Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TheMazzir - zdjęcie

TheMazzir

Rejestracja: 24.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.12.2010 20:49
-----

Moje tematy

Zastępowanie modelu noża dla danej klasy

25.11.2010 15:55

Mam 6 klas postaci i dla każdej chciałbym inny model noża. Jak to zrobić ?

Szukamy mapperów do MOD'a - Średniowiecze

24.11.2010 21:28

Nie mam teraz gotowego tekstu, więc w skrócie powiem co w modzie będzie:

- broń biała (żadnej broni z CSa i broni palnej) i broń dystansowa
- klasy postaci i lvl (każda postać ma inną broń)
- oryginalne modele
- sklep ze zbrojami, napojami leczniczymi i expem
- własne typy mapek: castle (CT broni zamku a TT atakuje) i battle (CT i TT walczą na polu bitwy np. na bagnach)

No i właśnie poszukujemy mapperów, którzy charytatywnie lub w zamian za order szlachcica (klasy szlacheckie na serwerze) będą jakieś mapki wykonywały. Bo na razie jest nas 2 początkujących mapperów i przydałby się ktoś do pomocy.

Kontakt GG: 5821003

Importowanie modeli do VHE

24.11.2010 18:57

Jak importować model w *mdl do VHE 3.4 ? Bo nigdzie znaleźć nie mogę..

[Problem] Kompilacja

30.08.2010 19:20

Gdy kompiluję mapkę to kompilator niby coś skompiluje ale stoi i ciągle tylko to wyświetla:

** Executing...
** Command: C:\Users\Kamil\Desktop\VHE\tools\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\kamil\desktop\vhe\maps\de_piramida"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec  9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\Users\Kamil\Desktop\VHE\tools\hlcsg.exe c:\users\kamil\desktop\vhe\maps\de_piramida 
Entering c:\users\kamil\desktop\vhe\maps\de_piramida.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
20%...30%...50%...60%...90%... (0.01 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
20%...30%...50%...60%...90%... (0.05 seconds)

Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\themazzir\counter-strike\cstrike_polish\cs_dust.wad
 - Contains 3 used textures, 60.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\themazzir\counter-strike\cstrike_polish\decals.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\themazzir\counter-strike\cstrike_polish\halflife.wad
 - Contains 2 used textures, 40.00 percent of map (3116 textures in wad)

added 3 additional animating textures.
Texture usage is at 0.17 mb (of 4.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\kamil\desktop\vhe\maps\de_piramida.bsp" "C:\Program Files\Counter-Strike\cstrike\maps\de_piramida.bsp"


Pomożecie ? Bo nie wiem co już robić.. Tak mi robi jak w trybie expert wg poradnika zrobie. W rybie normalnym to nie uruchamia sie CS tylko okienko jest że nie można znaleźć hl.exe. Mogę prosić o pomoc z kompilacją mapki ? Jaki jest błąd ?

30 sierpień 2010 - 19:45:
Rozwiązany!

Kompilacja

25.08.2010 07:45

Można prosić o kompilację pliku z załącznika ? Z góry dziękuję!