Witam, zainstalowałem tego BH:
http://amxx.pl/bunny...36590.html(AUTO)
I gdy robię Bh, to tak jakbym się slizgał(Nie wiem jak to określić!)
Ma ktoś jakieś pomysły?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Maussanti
Rejestracja: 17.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2014 18:22
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 114
- Odwiedzin: 6 185
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Maj 4, 1989
-
Imię
Maussanti
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
.
47
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Maussanti nie posiada znajomych
Moje tematy
Problem bunnyhop!
20.12.2010 18:04
Problem z Dedicated Server
26.11.2010 19:37
Witam gdy włącze i ustawie wyszstkie potrzebne dane w Dedicated Server - Steam i nacisne start to wyskauje coś takiego:
Wie ktoś gdzie leży problem?
@@ Oj sorry nie zauważyłem, że jest dział HLDS, mógł by ktoś przenieś do własnie działu HLDS?
Z góry dzięki.
Wie ktoś gdzie leży problem?
@@ Oj sorry nie zauważyłem, że jest dział HLDS, mógł by ktoś przenieś do własnie działu HLDS?
Z góry dzięki.
Kupowanie wytrzymalosci.
15.11.2010 18:31
Siema, dziś pokażę jak zrobić komendę /wytrzymalosc ktora umozliwia kupno WYTRZYMALOSCI, aby to zadzialalo musicie mieć poprawnie wgrane to:
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A więc do dzieła:
Szukamy:
Dodajemy pod:
Szukamy:
Dodajemy pod:
I na koniec kodu:
Komendy gracza:
say /wytrzymalosc - kupuje wytrzymalosc
Jak zmienic koszt i ilosc wytrzymalosci?
Tutaj:
public kupwytrzymalosc(id)
{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt_wytrzy = 10000
new ilosc_wytrzy = 20
if(kasa_gracza < koszt_wytrzy)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
}
if(kasa_gracza >= koszt_wytrzy && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)
}
if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
}
}
Tam gdzie
Tam gdzie
Dla tych którzy mają Wytrzymałość oraz Sklep i chcą mieć wytrzymałość w sklepie..
Dobra, jeżeli masz sklep i wytrzymałość robisz tak:
Szukasz
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: uWbA - Niestety tylko tak moge za dlugie jest
I zamieniasz na:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: 4Mal
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A więc do dzieła:
Szukamy:
#include <nvault>
Dodajemy pod:
#include <colorchat>
Szukamy:
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
Dodajemy pod:
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "kupwytrzymalosc")
I na koniec kodu:
public kupwytrzymalosc(id)
{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt_wytrzy = 10000
new ilosc_wytrzy = 20
if(kasa_gracza < koszt_wytrzy)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
}
if(kasa_gracza >= koszt_wytrzy && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)
}
if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
}
}
Komendy gracza:
say /wytrzymalosc - kupuje wytrzymalosc
Jak zmienic koszt i ilosc wytrzymalosci?
Tutaj:
public kupwytrzymalosc(id)
{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt_wytrzy = 10000
new ilosc_wytrzy = 20
if(kasa_gracza < koszt_wytrzy)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy)
}
if(kasa_gracza >= koszt_wytrzy && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy)
}
if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!")
}
}
Tam gdzie
new koszt_wytrzy = 10000Wpisujemy zamiast 10000 wlasny koszt
Tam gdzie
new ilosc_wytrzy = 20Wpisujemy zamiast 20 wlasną ilość wytrzymalosci
Dla tych którzy mają Wytrzymałość oraz Sklep i chcą mieć wytrzymałość w sklepie..
Dobra, jeżeli masz sklep i wytrzymałość robisz tak:
Szukasz
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: uWbA - Niestety tylko tak moge za dlugie jest
I zamieniasz na:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: 4Mal
Poradnik by Maussanti, wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie znalezione błędy proszę o wypisanie; )
[QTM COD:MW Mod]Magiczna paka
13.11.2010 15:47
Tak jak w temacie. A więc do dzieła:
Szukamy
I zamieniamy na
Pózniej szukamy...
Pod tym dodajemy ...
I mamy item który daje exp za pake + Ten bonusowy u mnie to jest 50.
Aby zmienić wystarczy tutaj:
Zmienić liczbę 50 na własną ilość xp-a.
Szukamy
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy"
};
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
};
I zamieniamy na
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", //28
"Magiczna Bomba" //29
};
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
"Masz LW premii niewidocznosci",
"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
"Natychmiastowe zabicie z Noza",
"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
"Natychmiastowe zabicie z AWP",
"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
"Masz 500 pancerza",
"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
"Nie posiadasz rozrzutu broni",
"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
"Twoj rozrzut jest mniejszy",
"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Za kazde podlozenie bomby dostajesz + 50 xp"
};
Pózniej szukamy...
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;
Pod tym dodajemy ...
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
{
new paka_bonus = 50
doswiadczenie_za_bombe + paka_bonus
}
I mamy item który daje exp za pake + Ten bonusowy u mnie to jest 50.
Aby zmienić wystarczy tutaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
{
new paka_bonus = 50
doswiadczenie_za_bombe + paka_bonus
}
Zmienić liczbę 50 na własną ilość xp-a.
Health Potion
08.11.2010 19:51
ver 1.0
Jest to plugin pozwalajacy kupić 5 hp za 200 $ ; >
ver 1.1
To co w ver 1.0 + mozna ustawic cvary
Jeżeli gracz ma 100 hp, nie pozwala kupić.
Jeżeli gracz ma 99 lub mnie hp, pozwala kupić.
/hp - Pozwala na zakupienie HP.
W załączniku!
Cvary dostępne od ver 1.1
ilosc_hp "Ilosc hp ktore doda graczowi"
koszt_hp "Ile zaplaci za podana wyzej sumę hp"
max_hp "JEzeli podasz np. 120 to gdy gracz bd miał 120 hp to wyskoczy mu ze ma max HP"
start_hp "Jezeli dasz 99 to dopiero gdy gracz bd mial 99 lub mniej HP bd mogl sie leczyc"
To moj 1 plugin! Proszę o wszytkie błędy, które znajdziecie!
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Maussanti
- Regulamin