Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Scoti - zdjęcie

Scoti

Rejestracja: 20.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2011 22:40
-----

#262117 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo

Napisane przez BliBs_Pl w 23.06.2011 18:50

To jest domyślnie zaprogramowane że jak podajesz ścieżkę do bloków normal które muszą być w folderze Normal to szuka folderów Large, Pole i Small.
  • +
  • -
  • 1


#261673 Trzymając daną broń wydostaje się z nas światło

Napisane przez stepdub w 22.06.2011 14:29

stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}
new disallowed[] = { CSW_AWP }

public plugin_init(){
register_plugin("Swiatlo :)", "1.0", "stepdub");
set_task(1.0, "swiatlo", _, _, _, "b");
}
public swiatlo(id)
if(sprawdz_bronie(id, disallowed) && is_user_alive) {
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
}
}

powinno być dobrze
  • +
  • -
  • 1


#213372 Spawny do CSDM

Napisane przez kasza w 06.02.2011 15:03

Załącznik.

Załączone pliki

  • Załączony plik  csdm.rar   51,28 KB  191 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#169587 [CoD] Flash dłużej razi

Napisane przez Kusek w 09.09.2010 15:16

register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");

to do plugint_init na końcu najlepiej dać ;P


potem do na koniec całego kodu, ale oczywiście nad klamrami zakończenowymi

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

aby miała to klasa to usuwasz "//" z przed linij
	//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;


potem
new const giLonger = (1<<12);

dodaje to na górę np. po doswiadczenie_za_pake czy jak to tam się nazywa xD
  • +
  • -
  • 1


#169482 [CoD] Flash dłużej razi

Napisane przez R3X w 08.09.2010 21:42

new const giLonger = (1<<12);
tu podajesz o ile dłuższy ma być flash, (1<<12) to sekunda,

2sekundy to (1<<12)*2 == (1<<13)
3sekudny to (1<<12)*3
4sekundy to (1<<12)*4 == (1<<14)
itd

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "longerFlash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const giLonger = (1<<12);

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
	//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
	if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
		set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
		set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#169497 [CoD] Flash dłużej razi

Napisane przez hardbot w 08.09.2010 22:20

A tutaj SMA i AMXX jak by ktoś nie umiał Kompilować :xP:

Załączone pliki




#169329 Vote Noc/Dzień

Napisane przez Kusek w 08.09.2010 15:57

proszę
Dzień & Noc - Polska wersja - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#169334 Vote Noc/Dzień

Napisane przez ;(( w 08.09.2010 16:02

Plugin bierz z załącznika, da vote i włączy dzień albo noc wieczoru nie bedzie po vote.

Reszta cvarow do pluga:

amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN    "Vote day/night" 
#define AUTHOR    "DAMIANq" 
#define VERSION    "1.0" 

new wyborow[3] 

public plugin_init()  
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") 
    set_task(20.0, "start_vote"); 
} 

public start_vote(id) 
{     
    new menu = menu_create("rDzien czy noc ?", "menu_handler") 
    menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) 
    menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) 

    menu_addblank(menu, 0) 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) 
     
    new players[32], inum 
    get_players(players, inum, "ch") 
    for(new i = 0; i < inum; i++) 
    { 
        menu_display(players[i], menu, 0) 
    } 
     
    set_task(15.0, "finish_vote") 
     
    wyborow[1] = wyborow[2] 
     
    return 1 
} 

public menu_handler(id, menu, item) 
{ 
    if (item == MENU_EXIT) 
    { 
        menu_cancel(id) 
        return PLUGIN_HANDLED 
    } 
     
    new data[6], name[32] 
    new access, callback 
     
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) 
     
    new key = str_to_num(data) 
    get_user_name(id, name, 31) 
     
    switch (key)  
    { 
        case 1:  
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); 
        } 
        case 2: 
        { 
            client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); 
        } 
    } 
     
    ++wyborow[key] 
     
    menu_cancel(id) 
    return PLUGIN_HANDLED 
} 

public finish_vote() 
{ 
     
    if(wyborow[1] > wyborow[2]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Noc zostala wlaczona, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) 
        server_cmd("amx_daymode 3"); 
    } 
     
    else if(wyborow[2] > wyborow[1]) 
    { 
        client_print(0, print_chat, "[AMXX] Dzien zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) 
        server_cmd("amx_daymode 1"); 
    }

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#161780 Prośba o 3 bardzo łatwe pluginy.

Napisane przez hardbot w 20.08.2010 07:25

Zobacz to :)
Jeśli coś nie będzie działać to pisz albo tutaj albo mi na PW.

Załączone pliki