Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aVVe - zdjęcie

aVVe

Rejestracja: 23.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.09.2015 22:17
-----

#255549 [Poradnik] Kamera stacjonarna w VHE

Napisane przez aVVe w 03.06.2011 14:06

Do wykonania kamery która bedzie skierowana w kierunku który jej wyznaczymy potrzebne będą:

trigger_camera
info_target
func_button

1. Pierwszym krokiem jest wstawienie na mapę bytu trigger_camera tam gdzie ma się znajdowac nasza kamera a następnie nadane jej opcji np:

Nazwa: Kamera
Uruchom(wybrany byt): cel_kamery (to bedzie nazwa naszego celu kamery który zaraz wykonamy)
Czas dzialania: 10 (tutaj wybieracie jakis czas w sekundach ile ma trwac podgląd z kamery)

2. Teraz wstawiamy info_target tam gdzie ma byc skierowany nasz podgląd z kamery z opcjami:

Nazwa: cel_kamery

3. Ostatnim krokiem jest utworzenie przycisku którym włączymy podgląd z kamery.
Więc tworzymy bryłę, nadajemy jej teksturę przycisku(buttona) i zmieniamy w byt func_button z opcjami:

Uruchom(byt docelowy): Kamera
w zakładce Flagi zaznaczamy Nie Przesuwaj

Koniec.

Poradnik wykonany w 100% prze ze mnie. Kopiowanie bez zgody autora (czyli mojej) zabronione!
  • +
  • -
  • 2


#255547 [Poradnik] Cele JailBreak

Napisane przez aVVe w 03.06.2011 14:02

Do stworzenia celi będą potrzebne 2 byty:
func_door
func_button

1. Zaczynamy od utworzenia pomieszczenia za pomocą Kreatora Brył Dołączona grafika czyli naszej celi i nadanie jej jakiejś tekstury narzędziem Teksturowanie Dołączona grafika

2. Następnie zaznaczamy naszą cele narzędziem Zaznacz Dołączona grafika i odzielamy od siebie sciany za pomocą narzędzia Rozgrupuj Dołączona grafika

3. Teraz zaznaczamy przednią ścianę naszej celi i nadajemy jej teksturę podobna do krat np. {GRATESTEP3 ( znak "{" oznacza ze tekstura jest przezroczysta tzn. kiedy nadamy jej odpowiednie opcje bedzie widac tylko kraty bez czarnej przestrzeni pomiędzy nimi)

4. Po nadaniu tekstury ponownie zaznaczamy przednią scianę i zamieniamy w byt func_door z przykładowymi opcjami:

Nazwa: door1
Tryb Rendowania: Solidnie
Nasycenie: 255
Mozemy także dodać dzwięk otwierania i zatrzymania celi, pobawcie się tym trochę.

Standardowo drzwi maja ustawione, ze kiedy minie 4s od otworzenia automatycznie się zamykają więc jesli chcemy aby zamykaly i otwieraly się tylko za pomocą przycisku zaznaczamy w zakładce Flagi: Naprzemian.
Ostatnią opcja jest wskazanie kierunku otworzenia sie drzwi ustawiając wskaznik w odpowiednim miejscu na kołku Dołączona grafika

5. Teraz czas na zrobienie przycisku który będzie otwierał nasze drzwi a więc robimy bryłe i nadajemy jej teksturę przycisku(buttona)

6. Następnie zamieniamy bryłę w byt func_button z opcjami:

Uruchom(byt docelowy): door1
i w zakładce Flagi zaznaczamy Nie przesuwaj

Koniec.

Poradnik wykonany w 100% prze ze mnie. Kopiowanie bez zgody Autora(czyli mojej) Zabronione !
  • +
  • -
  • 1