Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BaQStiC
Rejestracja: 25.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2019 18:38
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 628
- Odwiedzin: 9 940
- Tytuł: Supra Team
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Kwiecień 2, 1988
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ck / Wroc
-
Zainteresowania
dj'k/sEx/Cs
Kontakt
- GG 12611358
- Strona WWW http://www.killing-spree.eu
- Skype [url=http://amxx.pl/user/11690-baqstic/][img]http://amxx.pl/ms-11690.png[/img][/url]
- Steam 76561198040582387
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#403969 [ROZWIĄZANE] Pytanie: jak odbanować kogoś kto ma bana na rcon?
Napisane przez BaQStiC w 30.04.2012 13:57
nie wypowiadaj sie jak nie wiesz. To juz druga Twoja bzdurna wypowiedz.
Jakiego pluginu uzywasz do banowania neo?
poszukaj na ftp serwera pliki bodajze zakres.ini i czy nie ma tam tego zakresu.
#401633 [ROZWIĄZANE] serwer na GT.
Napisane przez BaQStiC w 25.04.2012 15:20
#399441 [ROZWIĄZANE] Kilka klas za każda +
Napisane przez BaQStiC w 20.04.2012 15:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Assasyn"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 500; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Assasyn] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Nozownik:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
NanoSkill
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "NoneSkil"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[NoneSkil] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Premium na Admin_Level_H
#391329 RoundSound by BaQStiC vol.3
Napisane przez BaQStiC w 04.04.2012 19:37
Nutki wycieta i dobrane przeze mnie.
Ilość utworów: 8
Format: .mp3
Jakość: 320kb/s
Czas: 14-16 sec
Tracklista:
1.Romano & Sapienza feat. Rodriguez - Tacata (Extended Mix)
2.The Partysquad - Lighterman (Dj Hakan 'Soft Mode' Extended Mix)
3.Ace Of Base - All For You 2k12 (Metyou & Haus Remix)
4.InCartey & MacFly vs Flo Rida - Low ( Dirty Bootleg Mix )
5.Rihanna - You Da One (Gregor Salto Vegas Radio Edit)
6.Disco Superstars - Tell Me (Klimeck Bootleg)
7.Soul Providers - Rise 2012 (Future Sound Bootleg)
8.Aqua - Barbie Girl (D-Vine Bootleg)
Paczka zawiera same utwory bez pluginu!
Polecam plugin do tego: http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
Podglad/Preview:
Załączone pliki
-
rs'y kwiecien.rar 1,88 MB 358 Ilość pobrań
#389607 Problem z statusem steam w szczegółach admina
Napisane przez BaQStiC w 01.04.2012 14:02
#389087 [Skrypt] Anulowanie przeładowania
Napisane przez BaQStiC w 31.03.2012 18:42
;alias +Rhox.110 "Rhox.111" ;alias -Rhox.110 "Rhox.112; -reload" ;alias Rhox.111 "+reload" ;alias Rhox.112 "weapon_knife; wait; wait; lastinv" bind "r" "+Rhox.110"
Po puszczeniu klawisza "r" zostaje anulowane przeładowywanie.
Instalacja:
http://amxx.pl/topic...lacja-skryptow/
#389084 [Skrypt] Mówienie Bez Trzymania "k"
Napisane przez BaQStiC w 31.03.2012 18:36
//////// Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza \\\\\\\ ;alias W.FX.124 "W.FX.246" ;alias W.FX.246 "+voicerecord;alias W.FX.124 W.FX.373" ;alias W.FX.373 "-voicerecord;alias W.FX.124 W.FX.246" ;bind k W.FX.124
Wklej to do userconfig.cfg który powinien znajdować się w ... Steam\steamapps\twoj_login\counter-strike\cstrike_polish\ , jeżeli masz polską wersję.
Jeśli masz wersję angielską to ... Steam\steamapps\twoj_login\counter-strike\cstrike\
Jeżeli taki plik nie istnieje, stwórz go oraz dopisz w config.cfg linijkę:
exec userconfig.cfg
#383018 Wybór broni na starcie
Napisane przez BaQStiC w 18.03.2012 19:11
#381891 [ROZWIĄZANE] Modele i Medale.
Napisane przez BaQStiC w 16.03.2012 21:38
#381510 [ROZWIĄZANE] Szukam Takiego BF2
Napisane przez BaQStiC w 16.03.2012 11:54
#380482 Roundsound nie chce grać
Napisane przez BaQStiC w 14.03.2012 10:42
#365485 BaQStiC & Emixx - Tłusty Czwartek
Napisane przez BaQStiC w 16.02.2012 16:49
Z kumplem postanowilismy nagrac secika i wypadlo na dzisiaj. Takze zapraszam do sluchania i komcienia
http://www16.zippysh...95390/file.html
#353933 prośba o plugin /server
Napisane przez BaQStiC w 26.01.2012 11:56
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu serwerow" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "No Name" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu") register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu") register_clcmd("say /server","AwesomeMenu") register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu") // Add your code here... } public AwesomeMenu(id) { new menu = menu_create("Menu serwerow:", "menu_handler") menu_additem(menu, "Nazwa pierwszego serwera", "1", 0) menu_additem(menu, "Nazwa drugiego serwera", "2", 0) menu_additem(menu, "Nazwa trzeciego serwera", "3", 0) menu_additem(menu, "Nazwa czwartego serwera", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ client_cmd(id, "Connect IP 1 serwera") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ client_cmd(id, "Connect IP 2 Serwera") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ client_cmd(id, "Connect IP 3 Serwera") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ client_cmd(id, "Connect IP 4 Serwera") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
w
"Nazwa pierwszego serwera"podajesz swoje nazwy serwerow.
Aby dodac wiecej serwerow dodajesz po prostu
menu_additem(menu, "Nazwa trzeciego serwera", "3", 0)gdzie zamiast 3 dodajesz kolejna cyferke w tym przypdaku 5
w
IP 1 serweradodajesz cale IP serwera wraz z portem.
Aby dodac wiecej serwerow dodajesz cale
case 1:{ client_cmd(id, "Connect IP 1 serwera") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }gdzie case 1 bedzie kolejna cyfra w tym przypadku 5.
Aby usunac kilka serwerowe robisz na odwrot czyli usuwasz owe linijki
#342539 [ROZWIĄZANE] Problem Z Awp I Scout przy przybliżeniu obraz lata jak szalony
Napisane przez BaQStiC w 30.12.2011 20:54
Pobierales paczke CoD'a stad?
Jak tak to podaj link.
Ewentualnie sprawdz czy nie masz wgranego pluginu Cod Sniper Efect. http://amxx.pl/topic...-sniper-effect/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: BaQStiC
- Regulamin