Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Apines - zdjęcie

Apines

Rejestracja: 07.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.12.2013 11:31
-----

#190552 Itemy diablo

Napisane przez FreZZy w 21.11.2010 12:25

To jest kawałek kodu z mojego sma (nazwy spolszczone):


public award_item(id, itemnum)
{
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,XX)

new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15

new rf = random_num(1,25-maxfind)

if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED

if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}

//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 270
switch(rannum)
{
case 1:
{
player_item_name[id] = "Brązowy Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(5,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 2:
{
player_item_name[id] = "Srebrny Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(9,18)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

case 3:
{
player_item_name[id] = "Złoty Wzmacniacz"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(18,30)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}


na górze masz
new rannum = random_num(1,XX)

i to XX zamień na ostatni numer itemku
tzn. jeżeli twoj ostatni itemek ma numer 69 to zmień XX na 69

PS A opis do itemu rozumiesz? Jak coś to wytłumacze ;)

Postaw Dołączona grafika