Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nex1983 - zdjęcie

nex1983

Rejestracja: 09.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.04.2011 17:59
-----

Moje posty

W temacie: item dla danej klasy

16.04.2011 15:07

czyli tak??

if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 )
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
		{ 
		informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
		DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
		}

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa

Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:

Tu:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


dopisać:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy

W temacie: item dla danej klasy

16.04.2011 14:39

Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

}


pasuje, gdzie to dodać?

W temacie: item dla danej klasy

16.04.2011 13:29

co konkretnie potrzebujesz z sma to wkleje, całego nie dam bo to unikalny sma

W temacie: Zniwelowanie obrażeń zadanych nożem

13.04.2011 11:27

Kolego, ale te klasy chce zostawić tak jak są, ja mam klasę inną o nazwie TAJNIAK którą chce tu dorobić i aby ona miała to o co proszę a nie wprowadzać wzmianki w tamte klasy. W tym momencie Ty mi zrobiłeś KOMANDOSA, NIEZNISZCZALNEGO i SAPERA klasami które bedą zabawać 0 hp z noża o ile to działa.
Teraz już rozumiesz

Dodano 13 kwiecień 2011 - 21:52:
więc?

W temacie: *** glibc detected ***

23.03.2011 17:20

Dokładnie tak jak napisałeś, ale temat jest o błędzie na serwerze COD, więc ja tylko informuje że na tym pluginie u mnie winą na 99% (poczekamy do jutra) były ww mapy

Dodano 25 marzec 2011 - 12:35:
tak jak pisałem wyżej, do dziś dnia ani jednego zwisa czyli już ponad 3 dni. Można zamknąć.
Jeżeli ktoś szuka rozwiązania na ten błąd warto przyjrzeć się mapą i zapisywać loga po czym porównywać.