Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nienazwany - zdjęcie

Nienazwany

Rejestracja: 10.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2012 16:43
-----

#483062 [ROZWIĄZANE] JBPacks - zmiana położenia napisu

Napisane przez JustBeFine w 25.11.2012 15:03

Z tym "w" to pewnie ukośniki w inną stronę. "/" zamień na "\"


Było \r i \w, ale nie działa..

Zobacz teraz :P.
Spoiler



#482968 [ROZWIĄZANE] JBPacks - zmiana położenia napisu

Napisane przez JustBeFine w 25.11.2012 13:14

Spoiler



#482831 [ROZWIĄZANE] JBPacks - zmiana położenia napisu

Napisane przez Emil29 w 25.11.2012 08:52

Plugin który posiadasz to http://amxx.pl/topic...lbreak-shop-30/
Zmieniłem że na samej górze będzie to pisało.

Spoiler



#479485 Modyfikacja pluginu JailBreak

Napisane przez JustBeFine w 15.11.2012 19:36

Sprawdź. Nie wiem czy będzie działało. Nigdy nie robiłem czegoś podobnego więc może być źle :D Nie testowałem (bo nie mam gdzie) ale kompiluje się okej :)

Co do wyłączenia /lr z jbextreme, musisz w amxx zmienić to:
jbe_lastrequest 1 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 1 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)

Na to:


jbe_lastrequest 0 //Włącza cechę to ostatniego więźnia (domyślnie: 1)
jbe_autolastrequest 0 //Pozwala włączyć sygnał i otworzyć menu kiedy został ostatni więzień (domyślnie: 1)

Załączone pliki




#475628 [ROZWIĄZANE] JailBreak - VIP

Napisane przez K!113r w 05.11.2012 19:09

3 ostatnie to odsyłam do generatora
spadochron, znajdź wersję spadochron dla admina (widziałem gdzieś ostatnio) i wystarczy flagę zmienić
pozostaje ci znaleźć jakieś bh i poradzimy
  • +
  • -
  • 1


#475713 [ROZWIĄZANE] JailBreak - VIP

Napisane przez K!113r w 05.11.2012 21:45

BH

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
}

public client_PreThink(id) {
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Spadochron


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]

public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}

public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return

new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}


return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}


  • +
  • -
  • 2


#189050 JailBreak | Zyczenia v2.

Napisane przez Pucus w 16.11.2010 12:58

Chyba o to Ci chodziło, proszę.
Ostatni TT - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#186548 [JailBreak] Menu zyczen, edycja.

Napisane przez Pittero w 07.11.2010 21:45

Obejrzyj zalacznik :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#184965 [JailBreak] Wyrzucanie za AFK

Napisane przez Milek w 01.11.2010 14:28

amx_super.amxx	 ; dodatkowe komendy admina

To ten plugin.

Wejdź w
/cstrike/addons/amxmodx/config
potem otwórz
amx_super.cfg
znajdz
amx_afkcheck_allow 1		// Enable / Disable this option in the AMX Super
i zmień na
amx_afkcheck_allow 0		// Enable / Disable this option in the AMX Super

  • +
  • -
  • 1


#181038 FastDL - POMOC

Napisane przez Portek w 17.10.2010 17:40

cstrike ma być w public_html :mur:
  • +
  • -
  • 1


#179042 [Prośba] Cod Mod - Niewidoczność.

Napisane przez pershing w 11.10.2010 15:13

[QTM COD:MW Mod]Niewidzialność dla wybranej klasy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X trzymaj powinno pomoc:D
  • +
  • -
  • 1