Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cookie. - zdjęcie

Cookie.

Rejestracja: 26.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2012 17:44
-----

Moje tematy

Dobry cfg servera

12.04.2011 19:20

Witam, gram dużo na mixach/esl'ach no i mam problem taki że jak strzelam hs na czyimś servie on nie wchodzi bo albo gracz ma zly cfg albo server.
Ale do rzeczy mam pytanie jaki jest idealny cfg do poprawnego działania servera, np servery fx(Guns Are Drawn DM) na których gram hs wchodzą bardzo łatwo(jeśli ktoś umie strzelać), co prawda to jest DM ale to raczej bez znaczenia mi chodzi o poprawny cfg servera, i nie mówcie mi o cfg eslu ponieważ on zmienia podstawowe parametry typu "pieniądze,czas,fadetoblac(czarny ekran),itp", tak wiec jeśli by ktoś by mógł to proszę o podanie odpowiedniego cfg.
ps. Ile by kosztowało napisanie pluginu który był by odpalany przez admina w każdej chwili, chodzi mi o poprawny rate,up rate,interp itp?
btw.sory za duble post ; )
pozdrawiam.

Przerobienie pluginu na moc do diablo moda

01.02.2011 20:08

Tak jak w temacie , zapłacę za przerobienie pluginu z Super Hero Moda na Moc/item do Diablo Moda
Co do ceny , jest do ustalenia.
Moc do zrobienia do wyboru 1 z 2

Gg. 10266863
pw. amxx.pl

edycja sma (shm) na moc do diablo moda

26.01.2011 17:03

Witam mam pytanie, a raczej prośbę , może mi ktoś pomóc i wytłumaczyć jak przerobić moc z Super Hero Moda na moc do Diablo Moda ?
Ewentualnie jeśli ktoś nie chce mi pomóc za darmo mogę wysłać sms za nie wielką kwotę.
Kontakty
Gg - 10266863
Skype - pazdzioszek60
Steam - czarodziej500
Albo priv na amxx.pl

```refresh
```refresh

Hp po kliknieciu R/E na nozu

21.12.2010 18:24

Siema mam pytanie :
Zna ktoś może funkcję która po kliknięciu E albo R na nożu daje graczowi xxx HP ?

Dosc Nietypowa Komenda /klasy

13.11.2010 12:30

Witam napisałem w komendzie /klasy podzial na rasy Ludzie / Demony / Premium no i niby wszystko ładnie działa , jak klikam 1 przenosi mnie na ludzi ale klikam 1/2/3 to nic sie nie dzieje tylko menu miga a jak klikam 4/5/6/7/8 to menu sie zamyka tak samo jak klikne na rase "Demony" i na "Premium" to samo sie dzieje no i moze mi ktos powiedziec gdzie jest blad ?

public show_menu_klasy(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Ludzie^n\w2. Demony^n\w3. Premium^n\w0 Exit")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magl(id)

}
case 1:
{
paladynd(id)
}
case 2:
{
mnichp(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


public magl(id){
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Wstecz")

new keysludzie
keysludzie = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keysludzie, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasyl(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magg(id)

}
case 1:
{
paladyng(id)
}
case 2:
{
mnichg(id)
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
case 4:
{
zabojca(id)
}
case 5:
{
nekromanta(id)
}
case 6:
{
ninja(id)
}
case 7:
{
Lowca(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magg(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladyng(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnichg(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojca(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromanta(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public paladynd(id){
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Wstecz")

new keysdemony
keysdemony = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keysdemony, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasyd(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magx(id)

}
case 1:
{
paladynx(id)
}
case 2:
{
mnichx(id)
}
case 3:
{
barbarzyncax(id)
}
case 4:
{
zabojcax(id)
}
case 5:
{
nekromantax(id)
}
case 6:
{
ninjax(id)
}
case 7:
{
Lowcax(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magx(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladynx(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnichx(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzyncax(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojcax(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromantax(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninjax(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowcax(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public mnichp(id){
new text[513]

format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Paladyn^n\w3. Mnich^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Zabojca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Wstecz")

new keyspremium
keyspremium = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keyspremium, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasyp(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
magf(id)

}
case 1:
{
paladynf(id)
}
case 2:
{
mnichf(id)
}
case 3:
{
barbarzyncaf(id)
}
case 4:
{
zabojcaf(id)
}
case 5:
{
nekromantaf(id)
}
case 6:
{
ninjaf(id)
}
case 7:
{
Lowcaf(id)
}
case 9:
{
show_menu_klasy(id)
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}
public magf(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public paladynf(id){
showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public mnichf(id){
showitem(id,"Mnich"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzyncaf(id){
showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>")
}
public zabojcaf(id){
showitem(id,"Zabojca"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public nekromantaf(id){
showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninjaf(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowcaf(id){
showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}


Z gory dz za odp. Cookie.