Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hefcio - zdjęcie

hefcio

Rejestracja: 24.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.11.2014 23:35
-----

Moje posty

W temacie: [5.9l] Nie działa /klasa

02.03.2012 14:10

podrzuć logi : logs/diablo.log

W temacie: [ROZWIĄZANE] ninja buguje item m4a1 + pytanie do max hp.

01.03.2012 21:37

tak wyglada Twoj kod

public add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m4master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M4A1)
{

if (!is_user_alive(id) && player_item_id[id] == 153)
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m4master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m4a1")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

tutaj

if (!is_user_alive(id) && player_item_id[id] == 153)
return PLUGIN_HANDLED


zamiast tego player_item wpisz player_class[id] == Ninja
czyli

if (!is_user_alive(id) && player_class[id] == Ninja)
return PLUGIN_HANDLED

W temacie: Anty Drop

29.02.2012 11:57

tak musisz ją stworzyć i zadziała, ale w tym przypadku, jeżeli przypiszesz funkcję player_b_drop dla jakiejś klasy, aby miała szanse na wyrzucenie broni, to CI jej nie zablokuje.
Według mnie aby wszystko działało powinno to wyglądać tak
if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && antydrop[id] == 0||c_drop[attacker_id] > 0&& get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id) && antydrop[id] == 0)