Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HappyDay - zdjęcie

HappyDay

Rejestracja: 23.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.11.2011 20:33
-----

#300461 Klasa Inżynier

Napisane przez radim w 26.09.2011 13:32

Pokażę jak zrobić klasę Inżynier pod Starego CodMod'a
Zaczynamy !

1. Dodajemy nowy include:
#include <fakemeta_util>

2. Pod includami dodajemy to:
#define SENTRY_THINK 0.3
 
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN	   41
 
#define fm_point_contents(%1) engfunc(EngFunc_PointContents, %1)
 
#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)
3. Następnie nad public plugin_init() dodajemy to:
new pMenuExplode[33];
new gMenuDzialko[33]
new bool:bInzynier[33]
new mdl_gib_build1,mdl_gib_build2,mdl_gib_build3,mdl_gib_build4
new g_maxplayers;
new pcvarPercent,pcvarHealth,pcvarDamage;
 
static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

4. Do public plugin_init() dodajemy:
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++){
		if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
	}
 
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack_Building")
 
register_think("sentry_shot","sentry_shot")
 
g_maxplayers = get_maxplayers();
 
pcvarPercent = register_cvar("inzynier_percent","4") // ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
	pcvarHealth = register_cvar("inzynier_health","600") // ile hp ma dzialko
	pcvarDamage = register_cvar("inzynier_damage","15.0"); //[font=monospace] [/font]ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !

5. Do public plugin_precache() dodajemy:
precache_sound("sentry_shoot.wav");
	
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_tfc_spanner.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/base2.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/sentry2.mdl")
	
	mdl_gib_build1 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/mbarrel.mdl")
	mdl_gib_build2 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/computergibs.mdl")
	mdl_gib_build3 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/metalplategibs.mdl")
	mdl_gib_build4 = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,"models/cindergibs.mdl")
	
	precache_sound("debris/bustmetal1.wav");
	precache_sound("debris/bustmetal2.wav");

6. Do public NowaRunda() dodajemy:
	remove_entity_name("sentry_base")
	remove_entity_name("sentry_shot")

7. Na samym końcu sma dodajemy:
Spoiler


8. W public Odrodzenie(id) dodajemy case naszej klasy i w niej msui być:
bInzynier[id] = true;
Czyli np. wygląda to tak(moja klasa ma galil'a i p228):
case xx:   // w miejsce xx wpisujesz nazwe klasy
		{
			give_item(id, "weapon_galil")
			give_item(id, "weapon_p228")
			bInzynier[id] = true;
		}

9. Na początku public Odrodzenie(id) pod:
if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
dodajemy:
bInzynier[id] = false;

10. W public client_connect(id) dodajemy:
bInzynier[id] = false;
gMenuDzialko[id] = 0;
pMenuExplode[id] = 0;

I to wszystko ;)
  • +
  • -
  • 15


#182483 potrzebny plugin

Napisane przez hardbot w 23.10.2010 14:41

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
set_task(60.0, "Ustaw",_,_,_,"b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Ustaw(){
server_cmd("sv_maxspeed","300");
return;
}


Łapaj