if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)) }
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:
Tu:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
dopisać:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy