdego fraga dostajesz 20 hp

13. Naboje Inteligencji - Zadajesz 15(+int liczone razy 0.17) obrazen wiecej

14. Niewidzialny - Jestes niewidoczny

15. Oczy Katsumoto - Masz 1/na 1,2,3,4 szans na odrodzenie sie po smierci dostajesz 50 hp mozesz wykonac podwojny skok

16. Przeklete naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika

17. Przyczajony Sniper - Jestes prawie niewidzialny i masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z AWP

18. Sakwa z Kasa - 16000$ co runde

19. Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a

20. SWAT - Dostajesz AK47, M4A1 oraz AWP !

21. Szczescie - 1/2 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A

22. Tajemnica H@ - Masz 1\7 z M4 i 1\3 z deagle, dostajesz 30 wytrzymalosci

23. Tajemica Skazanca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47

Z napisami: colorchat\print_chat :

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1879 Ilość pobrań


Bez napisow colorchat\print_chat;

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   122,08 KB  890 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 35


#424462 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Zabija jakby były bronie 1/1

Napisane przez Pan PrO w 25.06.2012 20:27



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Dawid XXL";
new const opis[] = "Klasa premium. Posiada scout 1/1, deagle, fb oraz granat dymny. Podczas kucania słabo widoczny. Posiada 2 miny oraz podwójny skok.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Dawid XXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_min_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idAtt])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idAtt) != CSW_SCOUT)
return HAM_IGNORED;

if(!(dmgBits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#282757 Klasa z miotaczem ognia

Napisane przez Crew w 14.08.2011 11:31

Dostaje na start M3, miotacz ognia

http://www.youtube.com/watch?v=Z9hsQ3RcBvQ

Cvary:

ft_enable "1" - czy plugin ma być on/off
ft_fueltank "50" - max benzyny
ft_damage "2" - zadawane obrażenia
ft_xplode_dmg "30" - siła eksplozji miotacza
ft_damage_dis "100" - ustawia odległość uszkodzenia ogniem miotacza
ft_splash_dis "40" - zasięg ognia
cod_xpmiotacz "20" - ilość expa za zabicie z miotacza

Pliki

- models/v_flamethrower.mdl
- models/p_flamethrower.mdl
- models/w_flamethrower.mdl
- sound/flamethrower.wav

PS. to jest moja pierwsza taka większa przeróbka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#424122 Prośba o sporą ilość perków

Napisane przez Piszczala w 25.06.2012 10:38

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#424049 Perki

Napisane przez Piszczala w 24.06.2012 22:37

Na razie to mi się udało skombinować

A i znalazłem Ninje.
Tylko nie wiem czy ci będzie pasował looknij

A tu normalny ninja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#424033 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o klasę.

Napisane przez Piszczala w 24.06.2012 21:33

Proszę powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#424024 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o klasę.

Napisane przez Piszczala w 24.06.2012 21:20

Kiriyama XXL

Dawid XXL

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#423586 Prośba o kilka perków

Napisane przez gost11 w 23.06.2012 16:26

Nie bedzie mógł zrobić 5 skoków tylko 4 tak jak chciałem.
Jezeli jestes taki mądry to zrób sobie sam Perki powinienes sie cieszyc ze ktos ci chce pomóc