Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scoti - zdjęcie

Scoti

Rejestracja: 20.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2011 22:40
-----

Moje posty

W temacie: Źle działa losowanie

07.07.2011 16:02

To są define z muzyki:

#define muzyka_melanz				"sound/nazwasieci/melanz.mp3"
#define muzyka_muzyka1				"sound/nazwasieci/muzyka1.mp3"
#define muzyka_muzyka2				"sound/nazwasieci/muzyka2.wav"
#define muzyka_muzyka3				"sound/nazwasieci/muzyka3.wav"
#define muzyka_muzyka4				"sound/nazwasieci/muzyka4.mp3"
#define muzyka_muzyka5				"sound/nazwasieci/muzyka5.wav"
#define muzyka_muzyka6				"sound/nazwasieci/muzyka6.mp3"
#define muzyka_bron				"sound/nazwasieci/bron.wav"

W temacie: Źle działa losowanie

07.07.2011 11:09

sebul, dałem id więc jak pisałeś odtwarza tylko mi, ale nadal nie losuje muzyki tylko odtwarza wszystkie na raz i każda wchodzi na siebie, jak zrobić żeby losowało tylko jedną z sześciu?

W temacie: Źle działa losowanie

07.07.2011 08:56

Nic nie dało, ale nawet warning się utworzył w klamrze.

W temacie: Naprawa 2 pluginów

07.07.2011 07:19

WazzaP, może to nie przez plugin tylko przez komende, spróbój wpisać na serwerze w konsoli:

amx_cvar cl_backspeed 9999

oraz

amx_cvar cl_forwardspeed 9999


W Counter-Strike domyślna wartość to 400, i jeżeli masz tak ustawione w server.cfg, to po zmianie mapy ustawia Ci się na 400 i nie możesz więcej biegać.

W temacie: Źle działa losowanie

07.07.2011 06:45

Inne funkcje mają albo id albo id, ent, co ja mam wstawić?

Piszesz, że puszczam muzykę wszystkim, a chcę tylko jednemu graczowi, który ustanie na ten block. Mam zamiast:

client_cmd(0, "spk %s", muzyka_muzyka1);

Użyć:

client_cmd(1, "spk %s", muzyka_muzyka1);

czy najlepiej

emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_muzyka1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

*g_sound_muzyka1 będzie działać tak samo


Edycja z godziny 08:06:

Gdy zrobiłem:

ActionMuzyka()

Znikneły 2 warningi ale w grze nadal jest tak samo, nie lusują się utwory tylko wszystkie zaczynają grać na raz.