Dodano 22 październik 2010 - 11:46:
Jeszcze pytanko
1.
public func_unassassin(id){
new id=read_data(2)
if(is_assassin[id]==1){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
set_user_footsteps(id,0)
set_user_health(id,100)
cs_reset_user_model(id)
client_print(id,print_center,"Juz nie jestes assassin'em!")
is_assassin[id]=0
}
}
Jak zmienić ten kod aby po następnej rundzie player był dalej assassinem i tylko po zabiciu wyłączał się ten mod?
2.
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,300)
set_user_gravity(player,0.4)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "ass_ezia")
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
jeśli chce zmienić skin noża to mam tu dopisac "cs_set_user_model(weapon, "v_knife_ass") a do
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ass_ezia/ass_ezia.mdl")
}
dopisac "precache_model("models/v_knife_ass.mdl")" ?