Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dangerous. - zdjęcie

Dangerous.

Rejestracja: 03.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2011 16:58
-----

#191710 [DIABLO MOD] PYTANIE ! ++

Napisane przez FreZZy w 26.11.2010 16:21

Było już masa takich tematów

Znajdź:

if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/40.0)/3.0)))



Zamień na:

if(more_lvl>0) :xP:_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/5001.0)/3.0)))


to sa ustawienia dla diablo 10001 lvli


#191634 [Diablo mod ] pytanko !

Napisane przez sebul w 25.11.2010 23:56

To zamień sobie ten "diablo_durability" cvar na mniejszy, np. na 4.
  • +
  • -
  • 1


#191684 [Diablo mod ] pytanko !

Napisane przez FreZZy w 26.11.2010 15:19

To zamień sobie ten "diablo_durability" cvar na mniejszy, np. na 4.


lub w .sma
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 270

270 zamień na np. 1000

i dla itemów unikatowych

item_durability[id] = 375
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Uniqie Znalazles przedmiot: %s", Unique_name)

375 zamień na np. 1500


#191625 [Diablo mod ] pytanko !

Napisane przez FreZZy w 25.11.2010 22:18

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/99999))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


jeszcze lepiej:

if((bowdelay[id] + 4.25)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)



#191621 [Diablo mod ] pytanko !

Napisane przez KariiO w 25.11.2010 21:48

Znajdź taką linijkę(jeśli nie masz takiej samej to poszukaj):
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Zmień na:
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/99999))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Powinno chodzić :)
  • +
  • -
  • 1


#189817 Jak zrobić prostą klasę

Napisane przez QTM. Peyote w 19.11.2010 14:39

W tym tutorialu pokażę jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#include <amxmodx>

  • Jeżeli nie wiesz poczytaj inne tutoriale.
#include <codmod>

  • Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
  • Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Henio";

  • Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Henio.
new const opis[] = "Brak";

  • Opis naszej klasy - u nas jest Brak.
  • Jeżeli ktoś się dziwi się dlaczego nie opisuję jakie bronie, szybkość i zdrowie ma klasa to odpowiem - To wyświetla się osobno.
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

  • Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Henio.
  • Przed każdą bronią dodajemy 1<<
  • Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 13;

  • Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
  • Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 13 zdrowia to na start będziemy mieli 113 hp
new const kondycja = 69;

  • Ilość punktów kondycji jaką Henio ma dostać na start. Henia gnębią koledzy dlatego musi szybko uciekać.
  • To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 2;

  • Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 15;

  • Punkty wytrzymalosci na start.
  • Można używać zamiast kamizelek.

W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  • +
  • -
  • 74


#188081 Problem z kompilowaniem

Napisane przez basic131 w 13.11.2010 09:16

Mam problem dotyczacy skompilowania pliku . Otoz wczoraj wieczorem skompilowalem ten sam plik tylko ze zmienilem linijke :
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/40.0)/3.0)))
na :
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/501.0)/3.0)))
Mogl by ktos mi skompilowac moj plik ?
Dodalem go w zalaczniku . proszę o pomoc.

Załączone pliki




#188096 Problem z kompilowaniem

Napisane przez jakubos119 w 13.11.2010 10:18

Łap, wszystko działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169746 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez false w 10.09.2010 13:25

zamiast :

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
	if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)

daj :
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
  keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
}
else 
{
  keys = CO TAM CHCESZ
}

  • +
  • -
  • 2


#169754 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Kusek w 10.09.2010 13:39

jeśli masz case 3

case 3: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
ColorChat(id, GREEN, "[diablo]^x01 Kupiles ulepszenie itemku.");
upgrade_item(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



buyrune(id)
}


Legenda
Pogrubiony tekst - funkcja case, czyli co ma on dodawać
Podkreślone - cena case


@Edit
czyli ^^


case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,10000))
return PLUGIN_HANDLED
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
award_item(id,0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,10000))
return PLUGIN_HANDLED
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F){
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#169761 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Weed w 10.09.2010 14:04

sprobuj to co ja napisalem w 3 poscie
  • +
  • -
  • 1


#169773 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez KariiO w 10.09.2010 14:58

public buyrune(id)
{
	new text[513] 
	
        format(text, 512, "\ySklep z runami^n\w1.\yUlepszyc item - \r$9000^n\w2. \yKup przedmiot \r$5000^n\w3. \yKup doswiadczenie \r$14500^n\w4. \rKup doswiadczenie \y[VIP] \y$10000^n\w5. \rKup przedmiot \y[VIP] \y$3000^n^n\w0. \yZrezygnuj z zakupu") 
	
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public select_rune_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
				return PLUGIN_HANDLED

			upgrade_item(id)
		}		
		case 1: 
		{	
			if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:
		{
			if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
				return PLUGIN_HANDLED
			new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
			Give_Xp(id,exp)
			client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
    		case 3:
                {
                        if( get_user_flags(id) & ADMIN_CHAT){
                             if (!UTIL_Buyformoney(id,10000))
                                return PLUGIN_HANDLED
                             new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
                             Give_Xp(id,exp)
                            client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
                            
                       }
                }
    		case 4:
                {
                        if( get_user_flags(id) & ADMIN_CHAT){
                        if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
				return PLUGIN_HANDLED
			award_item(id,0)
                            
                       }
                }
		case 9: 
		{	
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		

	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
To moje i działa :P Wzoruj się na tym :)
  • +
  • -
  • 1


#169745 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Kusek w 10.09.2010 13:23

spróbuj to
case 3: {
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
ColorChat(id, GREEN, "[diablo]^x01 Kupiles ulepszenie itemku.");
upgrade_item(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



buyrune(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#169741 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Weed w 10.09.2010 12:53

Musisz wrzucic do include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#169728 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Kusek w 10.09.2010 12:17

po każdy admin_level dodaj
	{
ColorChat(id, GREEN, "[diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby kozystac z tego.");
buyrune(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

czyli np.


case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
ColorChat(id, GREEN, "[diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby kozystac z tego.");
buyrune(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

  • +
  • -
  • 1