Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karpaj - zdjęcie

Karpaj

Rejestracja: 17.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2012 15:25
-----

#312879 Czas Rozgrzewki oraz vote na wymieszanie składów

Napisane przez Cypis' w 24.10.2011 17:04

1 - zrobić sobie cfg na dana mape i tam zmienić jakaś komenda
2 - jak masz gscrable to tam w admin menu masz pod przyciskiem 4 wymieszanie składów
  • +
  • -
  • 1


#308602 [ROZWIĄZANE] Plugin do (trwałego) głosowania

Napisane przez Cypis' w 15.10.2011 22:55

sprawdź czy działa:


#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo =
{
name = "Fun Vote",
author = "Cypis",
description = "Fun Vote",
version = "1.0",
url = "http://www.amxx.pl/"
};

new Handle:g_Players = INVALID_HANDLE;
new String:file_name[2][128];

public OnPluginStart()
{
g_Players = CreateArray(ByteCountToCells(33));

RegConsoleCmd("glosuj", Command_Vote);

BuildPath(Path_SM, file_name[0], sizeof(file_name[]), "logs/pytania.txt");
BuildPath(Path_SM, file_name[1], sizeof(file_name[]), "logs/sidy.txt");
}

public OnConfigsExecuted()
{
if(!FileExists(file_name[1]))
return;

new Handle:file = OpenFile(file_name[1], "r");
while(!IsEndOfFile(file))
{
decl String:g_sid[32];
ReadFileLine(file, g_sid, sizeof(g_sid));
PushArrayString(g_Players, g_sid);
}
CloseHandle(file);
}

public Action:Command_Vote(client, args)
{
if(!IsClientConnected(client) || !IsClientInGame(client) || IsFakeClient(client) || IsVoteInProgress())
return Plugin_Handled;

if(MozeGlosowac(client))
return Plugin_Handled;

new Handle:menu = CreateMenu(Handle_VoteMenu);
SetMenuTitle(menu, "Pytanie XXX");
AddMenuItem(menu, "1", "OPCJA 1");
AddMenuItem(menu, "2", "OPCJA 2");
AddMenuItem(menu, "3", "OPCJA 3");
AddMenuItem(menu, "4", "OPCJA 4");
SetMenuExitButton(menu, false);
DisplayMenu(menu, client, 20);
return Plugin_Handled;
}
public Handle_VoteMenu(Handle:menu, MenuAction:action, param1, param2)
{
if(action == MenuAction_Select)
{
decl String:info[32];
GetMenuItem(menu, param2, info, sizeof(info));

decl String:name[32];
decl String:auth[32];
GetClientName(param1, name, sizeof(name));
GetClientAuthString(param1, auth, sizeof(auth));

LogToFile(file_name[0], "Gracz %s (%s) zagłosował na %s (%i)", name, auth, info, param2);
LogToFile(file_name[1], "%s", auth);
PushArrayString(g_Players, auth);
}
else if(action == MenuAction_End)
{
CloseHandle(menu);
}
}

stock bool:MozeGlosowac(client)
{
if(!GetArraySize(g_Players))
return false;

decl String:auth[32];
GetClientAuthString(client, auth, sizeof(auth));
for(new i=0; i<GetArraySize(g_Players); i++)
{
decl String:g_sid[32];
GetArrayString(g_Players, i, g_sid, sizeof(g_sid));
if(strcmp(auth, g_sid, false) == 0)
return true;
}
return false;
}

  • +
  • -
  • 2


#305661 [ROZWIĄZANE] Plugin do (trwałego) głosowania

Napisane przez Cypis' w 10.10.2011 14:10

Opisz bardziej jak to ma działać. (to ma działać na podstawie komendy sm_vote ?)
  • +
  • -
  • 1


#302663 Minecraft Engine

Napisane przez diablix w 03.10.2011 15:31

Minecraft Engine 0.3
by diablix & DarkGL

opis
Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody :) Wygląda to naprawdę ciekawie,
i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem :)

wymagane moduly
  • Fakemeta
  • Engine
  • Fun
instalacja
  • modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
  • minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
  • dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)
inne informacje



Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej :)

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#298437 Prośba o plugin z vote alltalk

Napisane przez Cypis' w 20.09.2011 20:45

plugin już jako tak zrobiłem tylko że mi brakuje natywa jak pobrać ile jest aktualnie graczy na serwerze xD

@Edit
znalazłem :)
nie sprawdzałem czy działa więc pozostawiam to tobie czy działa a kompilować kompiluje się kod


#include <sourcemod>

new bool:clientvote[MAXPLAYERS + 1];
new bool:votebylo = false;
new vote;

public Plugin:myinfo =
{
name = "Vote AllTalk",
author = "Cypis",
description = "Vote AllTalk",
version = "1.0",
url = "http://amxx.pl"
};

public OnPluginStart()
{
RegConsoleCmd("alltalk", CmdAllTalk, "Vote AllTalk"); //po pisaniu w say wyrazu zawierajacego w sobie alltalk to wywola public CmdAllTalk
}

public Action:CmdAllTalk(client, args)
{
if(!IsClientConnected(client) || !IsClientInGame(client) || IsFakeClient(client) || clientvote[client] || votebylo)
return;

clientvote[client] = true;
vote++;
if(vote >= GetClientCount()/2)
{
if(IsVoteInProgress()) //sprawdzanie czy jest jakies vote w procesie/postepie (?)
return;

new Handle:menu = CreateMenu(Handle_VoteMenu); //rejstruje handled
SetMenuTitle(menu, "Glosowanie na AllTalk:"); //dodaje tytul
AddMenuItem(menu, "on", "On - AllTalk"); //dodaje na co glosowac
AddMenuItem(menu, "off", "Off - AllTalk"); //dodaje na co glosowac
SetMenuExitButton(menu, false); //wylacza przycisk wyjdz
VoteMenuToAll(menu, 20); //pokazuje menu wszytskim gracza i utrzymuje sie one 20s

votebylo = true;
}
}

public Handle_VoteMenu(Handle:menu, MenuAction:action, param1, param2)
{
if(action == MenuAction_End) //akcja koniec (?)
{
CloseHandle(menu); //zamyka handled/menu
}
else if(action == MenuAction_VoteEnd) //wykonuje jak koniec vota (po 20s jak tam ustawilem)
{
SetConVarBool(FindConVar("sv_alltalk"), param1 == 0? false: true, false, false); //lub ServerCommand("sv_alltalk 0");
PrintToChatAll("\x04[\x03AMXX\x04]\x01 AllTalk został %s", param1 == 0? "Wyłączony": "Włączony");
}
}

public OnClientDisconnect(client) //foward wykonany w momecie wyjscia z serwera (pre)
{
if(IsClientInGame(client)) //sprawdza czy gracz jest w grze
{
if(clientvote[client] && !votebylo)
{
clientvote[client] = false;
vote--;
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#284741 Opis instalacji SourceMod

Napisane przez Nomaf w 18.08.2011 18:24

SourceMod

1. Opis

SourceMod jest modyfikacją serwera, która pozwala na potężne rozbudowanie jego. Wymaga Metamod: Source w wersji 1.8 lub większej oraz gry na bazie silnika Source. Pluginy bazują na języku skryptowym Pawn. To właśnie one powodują rozszerzenie możwliości rozgrywki na serwerach. Możemy stworzyń nowe tryby rozgrywki, zmieniać właściwości gracza, ustawiać nowe byty na mapie, czyli praktycznie wszystko. Oficjalna strona znajduje się pod tym adresem:
SourceMod: Half-Life 2 Scripting

Najnowszą wersję możemy pobrać stąd: http://amxx.pl/topic...-sourcemod-172/

2. Instalacja - Etap 1

Windows:

Ci co mają grę NonSteam i chcą grać w trybie LAN, to wystarczy, że wgrają zawartość archiwum do /nazwa_gry/, np. /cstrike/ i już SourceMod będzie działać. Ten kto pobrał Source Dedicated Server przez Steam, to pliki powinien wrzucić do: /steam/steamapps/nazwa_konta/source 2007 dedicated server/nazwa_gry. Przykład: /steam/steamapps/nomaf/source 2007 dedicated server/cstrike.

Linux:
Wypakuj zawartość folderu do /nazwa_gry/. To wszystko.

3. Końcowe kroki

Zresetuj serwer. Aby sprawdzić, czy wszystko zostało pomyślnie zainstalowane, należy wpisać w konsoli serwera:


meta list

Po wpisaniu tego powinno się wyświetlić coś w stylu:

] meta list
Listing 1 plugin:
  [01] SourceMod (1.3.7) by AlliedModders LLC

Teraz można już wybierać z bazy kilku tysięcy pluginów i instalować na serwerze wink.gif. Kody źródłowe pluginów mają format .sp, a skompilowane .smx. Główne komendy SourceMod'a zaczynają się od sm. Wystarczy wpisać ten początek, a powininno się wyświetlić menu kontekstowe z podpowiedziami komend.
 

Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!


  • +
  • -
  • 8


#1145 Prometheus

Napisane przez Gomez w 14.02.2008 16:48

Prometheus

Przedstawiam wam plugin dzięki któremu Hosty/Zakładnicy umia chodzic po drabinie,
kucaja, chodza w tunelach np. na assaulcie.

Instalacja:
Plik prometheus.amxxwrzucamy do addons/amxmodx/plugins
prometheus.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy prometheus.amxx

Cvary:
hostage_can_duck (default 1) - if hostages can duck or not.

hostage_climb_speed (default 256.0) - the speed at which hostages climb ladders. use 0.0 to disable hostage ladder climbing.

hostage_directional_ladders (default 1) - if hostages use smart ladder direction calculations to aid in climbing. disable only on maps that have awkward ladders which the hostages just can't seem to climb (I've only observed this on cs_backalley).

hostage_fall_damage (default 1.0) - the fall damage scale that hostages take (so 0.5 would be half damage, for example). use 0.0 to disable hostage fall damage. also note that hostage fall damage (with a scale of 1.0) tends to be just a little bit less than player fall damage.

hostage_fall_penalty (default 1) - if players lose money for damaging hostages through fall damage, and if it adds to their mp_hostagepenalty count when they kill a hostage through fall damage.

hostage_use_door_distance (default 64.0) - if a door is between a hostage and his leader, the maximum distance that the hostage can be from the door to attempt to open it. 

Moduły potrzebne do działania pluginu:

Cstrike
Fakemeta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#285463 Roll The Dice PL

Napisane przez VVirus w 20.08.2011 10:35

Dołączona grafika



Dołączona grafika

Plugin czy też modyfikacja dla Serwera TF2 dodaje do naszej rozgrywki Ruletkę. Jest to Podobizna Ruletki z Cs 1.6 tylko że w TF2.
Plugin spolszczyłem początkowo dla swojego serwera, jednak chce się z wami nim Podzielic :)


Ruletka posiada między innymi takie moce jak :
- NoClip
- Niewidzialność
- Dodatkowe HP
- Odjęte HP
- Time Bomb
- Podpalenie
- Oznaczenie gracza
- Grawitacje
- Ubercharger
- Good Mode
i wiele wiele więcej :D



Dołączona grafika

Cvary spolszczone

sm_rtd_enable   	"1",                    <0/1> Czy ruletka Ma być włączona ?
sm_rtd_timelimit	"120                <0-x> Czas co ile można używać ruletki
sm_rtd_mode       	"1"                     <0/1/2> Zobacz Stronę Pluginu"
sm_rtd_disabled  	""              "Wszystkie efekty które chcesz wyłączyć oddziel przecinkami
sm_rtd_duration 	"20.0"                  <0.1-x> Czas w sekundach ile trwać mają moce.
sm_rtd_teamlimit	"1"              <1-x> Liczba graczy która może w tym samym czasie używać ruletki
sm_rtd_chance   	"0.5"                    <0.1-1.0> Szansa na trafienie czegoś dobrego
sm_rtd_distance  	"275.0"          <any float> Dystans Toksycznego zabójstwa
sm_rtd_health    	"1000"    	      <500/2000/5000/etc> Ile HP można uzyskać z ruletki.
sm_rtd_gravity"  	"0.1,                  <0.1-x> Grawitacja Gracza.
sm_rtd_snail     	"50.0"               <1.0-x> Prędkość (ślimaka) wolne chodzenie.
sm_rtd_admin	   	""			Flaga Jeśli chcesz aby ruletka była tylko dla Administratora.
sm_rtd_donator     	"A",			    Flaga dla Darczyńców (czyli VIP premium itp)
sm_rtd_dchance         "1.0",		   <0.1-1.0> Szansa na trafienie czegoś dobrego dla Darczyńców Patrz wyżej



Dołączona grafika


1.Plugin RTD_PL.smx do /plugins
2.Wrzuć rtd.phrases.txt do translation/ folder.
3.Restartuj serwer

Coś od Siebie?

Polecam na serwery Fun Sam używam :D Miłej gry po Polsku :D i zapraszam do zasysania


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#285363 Konfiguracja edytora Pawn'a + Kompilacja

Napisane przez Nomaf w 19.08.2011 22:25

Konfiguracja edytora Pawn'a + Kompilacja


Programem, w którym będziemy pisać pluginy w Pawn'ie jest Pawn Studio. Do pobrania stąd:

Załączony plik  pstudio-0.8.3.zip   1,69 MB  846 Ilość pobrań


Uruchamiamy program i z menu bierzemy: Extras->Preferences lub naciskamy F12 na klawiaturze. Z drzewka po lewej wybieramy Compilers. Tak wygląda okienko:

Dołączona grafika

Opis wypełniania pól:
1. Z listy wybieramy: Pawn (SourceMod)
2. tu dajemy ścieżkę do folderu z kompilatorem (instaluje się wraz z SourceMod'em). Przykład: E:\Gry\Counter-Strike Source 2010\cstrike\addons\sourcemod\scripting\compile.exe
3. tu dajemy ścieżkę do folderu z skompilowanymi pluginami. Przykład: E:\Gry\Counter-Strike Source 2010\cstrike\addons\sourcemod\plugins

Ciskamy OK i mamy skonfigurowany Pawn Studio do pracy ;)

Pluginy kompilujemy trzema sposobami: lokalnie używając edytora, lokalnie włączając plik compile.exe i za pomocą kompilatora webowego.

1. Lokalna kompilacja (w edytorze)

Jeżeli mamy skonfigurowany edytora jak wyżej to wystarczy nacisnąć przycisk strzałki w panelu lub za pomocą klawisza F9. Jeżeli wyskoczy nam okienko, że compile.exe przestał działać to korzystamy z drugiego lub trzeciego sposobu.

2. Lokalna kompilacja (compile.exe)

Zapisane pluginy w formacie .sp, które są w folderze z kompilatorem możemy skompilować uruchamiając plik compile.exe znajdujący się w folderze: \addons\sourcemod\scripting\. Po uruchomieniu wszystkie pliki znajdujące się w folderze scripting zostaną skompilowane (oprócz tych co są już wcześniej skompilowane i nie zostały w nich wprowadzone zmiany). Skompilowane pluginy pojawią się w folderze \scripting\compiled\. Stamtąd należy je przenieść do folderu \plugins\.

3. Kompilacja webowa

Wchodzimy na stronę: SourceMod: Half-Life 2 Scripting. Mamy tam dwa sposoby na skompilowanie. Pierwszy to wrzucenie kodu źródłowego .sp i wciśnięcie "Compile". Drugi to wpisanie nazwy pluginu + wklejenie jego treści i naciśnięcie przycisku "Compile". Oba sposoby prowadzą do tego samego: skompilowania pluginu, którego możemy sciągnąć i wrzucić na serwer.

Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!


  • +
  • -
  • 4


#284893 Piszemy pierwszy plugin

Napisane przez Nomaf w 18.08.2011 22:23

Nasz pierwszy plugin


Odpalamy Pawn Studio i wybieramy: File->New->SourcePawn Script. Naszym oczom ukaże się taki kod:
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */

#include <sourcemod>

public Plugin:myinfo =
{
name = "New Plugin",
author = "Unknown",
description = "<- Description ->",
version = "1.0",
url = "<- URL ->"
}

public OnPluginStart()
{
// Add your own code here...
}


Na początku dołączamy moduły pluginu. W pierwszej funckji wypisujemy dane naszego pluginu, to chyba nie trzeba tłumaczyć, prawda? W kolejnej OnPluginStart() będziemy robić to, co będzie na potrzebne przy starcie serwera.

To był krótki wstęp. Najważniejszą rzeczą przy pisaniu jest świadomość tego co piszemy i tego co chcemy osiągnąć. W tym poradniku zrobimy pluginu, który będzie dawał x kasy na początek. Będę zamieszczał komentarze, aby ułatwić zrozumienie kodu.

1. Moduły i zmienne

Na początek musimy dodać moduł sdktools do naszego pluginu:
#include <sdktools>


Dodajemy także zmienne:
new g_iPlayer = -1

new Handle:iMoneyAmount


2. Funkcja OnPluginStart()

W skryptach SourceMod'a właściwości bytu należy pobierać z offsetów. Offset odpowiadający za ilość pieniędzy przypiszemy zmiennej g_iPlayer:
g_iPlayer = FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount")


Zdarzenia należy zhook'ować, przez HookEvent:
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)

(1 parametr to nazwa zdarzenia do hook'nięcia, 2 to nazwa funkcji, która będzie odpowiedzialna za zdarzenie, 3 ustala czy hook'nięcie ma nastąpić po (Post) czy przed zdarzeniem)

oraz przypisać iMoneyAmount wartość Var'a:
iMoneyAmount = CreateConVar("set_money_amount", "2500", "Ilosc dawanych pieniedzy", _, true, 0.0, true, 16000.0)

(1 parametr to nazwa Var'a, 2 to wartość, 3 - opis Var'a, 4 - flaga, 5 - czy ma mieć jakąś wartość minimalną?, 6 - jak tak to jaką?, 7 - czy ma mieć wartość maksymalną?, 8 - jak tak to jaką?)

3. Funkcja RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)

Tu zamieścimy kod, odpowiadający za hook'onięcie funkcji:
public RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if (IsClientInGame(i))
{
if (g_iPlayer != -1)
{
new iCurrentMoney = GetEntData(i, g_iPlayer)
new iNewMoneyAmount = iCurrentMoney + GetConVarInt(iMoneyAmount)
if (iNewMoneyAmount > 16000)
iNewMoneyAmount = 16000

SetEntData(i, g_iPlayer, iNewMoneyAmount)
}
}
}
}


Czyli pobieramy id graczy, sprawdzamy czy są w grze, sprawdzamy czy offset jest prawidłowy i nadajemy wartość kasy.
GetEntData() - pobieramy wartość jakiegoś offsetu w naszym przypadku pieniędzy.
SetEntData() - ustawiamy wartość offsetowi

4. Ostateczny wygląd pluginu

/* Plugin Template generated by Pawn Studio */

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

new g_iPlayer = -1

new Handle:iMoneyAmount

public Plugin:myinfo =
{
name = "Daj Kase",
author = "Nomaf",
description = "Ustawia wiecej kasy na poczatek rundy",
version = "1.0",
url = "http://amxx.pl/"
}

public OnPluginStart()
{
g_iPlayer = FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount")
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
iMoneyAmount = CreateConVar("set_money_amount", "2500", "Ilosc dawanych pieniedzy", _, true, 0.0, true, 16000.0)
}

public RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
for (new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if (IsClientInGame(i))
{
if (g_iPlayer != -1)
{
new iCurrentMoney = GetEntData(i, g_iPlayer)
new iNewMoneyAmount = iCurrentMoney + GetConVarInt(iMoneyAmount)
if (iNewMoneyAmount > 16000)
iNewMoneyAmount = 16000

SetEntData(i, g_iPlayer, iNewMoneyAmount)
}
}
}
}




Tak, to już jest koniec. Myślę, że przynajmniej trochę zapoznaliście się z SourceMod'em. Od razu zaznaczam - nie używamy Amxx-Studio, żeby później nie było żadnych pytań i problemów. Koniec, kropka. :P

Poradnik stworzony przez: Nomaf dla AMXX.pl - Support AMX Mod X
Kopiowanie bez mojej zgody jest zakazane!


  • +
  • -
  • 10


#283636 Rozwiniecie forum

Napisane przez A może sma? w 16.08.2011 13:30

Skoro nawet papier toaletowy się rozwija, to dlaczego nasze forum ma się nie rozwijać? Uważam, że powinny zostać dodane takie działy :D
  • +
  • -
  • 1


#284325 Nieśmiertleność dla flagi.

Napisane przez Lukasz5 w 17.08.2011 19:57

Łapaj... ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#284306 Nieśmiertleność dla flagi.

Napisane przez speedkill w 17.08.2011 19:41

Na flagę "T" , co runde daje godmoda
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_user_godmode(id ,1)
	}
}
A tu że ten co ma flagę "T" świeci się na kolor drużyny
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new iColorT[4]  = { 255, 100, 100, 255 } 
new iColorCT[4] = { 100, 100, 255, 255 }


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
}
public respawn(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		set_user_godmode(id ,1)
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
		switch(team) {
			case CS_TEAM_T:  set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, iColorT[0], iColorT[1], iColorT[2],  kRenderNormal, iColorT[3])
				case CS_TEAM_CT: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, iColorCT[0], iColorCT[1], iColorCT[2],  kRenderNormal, iColorCT[3])
				
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 3


#275456 Plugin wykonujący czynność za admina na ZombieMod

Napisane przez stepdub w 29.07.2011 18:12

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_plugin("Zombie Respawn", "1.0", "stepdub");
register_clcmd("say /respawn", "spawn");
}

public spawn(id)
{
if(is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new name[35];
get_user_name(id, name, 34);
server_cmd("zp_respawn %s", name);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

a tak się nie da?
  • +
  • -
  • 1


#275471 Plugin wykonujący czynność za admina na ZombieMod

Napisane przez Artos0131 w 29.07.2011 18:30

Proszę, powinno działać. W razie problemów i nowych pomysłów pisz tutaj na forum, z przyjemnością pomogę. :)

- Cvary -
zp_allow_respawn_on_normal 1 - Zezwala na używanie komendy /respawn podczas zwykłej infekcji
zp_allow_respawn_on_nemesis 1 - -"- nemesis
zp_allow_respawn_on_survivor 1 - -"- survivor
zp_allow_respawn_on_plague 1 - -"- plague
zp_allow_respawn_on_swarm 1 - -"- swarm


#include <amxmodx>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "[ZP] Respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"

new cvar_allow_on_normal, cvar_allow_on_nemesis, cvar_allow_on_survivor, cvar_allow_on_plague, cvar_allow_on_swarm;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /respawn", "respawn")

cvar_allow_on_normal = register_cvar("zp_allow_respawn_on_normal", "1");
cvar_allow_on_nemesis = register_cvar("zp_allow_respawn_on_nemesis", "1");
cvar_allow_on_survivor = register_cvar("zp_allow_respawn_on_survivor", "1");
cvar_allow_on_plague = register_cvar("zp_allow_respawn_on_plague", "1");
cvar_allow_on_swarm = register_cvar("zp_allow_respawn_on_swarm", "1");
}

public respawn(id)
{
if (!zp_has_round_started())
return PLUGIN_CONTINUE;

if (is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (zp_is_nemesis_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_nemesis))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_survivor_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_survivor))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_plague_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_plague))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if (zp_is_swarm_round() && get_pcvar_num(cvar_allow_on_swarm))
{
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (get_pcvar_num(cvar_allow_on_normal))
zp_respawn_user(id, ZP_TEAM_ZOMBIE)

return PLUGIN_HANDLED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1