Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Diablo mod ] pytanko !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.11.2010 21:41

witam gdzie mam usunac aby jak dodaje w inteligencje zeby nie dzialalo to na kuszę

bo np. jak mam 500 w inte to spam leci kuszy jak to zrobic zeby nie lecialo daje !++++
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.11.2010 21:48

Znajdź taką linijkę(jeśli nie masz takiej samej to poszukaj):
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Zmień na:
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/99999))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Powinno chodzić :)
  • +
  • -
  • 1

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.11.2010 22:18

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/99999))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


jeszcze lepiej:

if((bowdelay[id] + 4.25)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


#4 Dangerous.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.11.2010 22:28

działa pieknie dostaliscie po + ale jeszcze 1 pytnko bo mam wytrzymalosc itemu a mam max lvl 10001 wiec czasem item juz wypada po 1 rundzie bo tam jest sieka ! ;d wiec proszę gdzie moge zmienic wytrzymaosc itmeu na wiecej lub cos
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Online

Napisano 25.11.2010 23:56

To zamień sobie ten "diablo_durability" cvar na mniejszy, np. na 4.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.11.2010 15:19

To zamień sobie ten "diablo_durability" cvar na mniejszy, np. na 4.


lub w .sma
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 270

270 zamień na np. 1000

i dla itemów unikatowych

item_durability[id] = 375
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Uniqie Znalazles przedmiot: %s", Unique_name)

375 zamień na np. 1500

#7 Dangerous.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.11.2010 15:23

ok macie + smiga dziekuje bardzo !
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych