Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] JailBreak - VIP

nowy plugin jailbreakauto bh vip spadochron

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nienazwany

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 05.11.2012 19:03

Witam.


Mam do Was malutką prośbę. Chciałbym założyć serwer JailBreak, lecz potrzebuje mieć także na jego miesięczne utrzymanie - przez to właśnie potrzebuje plugin VIPa.

Co chciałbym, aby taki VIP posiadał?

- Spadochron
- Auto bh
- "VIP" w tabeli
- 150hp
- Powitanie VIPa przy wejściu na serwer


Znajdzie się ktoś, kto napisze/podeśle taki plugin za darmo? :)


Dziękuje i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.11.2012 19:09

3 ostatnie to odsyłam do generatora
spadochron, znajdź wersję spadochron dla admina (widziałem gdzieś ostatnio) i wystarczy flagę zmienić
pozostaje ci znaleźć jakieś bh i poradzimy
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Nienazwany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 05.11.2012 20:01

Zrobiłem sobie to w trzech oddzielnych pluginach, troszkę nieporęcznie, ale chyba będzie ok. Zaraz zresztą sprawdzę i dam znać.
Dzięki.

Zrobiłem sobie to w trzech oddzielnych pluginach, troszkę nieporęcznie, ale chyba będzie ok. Zaraz zresztą sprawdzę i dam znać.
Dzięki.

-----------------

Niestety to nic nie dało, tylko auto bh na flage T działa...
  • +
  • -
  • 0

#4 Nienazwany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 05.11.2012 21:27

Da radę ktoś poprawić to po mnie? :/

Spadochron na flage T
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled
public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl")
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
  formatex(cvarString,255,shortName)
  set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
  format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
  set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}
public client_connect(id)
parachute_reset(id)
public client_disconnect(id)
parachute_reset(id)
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
  remove_entity(para_ent[id])
  fm_set_user_gravity(id, 1.0)
  para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
  if (is_valid_ent(para_ent[id]))
   remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
  fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}
public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
  if (get_pcvar_num(pDetach))
  {
   if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
  
   if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
   {
    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
    return
   }
  
   frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
   entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
   entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
  
   if (frame > 254.0)
   {
    remove_entity(para_ent[id])
    para_ent[id] = 0
   }
  }
  else
  {
   remove_entity(para_ent[id])
   fm_set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
  return
}
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
  if (button & IN_USE)
  {
   new Float:velocity[3]
   entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  
   if (velocity[2] < 0.0)
   {
    if(para_ent[id] <= 0)
    {
	 para_ent[id] = create_entity("info_target")
	 if(para_ent[id] > 0)
	 {
	  entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
	  entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
	  entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	  entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
	  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
	 }
    }
    if (para_ent[id] > 0)
    {
	 entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
	 entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
	 entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
	 entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
	 fm_set_user_gravity(id, 0.1)
	
	 velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
	 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	
	 if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
	 {
	  frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
	  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
	  entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
	 
	  if (frame > 100.0)
	  {
	   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
	   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
	   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
	   entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
	   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
	   entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
	  }
	 }
    }
   }
   else if (para_ent[id] > 0)
   {
    remove_entity(para_ent[id])
    fm_set_user_gravity(id, 1.0)
    para_ent[id] = 0
   }
  }
  else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
  {
   remove_entity(para_ent[id])
   fm_set_user_gravity(id, 1.0)
   para_ent[id] = 0
  }
}
}

stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}
stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}




AUTO BH

#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init() {
	    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	    register_cvar("bh_enabled", "1")
	    register_cvar("bh_autojump", "1")
}
public client_PreThink(id) {
	    if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	    {
			    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
					    return PLUGIN_CONTINUE
			    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
			    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
					    return PLUGIN_CONTINUE
			    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
					    new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
					    if (flags & FL_WATERJUMP)
							    return PLUGIN_CONTINUE
					    if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
							    return PLUGIN_CONTINUE
					    if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
							    return PLUGIN_CONTINUE
					    new Float:velocity[3]
					    entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
					    velocity[2] += 250.0
					    entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
					    entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
			    }
	    }
	    return PLUGIN_CONTINUE
}


VIP
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new Array:g_Array, bool:g_Vip[33];
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
  register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
  client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
show_hudmessage(0, "VIP %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
  client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
  ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
  if(equal(g_Name,Name)){
   ArrayDeleteItem(g_Array,i);
   break;
  }
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
  if(is_user_alive(id)){
   SpawnedEventPreVip(id);
  }
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
}
public g_VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
  set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
  ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
  add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
  if(i == g_Size - 1)
   add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
  else
   add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
  new szName[64];
  get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
  ArrayPushString(g_Array,szName);
  new Name[64];
  get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
  new g_Size=ArraySize(g_Array);
  new g_Name[64];
  for(new i = 0; i < g_Size; i++){
   ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
   if(equal(g_Name,Name)){
    ArrayDeleteItem(g_Array,i);
    break;
   }
  }
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
  show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}

  • +
  • -
  • 0

#5 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 05.11.2012 21:45

BH

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
}

public client_PreThink(id) {
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Spadochron


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]

public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}

public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
return

new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}


return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}


Użytkownik K!113r edytował ten post 05.11.2012 21:58

  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 Nienazwany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 06.11.2012 00:25

Wielkie dzięki Killer, wszystko działa jak należy. Ode mnie zasłużony plus.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 06.11.2012 02:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin, jailbreakauto bh, vip, spadochron

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych