Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Paramon87 - zdjęcie

Paramon87

Rejestracja: 30.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.10.2010 12:03
-----

Moje tematy

QTM_CodMod problem z nową klasą

30.09.2010 17:36

Witam,
Czy mógłby mi ktoś podać jakiś sposób na stworzenie klasy z samym nożem...
Próbowałem w ten sposób:
case Assasin:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}

Ale wtedy jeżeli gracz ma pakę ją też wyrzuca, a moja wiedza na temat pisania pluginów nie wystarcza by sprawdzić to i ewentualnie mu ją dać...

Tak też nic nie zdziałałem:

new team_gracza = get_user_team(id)
if(team_gracza == 1 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_glock");
}
if(team_gracza == 2 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_usp");
}


Czy może mi ktoś wskazać jakieś rozwiązanie?