Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mucek181 - zdjęcie

mucek181

Rejestracja: 12.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2023 21:24
-----

#692221 [ROZWIĄZANE] Modele broni na dana FLAGE

Napisane przez Biometr w 11.03.2015 11:09

Po co ładujesz wszystko co możliwe to po pierwsze ...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

I co to w ogóle jest ...

ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H

/

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

----------------------------

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip/v_awpvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_deaglevip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_knifevip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_uspvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_glock18vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_p90vip.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_deaglevip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_knifevip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_uspvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_glock18vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_p90vip.mdl")

	}
}

Tak i tak podmiana w taki sposób modeli nie jest zbyt .... Optymalna :)

 

Załączony plik  mucek181.sma   2,02 KB  161 Ilość pobrań
  mucek181.amxx


  • +
  • -
  • 2


#692223 [ROZWIĄZANE] Modele broni na dana FLAGE

Napisane przez Maciejek. w 11.03.2015 11:18

sprawdź to.

Spoiler

 

a teraz tak, co to jest:

#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

oraz

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AWP)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AK47)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_M4A1)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_DEAGLE)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_KNIFE)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_USP)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_GLOCK18)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_P90)

proponuję poczytać dokumentacje.


  • +
  • -
  • 2


#591983 Czas Online

Napisane przez BlackDead w 10.12.2013 15:46

Mogłeś napisać gdzie masz baze.  ;>

Ustaw aby z bazą mogły łączyć się inne ip.Dodaj ip serwera lub % (wszystko może się łączyć).




#545819 Nie działający admin po reconnect

Napisane przez Bogusz w 27.05.2013 20:16

Witam, mam problem z adminami, mam serwer ONLY DD2 + DM, raz działają admini i vip, a np po zmianie mapy już nie, często też nie działa, jak admin zrobić rc, żeby potem działało musi się mapa zmienić, może wiecie w czym jest problem?

Adminów mam na users.ini


  • +
  • -
  • 1


#475847 [ROZWIĄZANE] Ban + SS + Powód

Napisane przez Emil29 w 06.11.2012 15:46

łap http://amxx.pl/topic...__fromsearch__1