Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scotty - zdjęcie

Scotty

Rejestracja: 08.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.09.2014 21:34
-----

#336275 Jak dodac 20hp i pelen magazynek za zabojstwo ?

Napisane przez Scotty w 18.12.2011 20:32

nie jesteś tępy, po prostu zapomniałem o paru rzeczach :facepalm2:

już poprawiłem


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "Grenadier";
new const opis[] = "Ma 1/3 na tatychmiastowe zabojstwo z HE";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_P90)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#336262 Zrobicie mi klasy ?

Napisane przez Scotty w 18.12.2011 20:13

klikasz


Użyj tego odnośnika do ponownego zobaczenia źródła - zobacz! i następnie Pobierz źródło (na dole)
  • +
  • -
  • 1


#336254 Zrobicie mi klasy ?

Napisane przez Scotty w 18.12.2011 20:04

no i potem pokazuje sie opcja "Kompiluj" otwiera sie nowa strona i można pobrać
  • +
  • -
  • 1


#336233 Zrobicie mi klasy ?

Napisane przez Scotty w 18.12.2011 19:43


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Nacpany Mikołaj(Klasa Premium)";
new const opis[] = "10 rakiet";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 100;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Nacpany Mikołaj(Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}



z resztą klasy możesz robić przy pomocy tego Generator Klas - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#335803 [ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Dres"

Napisane przez Scotty w 17.12.2011 23:19


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Dres";
new const opis[] = "Odporny na head shoty";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;

new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;

if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;

set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);

return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#335785 Jak dodac 20hp i pelen magazynek za zabojstwo ?

Napisane przez Scotty w 17.12.2011 22:56

ok, skoro chcesz się nauczyć to w przypadku hp i pełnego magazynku
Spoiler


w przypadku zabicie 1/x
Spoiler


i na wszelki wypadek sprawdź czy masz dopisane #include <hamsandwich>

tych pluginów Ci teraz nie przerobie, zostawię to Tobie żebyś mógł to wykorzystać w praktyce ;)
  • +
  • -
  • 2


#335723 [ROZWIĄZANE] Zmniejszenie dmg z rakietek

Napisane przez Scotty w 17.12.2011 20:48

szukasz takiego czegoś


cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

i zmieniasz na

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));

  • +
  • -
  • 1


#335717 [ROZWIĄZANE] +10% z m4a1. Coś źle.

Napisane przez Scotty w 17.12.2011 20:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Kozak z M4";
new const opis[] = "Ma +10% dmg z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.1, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#290395 szukam pluginu mgly

Napisane przez Scotty w 31.08.2011 11:49

http://amxx.pl/topic...9-advanced-fog/
  • +
  • -
  • 1


#290385 Błędy przy kompilacji

Napisane przez Scotty w 31.08.2011 11:23


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}

public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


teraz sie kompiluje
  • +
  • -
  • 1


#288130 Cvary..

Napisane przez Scotty w 28.08.2011 10:01

proszę bardzo

http://amxx.pl/topic/1359-cvary/
  • +
  • -
  • 1


#193716 Prośba o komplikacje pluginu

Napisane przez Scotty w 04.12.2010 11:29

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#193624 Problem przy Komplikowaniu Coda

Napisane przez Scotty w 03.12.2010 21:55

trzymaj, wrzuć to do folderu include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#193128 dwa plugi ! +++ za pomoc

Napisane przez Scotty w 01.12.2010 18:33

Myślę że ten się nada
Instalacja standardowa

Komendy CVAR:
mp_max_fb 2 // Oślepiające
mp_max_he 1 // Wybuchowe.
mp_max_sg 1 // Smoke

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#192814 Nie działa mi amxbans...

Napisane przez Scotty w 29.11.2010 22:20

masz w ogóle bazę danych, sql ? jak nie wiesz co to jest to nie masz co myśleć o amxbans,

po 2 musisz mieć bazę żeby Ci działał amx
  • +
  • -
  • -1