Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BaQStiC - zdjęcie

BaQStiC

Rejestracja: 25.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2019 18:38
-----

#403969 [ROZWIĄZANE] Pytanie: jak odbanować kogoś kto ma bana na rcon?

Napisane przez BaQStiC w 30.04.2012 13:57

kolodziej

nie wypowiadaj sie jak nie wiesz. To juz druga Twoja bzdurna wypowiedz.

Jakiego pluginu uzywasz do banowania neo?
poszukaj na ftp serwera pliki bodajze zakres.ini i czy nie ma tam tego zakresu.
  • +
  • -
  • 1


#401633 [ROZWIĄZANE] serwer na GT.

Napisane przez BaQStiC w 25.04.2012 15:20

To dziwne bo wlasnie go dodalem...
http://www.gametrack...89.52.69:27721/
  • +
  • -
  • 1


#399441 [ROZWIĄZANE] Kilka klas za każda +

Napisane przez BaQStiC w 20.04.2012 15:27

Assasyn bez skina:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Assasyn";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 500;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Assasyn] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 4;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Nozownik:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "Nozownik";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 4;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

NanoSkill
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "NoneSkil";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 200;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[NoneSkil] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Premium na Admin_Level_H
  • +
  • -
  • 1


#391329 RoundSound by BaQStiC vol.3

Napisane przez BaQStiC w 04.04.2012 19:37

Przedstawiam 3 paczke nutek do RoundSound'a na serwer.
Nutki wycieta i dobrane przeze mnie.

Ilość utworów: 8


Format: .mp3


Jakość: 320kb/s


Czas: 14-16 sec


Tracklista:



1.Romano & Sapienza feat. Rodriguez - Tacata (Extended Mix)
2.The Partysquad - Lighterman (Dj Hakan 'Soft Mode' Extended Mix)
3.Ace Of Base - All For You 2k12 (Metyou & Haus Remix)
4.InCartey & MacFly vs Flo Rida - Low ( Dirty Bootleg Mix )
5.Rihanna - You Da One (Gregor Salto Vegas Radio Edit)
6.Disco Superstars - Tell Me (Klimeck Bootleg)
7.Soul Providers - Rise 2012 (Future Sound Bootleg)
8.Aqua - Barbie Girl (D-Vine Bootleg)



Paczka zawiera same utwory bez pluginu!

Polecam plugin do tego: http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/


Podglad/Preview:

RoundSound by BaQ vol.3.mp3

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#389607 Problem z statusem steam w szczegółach admina

Napisane przez BaQStiC w 01.04.2012 14:02

ustaw chmody dla folderu cache 666
  • +
  • -
  • 1


#389087 [Skrypt] Anulowanie przeładowania

Napisane przez BaQStiC w 31.03.2012 18:42

;alias +Rhox.110 "Rhox.111"
;alias -Rhox.110 "Rhox.112; -reload"
;alias Rhox.111 "+reload"
;alias Rhox.112 "weapon_knife; wait; wait; lastinv"
bind "r" "+Rhox.110"

Po puszczeniu klawisza "r" zostaje anulowane przeładowywanie.

Instalacja:
http://amxx.pl/topic...lacja-skryptow/
  • +
  • -
  • 2


#389084 [Skrypt] Mówienie Bez Trzymania "k"

Napisane przez BaQStiC w 31.03.2012 18:36

Ten skrypt umożliwi Ci rozmowę przez mikrofon bez trzymania przycisku "K".



////////  Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza \\\\\\\
;alias W.FX.124 "W.FX.246"
;alias W.FX.246 "+voicerecord;alias W.FX.124 W.FX.373"
;alias W.FX.373 "-voicerecord;alias W.FX.124 W.FX.246"
;bind k W.FX.124

Wklej to do userconfig.cfg który powinien znajdować się w ... Steam\steamapps\twoj_login\counter-strike\cstrike_polish\ , jeżeli masz polską wersję.
Jeśli masz wersję angielską to ... Steam\steamapps\twoj_login\counter-strike\cstrike\
Jeżeli taki plik nie istnieje, stwórz go oraz dopisz w config.cfg linijkę:
exec userconfig.cfg

  • +
  • -
  • 1


#383018 Wybór broni na starcie

Napisane przez BaQStiC w 18.03.2012 19:11

Jest cos takie w CSDM a czy jest oddzielny plugin to nie wiem.
  • +
  • -
  • 1


#382189 Porśba o AMXX.CFG

Napisane przez BaQStiC w 17.03.2012 13:08

Załączony plik  amxx.cfg   4,07 KB  1121 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#381891 [ROZWIĄZANE] Modele i Medale.

Napisane przez BaQStiC w 16.03.2012 21:38

Medale http://amxx.pl/topic/25969-bf2-medals/
Modele http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 1


#381510 [ROZWIĄZANE] Szukam Takiego BF2

Napisane przez BaQStiC w 16.03.2012 11:54

@Autor
to jest to http://amxx.pl/topic...owy-wyglad-hud/
  • +
  • -
  • 2


#380482 Roundsound nie chce grać

Napisane przez BaQStiC w 14.03.2012 10:42

:facepalm:
A wy myslicie że jakby potrafil to zrobic to by pisal ten temat?
  • +
  • -
  • 1


#365485 BaQStiC & Emixx - Tłusty Czwartek

Napisane przez BaQStiC w 16.02.2012 16:49

Z kumplem postanowilismy nagrac secika i wypadlo na dzisiaj. Takze zapraszam do sluchania i komcienia :)


http://www16.zippysh...95390/file.html


  • +
  • -
  • 1


#353933 prośba o plugin /server

Napisane przez BaQStiC w 26.01.2012 11:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "No Name"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
	register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu")
	register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
	register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
  
	// Add your code here...
}
public AwesomeMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Menu serwerow:", "menu_handler")
	menu_additem(menu, "Nazwa pierwszego serwera", "1", 0)
	menu_additem(menu, "Nazwa drugiego serwera", "2", 0)
	menu_additem(menu, "Nazwa trzeciego serwera", "3", 0)
	menu_additem(menu, "Nazwa czwartego serwera", "4", 0)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1:{
			client_cmd(id, "Connect IP 1 serwera")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			client_cmd(id, "Connect IP 2 Serwera")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			client_cmd(id, "Connect IP 3 Serwera")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			client_cmd(id, "Connect IP 4 Serwera")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

w
"Nazwa pierwszego serwera"
podajesz swoje nazwy serwerow.
Aby dodac wiecej serwerow dodajesz po prostu
menu_additem(menu, "Nazwa trzeciego serwera", "3", 0)
gdzie zamiast 3 dodajesz kolejna cyferke w tym przypdaku 5

w
IP 1 serwera
dodajesz cale IP serwera wraz z portem.
Aby dodac wiecej serwerow dodajesz cale
case 1:{
			client_cmd(id, "Connect IP 1 serwera")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
gdzie case 1 bedzie kolejna cyfra w tym przypadku 5.

Aby usunac kilka serwerowe robisz na odwrot czyli usuwasz owe linijki
  • +
  • -
  • 1


#342539 [ROZWIĄZANE] Problem Z Awp I Scout przy przybliżeniu obraz lata jak szalony

Napisane przez BaQStiC w 30.12.2011 20:54

A co ze screena zobaczysz?

Pobierales paczke CoD'a stad?
Jak tak to podaj link.
Ewentualnie sprawdz czy nie masz wgranego pluginu Cod Sniper Efect. http://amxx.pl/topic...-sniper-effect/
  • +
  • -
  • 1