Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FootballerPL - zdjęcie

FootballerPL

Rejestracja: 21.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.06.2011 13:15
-----

Moje posty

W temacie: Item 1/3 lub 1/2

02.11.2010 21:06

Ok :)
A żeby móc np. "losować" pomiędzy 1/2 a 1/3, da się jakoś? Aby pominąć 1/1.

Bo jak kolega Blood Angel podał, co mi się nie chce skompilować to:
case 38:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 3);
			give_item(id, "weapon_m3");
		}

Pisze: error 088: number of arguments does not match definition

W tym także jest błąd:
if(weapon == CSW_M3)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 38 && random(2) == 3)
            damage = float(health);
    }

Pisze: array must be indexed (variable "informacje_przedmiotu_gracza")

W temacie: Item 1/3 lub 1/2

02.11.2010 20:16

Nie nie, ten item akurat skopiowałem z innego Cod'a, w którym miał przypisany inny numer. Ale chodzi ciągle o 38. Sorry ;/ To jak będzie?

W temacie: Item 1/3 lub 1/2

02.11.2010 17:48

Dziękuję wam bardzo, bardzo szybko odpisaliście :)

Rep :)

Dodano 02 listopad 2010 - 17:54:
Mam jeszcze jedno pytanie:
Jeśli chodzi o ten item z M3, który podałem powyżej.

W kodzie w "public Odrodzenie(id)" jest też coś takiego:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50)
	{
		give_item(id, "weapon_m3");
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
	}

Tu też jest "random", czy trzeba też coś zmienić?

W temacie: Proszę o skompilowanie

31.10.2010 09:44

Nom faktycznie, sorry :P Ale sam wczoraj zdążyłem skompilować 10 minut przed czasem :) Do zamknięcia.

W temacie: CodMod - awp 1/3

22.10.2010 22:26

Dziękuję bardzo :) Do zamknięcia.
Rep :D