Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Quindo - zdjęcie

Quindo

Rejestracja: 30.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.07.2011 23:05
-----

Moje tematy

Config poprawnosc

17.07.2011 14:01

Witam
Moglby ktos sprawdzic poprawnosc configu ktory podam w zalaczniku ? Tzn. czy nie zawiera jakis niedozwolonych skryptow itd Bo gdy na nim gram to wiele osob mowi ze mam no recoil jednak sprawdzalem na scianach i normalny rozrzut jest.

Z gory dzięki za pomoc.

p.s sry jezeli zly dzial ale nie bardzo wiedzialem gddzie wstawic pytanie odnosnie configu

Grajacy spect

27.06.2011 21:54

Witam

Przezucam sie jako admin na spect a mimo to moge normalnie grac. Jestem przeciwko TT i CT -_-

Wgralem plugin na autorespawn :

/* AMXX Mod script.
*
* © Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties). 
*
* Changelog
* 1.1:
*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead
*   Added a public cvar
* 1.0: 
*       Pistols are now given to players when they respawn
*       sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
*       sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] =   "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids 
#define UNASSIGNED 0 
#define TS 1 
#define CTS 2 
#define AUTO_TEAM 5 

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

        register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

        register_event("DeathMsg","on_Death","a")
        
        register_cvar("sv_checkpistols", "1")
        register_cvar("sv_respawn", "1")
        register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

        register_clcmd("say","on_Chat")
        register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
        if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
        {
                client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }

        new szSaid[32]
        read_args(szSaid, 31) 

        if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
        {
                spawn_func(id)
        }
}

public check_pistols()
{
        /* Determine if we should give players a pistol or not */
        if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
        {
                set_task(1.0, "check_pistols")
                new mapname[32]
                get_mapname(mapname,31) 
                if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
                                g_PistolsDisabled = true
        }
}

public spawn_func(id)
{
        new parm[1]
        parm[0]=id
        
        /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
        set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
        set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

        /* Then give them a suit and a knife */
        set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
        if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
                return PLUGIN_CONTINUE
        
        new victim_id = read_data(2)
        
        spawn_func( victim_id )

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
        new id = parm[0]

        give_item(id, "item_suit")
        give_item(id, "weapon_knife")

        /* Determines if a players should be given a pistol */
        if ( !g_PistolsDisabled )
        {
                new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false 
                get_user_weapons(id,wpnList,number)
                
                /* Determine if the player already has a pistol */
                for (new i = 0;i < number;i++)
                { 
                        if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18) 
                                foundGlock = true 
                        if (wpnList[i] == CSW_USP) 
                                foundUSP = true 
                }
                
                /* Give a T his/her pistol */
                if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
                {
                                give_item(id,"weapon_glock18")
                                give_item(id,"ammo_9mm")
                                give_item(id,"ammo_9mm")
                }
                /* Give a CT his/her pistol */
                else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
                {
                                give_item(id,"weapon_usp")
                                give_item(id,"ammo_45acp")
                                give_item(id,"ammo_45acp")
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
        spawn(parm[0])
}

Da rade ustawic aby s[ectow nie "ozywialo" ?

CoD - lvle sie resetuja

26.06.2011 22:50

[CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie zapisuja mi sie lvle po restarcie serwera. w ogóle w pliku vault nic sie nie zapisuje. Ustawilem chmody na 777 dla vault i data ale to nie pomoglo. Wiecie jak to naprawic ?

Cod mod - nie dziala exp

26.06.2011 11:43

Witam

Wrzucilem na serwer plugin QTM_CodMod i nie moge zmienic ilosci expa. Dopisuje do amxx.cfg
cod_killxp 15000
cod_bombxp 20000

ale exp i tak sie nie zmienia, jest po 10 za zabicie.

Wiecie jak to naprawic ? Bo mecze sie z tym juz od wczoraj i rezultatow brak -_-

Problem z pluginem i nie tylko

25.05.2011 15:52

Witam

Mam kilka pytan :

1) Czy jest jakies ograniczenie co do ilosci znakow podczas komendy "amx_csay" czy nie ? Gdyz moge napisac okolo 15 znakow a powyzej poprostu to co napisze nie jest widoczne.

2) Czy moglby mi ktos przerobic plugin spawnprotection ? Aktualnie ochrona trwa 5 sekund a chcialbym aby ktos zmienil ta ilosc do 3 sekund oraz ten napis zaraz po zrespieniu sie ze ochrona trwa 5 sekund na 3 sekudny. Gdyby dalo rade ten napis po Polsku zrobic to by bylo dobrze.
Probowalem sam to zrobic gdyz w wiekszosci przypadkow takie drobne poprawki do pluginów robilem sam no ale w tym przypadku nie daje rady sam

3) Czy da rade gdzies zmienic informacje ktore wyskakuje podczas gry ? np.
- Nazwa serwera wyswietlana na gorze zielonkawym kolorem lub tez "This server is using AMXX mod cos tam cos tam" Zrobilem SS tego napisu ale mi sie chyba nie zapisal gdyz znalezc nie moge. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi, widzialem na kilku serwerach takie wlasnie napisy podczas gry takze sadze ze jest to mozliwe do zrobienia ;)

4) Jak zmienic napis "CounterStrike" ktory wyswietla sie gdy naprzyklad dodamy serwer do ulubionych. Wyswietla sie on pod dopiskiem "Gra"

dzięki za pomoc