Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Scoti
Rejestracja: 20.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2011 22:40





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 34
- Odwiedzin: 3 854
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Marzec 4, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Scoti nie posiada znajomych
#262117 [EasyBlock] Blockmaker by Grzyboo
Napisane przez BliBs_Pl
w 23.06.2011 18:50
To jest domyślnie zaprogramowane że jak podajesz ścieżkę do bloków normal które muszą być w folderze Normal to szuka folderów Large, Pole i Small.
#261673 Trzymając daną broń wydostaje się z nas światło
Napisane przez stepdub
w 22.06.2011 14:29
stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}
new disallowed[] = { CSW_AWP }
public plugin_init(){
register_plugin("Swiatlo", "1.0", "stepdub");
set_task(1.0, "swiatlo", _, _, _, "b");
}
public swiatlo(id)
if(sprawdz_bronie(id, disallowed) && is_user_alive) {
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
}
}
powinno być dobrze
#169587 [CoD] Flash dłużej razi
Napisane przez Kusek
w 09.09.2010 15:16
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
to do plugint_init na końcu najlepiej dać

potem do na koniec całego kodu, ale oczywiście nad klamrami zakończenowymi
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
aby miała to klasa to usuwasz "//" z przed linij
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
potem
new const giLonger = (1<<12);
dodaje to na górę np. po doswiadczenie_za_pake czy jak to tam się nazywa

#169482 [CoD] Flash dłużej razi
Napisane przez R3X
w 08.09.2010 21:42
new const giLonger = (1<<12);tu podajesz o ile dłuższy ma być flash, (1<<12) to sekunda,
2sekundy to (1<<12)*2 == (1<<13)
3sekudny to (1<<12)*3
4sekundy to (1<<12)*4 == (1<<14)
itd
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "longerFlash" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new const giLonger = (1<<12); public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade"); } public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){ //if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){ set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger); set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#169497 [CoD] Flash dłużej razi
Napisane przez
hardbot
w 08.09.2010 22:20
A tutaj SMA i AMXX jak by ktoś nie umiał Kompilować

Załączone pliki
-
longerFlash.amxx 1,29 KB 28 Ilość pobrań
-
longerFlash.sma 682 bajtów 67 Ilość pobrań
longerFlash.amxx
#169329 Vote Noc/Dzień
Napisane przez Kusek
w 08.09.2010 15:57
#169334 Vote Noc/Dzień
Napisane przez ;((
w 08.09.2010 16:02
Plugin bierz z załącznika, da vote i włączy dzień albo noc wieczoru nie bedzie po vote.
Reszta cvarow do pluga:
amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)
Reszta cvarow do pluga:
amx_days - 1-włączony plugin, 0-wyłączony plugin
amx_daymode - 0-różny, 1-dzień, 2-wieczór, 3-noc
jeżeli mamy ustawiony "amx_daymode" na 0:
amx_daytime 60.0 - ile ma trwać dzień (czas w sekundach)
amx_nighttime 60.0 - ile ma trwać wieczór (czas w sekundach)
amx_night2time 60.0 - ile ma trwać noc (czas w sekundach)
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Vote day/night" #define AUTHOR "DAMIANq" #define VERSION "1.0" new wyborow[3] public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") set_task(20.0, "start_vote"); } public start_vote(id) { new menu = menu_create("rDzien czy noc ?", "menu_handler") menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) menu_addblank(menu, 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) new players[32], inum get_players(players, inum, "ch") for(new i = 0; i < inum; i++) { menu_display(players[i], menu, 0) } set_task(15.0, "finish_vote") wyborow[1] = wyborow[2] return 1 } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], name[32] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) new key = str_to_num(data) get_user_name(id, name, 31) switch (key) { case 1: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); } case 2: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); } } ++wyborow[key] menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } public finish_vote() { if(wyborow[1] > wyborow[2]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Noc zostala wlaczona, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) server_cmd("amx_daymode 3"); } else if(wyborow[2] > wyborow[1]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Dzien zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) server_cmd("amx_daymode 1"); }
Załączone pliki
-
day&night.zip 3,8 KB 61 Ilość pobrań
#161780 Prośba o 3 bardzo łatwe pluginy.
Napisane przez
hardbot
w 20.08.2010 07:25
Zobacz to 
Jeśli coś nie będzie działać to pisz albo tutaj albo mi na PW.

Jeśli coś nie będzie działać to pisz albo tutaj albo mi na PW.
Załączone pliki
-
FakeAdmin.amxx 3,25 KB 14 Ilość pobrań
-
JB Prowadzacy.amxx 4,1 KB 21 Ilość pobrań
-
ZalBan.amxx 3,5 KB 18 Ilość pobrań
-
FakeAdmin.sma 372 bajtów 43 Ilość pobrań
FakeAdmin.amxx
-
JB Prowadzacy.sma 846 bajtów 62 Ilość pobrań
JB Prowadzacy.amxx
-
ZalBan.sma 424 bajtów 51 Ilość pobrań
ZalBan.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Scoti
- Regulamin