Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PiotrEE3 - zdjęcie

PiotrEE3

Rejestracja: 28.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.06.2011 15:12
-----

#176670 proszę o przerobienie !

Napisane przez Knopers w 03.10.2010 15:31

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
register_plugin ("Granaty", "0.01", "diablix");
register_cvar ("grenades_delay", "40.0");
set_task (get_cvar_float("grenades_delay"), "cmd_granaty", 0, _, _, "b");
}

public cmd_granaty()
{
for (new id = 1; id <= 32; id ++)
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}
}

  • +
  • -
  • 1


#174977 AMXBans] Connection failed!

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 27.09.2010 22:01

[MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
nie pomaga ?
  • +
  • -
  • 1


#174948 nie zainstaluje na www :/

Napisane przez Szyfrant w 27.09.2010 20:12

yy myśle że przeczytaj regulamin i to :
!PRZECZYTAJ ZANIM NAPISZESZ! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Na 100 % pomoże stary mówi Ci mi działa !!! <WOW>
  • +
  • -
  • 1


#173767 Plugin "regenerujacy" granaty

Napisane przez camilost w 24.09.2010 14:22

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
        register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" );
        register_cvar ( "grenades_delay", "40.0" );
        set_task ( get_cvar_float ( "grenades_delay" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" );
}

public cmd_granaty(){
	for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ )
	if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ) {
		fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
	}}

@EDIT - Zryte pole edycji i pełno znaków HTML (LOL)
  • +
  • -
  • 1


#786 Jak napisać plugin/skrypt pluginu

Napisane przez Miczu w 02.02.2008 20:14

Jedna z najbardziej pomocnych rzeczy przy tworzeniu plugow do cs'a, jest chyba znajomosc angielskiego.

Zbior funkcji, poszczegolnych bibliotek amxx'a

Za pomoca funkcji bibliotek (tj. fun,cstrike...) mozesz zmieniac interakcje w grze.

Ale samo napisanie funkcji to za malo by plug dzialal - stworzona przez nas funkcja musi byc wywolana przez gre, a zeby tak sie stalo to trzeba ja 'podpiac' do jakiegos zdarzenia w grze. Owe zdarzenia to sa tak zwane eventy (z ang. zdarzenia :P).

Sa roznego typu zdarzenia (np. zabicie kogos, zranienie, wyszczelenie pocisku, wybuch bomby, zmiana wyswietlanego czasu do konca rundy(zmienia sie co 1s, o 1 ;F), podniesienie broni, a nawet wgranie naszego pluga do gry(przy starcie mapy)... wymieniac mozna bardzo dlugo):
Lista podstawowych eventow

Potem tylko skompilowac (i o ile nie bedzie krytycznych errorow [bledow]) i wrzocic pluga na serwer...

...

W zasadzie to jest najprostrza instrukcja robie plogow, jaka moge napisac. Wymyslenie pluga i odpowiednie dopasowanie funkci (dostepnych z bibliotek) by calosc robila to co chcemy by robila jest o wiele trodniejsze.

Przy pisaniu plogow jest bardzo przydatnosc znajomosc jakiego kolwiek jezyka (choc c/c++ jest najbardziej podobny)...

Jak bedziesz mial jakies konkretne pytania to daj znac ;-)
  • +
  • -
  • 1


#173226 Plugin "regenerujacy" granaty

Napisane przez diablix w 21.09.2010 20:53

prethink jest wykonywany 50 razy na sekunde.

Optymalniej

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
	register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" );
	register_cvar ( "grenades_delay", "15.0" );
	set_task ( get_cvar_float ( "czas_granatow" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" );
}
public cmd_granaty(){
	for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if ( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ){
		fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#169504 [Base Builder] Skill Mod

Napisane przez DarkGL w 08.09.2010 23:00

Dołączona grafika
Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi :)
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm

wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F

Dołączona grafika
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt
bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud

Dołączona grafika
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille

Dołączona grafika
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN

Dołączona grafika
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów :)
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav

Ps. nie bijcie za słaby kod :kwiaty:

Dołączona grafika
Załączony plik  bb_exp.sma   27,65 KB  3245 Ilość pobrań
  bb_exp.amxx
Załączony plik  bb_exp.amxx   32,2 KB  691 Ilość pobrań

Załączony plik  gained_level.wav   245,98 KB  2147 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 38