Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

twist - zdjęcie

twist

Rejestracja: 25.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.10.2010 22:03
-----

Moje posty

W temacie: Zombie Mod 4.3 WAŻNE!

28.08.2010 20:20

Wszystko działa oprócz modeli dla nemka i surva.

W temacie: Zombie Mod 4.3 WAŻNE!

27.08.2010 23:32

Hmm ustawiłem wszystko w sma i w zombie classes tak samo lecz serwer nie włączał się więc już nie wiem w czym problem. A co do ciemności może ktoś wie dokładnie gdzie w zombie_plague.sma jest to dokładnie.

W temacie: Zombie Mod 4.3 WAŻNE!

27.08.2010 08:31

Ale takie rzeczy to ja potrafię mi tu chodzi o modele które nie działają i podałem zombieclasses i sma więc czytaj ze zrozumieniem cały temat.

W temacie: Zombie Mod 4.3 WAŻNE!

26.08.2010 21:41

No i właśnie w tym problem.

Oto moje sma.

/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 255
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 150
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 1600
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))

Gdyby ktoś dał rad aby jedno z drugim było zgodne byłbym wdzięczny.
}

W temacie: Zombie Mod 4.3 WAŻNE!

26.08.2010 14:22

Nieśmiertelne zombie naprawiłem :)
A co do zombie classes:

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.




[Klasyczne Zombie]
NAME = Klaszyczne Zombie
INFO = =Zbalansowane=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = Malo HP , szybko biega
MODELS = szybkie_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = Malo HP , slaby odzrut
MODELS = trujace_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1600
SPEED = 195
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24

[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = Duzo HP, wolno biega
MODELS = dziwne_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Pijawki Zombie]
NAME = Pijawka Zombie
INFO = Malo HP , HP++ za infekcje
MODELS = twister_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1500
SPEED = 195
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

Jak ktoś może powiedzieć w czym problem bo raz nie tłumaczy mi na serwerze a dwa modele nie działają.