#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
public plugin_init()
{
register_plugin ("Granaty", "0.01", "diablix");
register_cvar ("grenades_delay", "40.0");
set_task (get_cvar_float("grenades_delay"), "cmd_granaty", 0, _, _, "b");
}
public cmd_granaty()
{
for (new id = 1; id <= 32; id ++)
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PiotrEE3
Rejestracja: 28.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.06.2011 15:12





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 44
- Odwiedzin: 4 174
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Lipiec 10, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Krosno
-
Zainteresowania
ALL
6
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#176670 proszę o przerobienie !
Napisane przez Knopers
w 03.10.2010 15:31
#174977 AMXBans] Connection failed!
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 27.09.2010 22:01
#174948 nie zainstaluje na www :/
Napisane przez Szyfrant
w 27.09.2010 20:12
yy myśle że przeczytaj regulamin i to :
!PRZECZYTAJ ZANIM NAPISZESZ! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Na 100 % pomoże stary mówi Ci mi działa !!! <WOW>
!PRZECZYTAJ ZANIM NAPISZESZ! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Na 100 % pomoże stary mówi Ci mi działa !!! <WOW>
#173767 Plugin "regenerujacy" granaty
Napisane przez camilost
w 24.09.2010 14:22
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" ); register_cvar ( "grenades_delay", "40.0" ); set_task ( get_cvar_float ( "grenades_delay" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" ); } public cmd_granaty(){ for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ) { fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); }}
@EDIT - Zryte pole edycji i pełno znaków HTML (LOL)
#786 Jak napisać plugin/skrypt pluginu
Napisane przez Miczu
w 02.02.2008 20:14
Jedna z najbardziej pomocnych rzeczy przy tworzeniu plugow do cs'a, jest chyba znajomosc angielskiego.
Zbior funkcji, poszczegolnych bibliotek amxx'a
Za pomoca funkcji bibliotek (tj. fun,cstrike...) mozesz zmieniac interakcje w grze.
Ale samo napisanie funkcji to za malo by plug dzialal - stworzona przez nas funkcja musi byc wywolana przez gre, a zeby tak sie stalo to trzeba ja 'podpiac' do jakiegos zdarzenia w grze. Owe zdarzenia to sa tak zwane eventy (z ang. zdarzenia
).
Sa roznego typu zdarzenia (np. zabicie kogos, zranienie, wyszczelenie pocisku, wybuch bomby, zmiana wyswietlanego czasu do konca rundy(zmienia sie co 1s, o 1 ;F), podniesienie broni, a nawet wgranie naszego pluga do gry(przy starcie mapy)... wymieniac mozna bardzo dlugo):
Lista podstawowych eventow
Potem tylko skompilowac (i o ile nie bedzie krytycznych errorow [bledow]) i wrzocic pluga na serwer...
...
W zasadzie to jest najprostrza instrukcja robie plogow, jaka moge napisac. Wymyslenie pluga i odpowiednie dopasowanie funkci (dostepnych z bibliotek) by calosc robila to co chcemy by robila jest o wiele trodniejsze.
Przy pisaniu plogow jest bardzo przydatnosc znajomosc jakiego kolwiek jezyka (choc c/c++ jest najbardziej podobny)...
Jak bedziesz mial jakies konkretne pytania to daj znac ;-)
Zbior funkcji, poszczegolnych bibliotek amxx'a
Za pomoca funkcji bibliotek (tj. fun,cstrike...) mozesz zmieniac interakcje w grze.
Ale samo napisanie funkcji to za malo by plug dzialal - stworzona przez nas funkcja musi byc wywolana przez gre, a zeby tak sie stalo to trzeba ja 'podpiac' do jakiegos zdarzenia w grze. Owe zdarzenia to sa tak zwane eventy (z ang. zdarzenia

Sa roznego typu zdarzenia (np. zabicie kogos, zranienie, wyszczelenie pocisku, wybuch bomby, zmiana wyswietlanego czasu do konca rundy(zmienia sie co 1s, o 1 ;F), podniesienie broni, a nawet wgranie naszego pluga do gry(przy starcie mapy)... wymieniac mozna bardzo dlugo):
Lista podstawowych eventow
Potem tylko skompilowac (i o ile nie bedzie krytycznych errorow [bledow]) i wrzocic pluga na serwer...
...
W zasadzie to jest najprostrza instrukcja robie plogow, jaka moge napisac. Wymyslenie pluga i odpowiednie dopasowanie funkci (dostepnych z bibliotek) by calosc robila to co chcemy by robila jest o wiele trodniejsze.
Przy pisaniu plogow jest bardzo przydatnosc znajomosc jakiego kolwiek jezyka (choc c/c++ jest najbardziej podobny)...
Jak bedziesz mial jakies konkretne pytania to daj znac ;-)
#173226 Plugin "regenerujacy" granaty
Napisane przez diablix
w 21.09.2010 20:53
prethink jest wykonywany 50 razy na sekunde.
Optymalniej
Optymalniej
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" ); register_cvar ( "grenades_delay", "15.0" ); set_task ( get_cvar_float ( "czas_granatow" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" ); } public cmd_granaty(){ for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if ( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ){ fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); } }
#169504 [Base Builder] Skill Mod
Napisane przez DarkGL
w 08.09.2010 23:00

Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi

Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm
wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów

Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav
Ps. nie bijcie za słaby kod






- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PiotrEE3
- Regulamin