Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zaja - zdjęcie

zaja

Rejestracja: 16.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2011 21:21
-----

Moje tematy

Plugin na pojedynek na Deagle po jednym strzale

28.05.2011 16:10

Witam!

Pamiętacie plugin na serwerach FFA gdzie zostawała jedna osoba z drużyny TT i jedna osoba z drużyny CT i jedna z tych osób pocierała nożem o ścianę bądź podłogę bądź o coś innego to wtedy u drugiej osoby wyskakiwało menu czy zgadza się na pojedynek nożowy?


Poszukuje właśnie podobnego pluginu! Lub jeśli taki nie istnieje to chciałbym aby ktoś mi taki plugin napisał.

Główne założenia pluginu:

  • plugin wyświetliłby menu z tekstem np. "Chcesz pojedynek?" z opcjami do wyboru "TAK" i "NIE" po sprawdzeniu czy na mapie został tylko 1 TT i 1 CT i aby byli żywi
  • Po twierdzącej odpowiedzi na wyżej wymienione pytanie z którejkolwiek ze stron, CT i TT dostałby po broni: Deagle
  • Po dostaniu broni Deagle gracz (TT i CT) nie mógłby zmienić broni na inną, tylko musieliby używać Deagla do tej pory aż by ktoś padł
  • Deagle strzelałby tylko po jednym naboju, następnie przeładowywałby się. Magazynek Deagle byłby nieograniczony do póki jedna ze stron zostałaby zabita

Wykonałby ktoś coś takiego dla mnie?

Punkt reputacji dla każdego chętnego! :kwiaty:

special i _special - plugin blokujące te komendy

21.02.2011 19:08

Witam!
Poszukuję pluginu który blokowałby komendy special i _special jeśli znalazłby takie u graczy. Chciałbym żeby on po prostu blokował je lub zmieniał wartości na inne.
Jest taki? Proszę o pomoc!

Pozdrawiam!

Dodano 23 luty 2011 - 15:53:
Proszę o pomoc! Chodzi oto,żeby u ludzi u których wykryje używanie komendy special i _special np zbindowało W na komendę "+demos" lub coś w tym przypadku. Nikt nie wie jak to zrobić?

Dodano 25 luty 2011 - 12:37:
Proszę o pomoc!

Problem z kompilacją pluginu AMXX

04.01.2011 14:25

Witam!
Użytkownik AmD napisał mi plugin ale nie chce się skompilować, pomóżcie i powiedzcie w czym błąd.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_forward(FM_CmdStart, "klawisze");
}
}
public klawisze(id, UC_handle, seed)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}

static wsad;
wsad = get_uc(UC_handle, UC_Buttons);

if(wsad&IN_FORWARD
|| wsad&IN_MOVELEFT
|| wsad&IN_MOVERIGHT
|| wsad&IN_BACK
|| wsad&IN_JUMP
|| wsad&IN_DUCK)
{
client_cmd(id, "developer 0");
}
}


Kod błędu:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

5.sma(15) : error 054: unmatched closing brace

1 Error.
Could not locate output file 5.amxx (compile failed).

Coś mi się zdaje, że brakuje gdzieś zamknięcia funkcji.. dopiero teraz przyszło mi to do głowy B)

Reload magazynku po fragu [CoD Mod]

03.01.2011 21:41

Witam Wszystkich! :)
Otóż posiadam swój serwer CS 1.6 z modem CoD i osoba zasłużona z mojego forum postanowiła mi napisać nowy plugin na klasy do mojego moda.

I właśnie powstał jeden problem... Mianowicie chodzi oto, że:
- gracz który posiada klasę rambo po każdym zabójstwie / fragu przeciwnika dostaje podobno automatycznie nowy magazynek amunicji ale niestety ta funkcja nie działa nie wiem czemu.. ???:( jestem średnio-amator O:) z tymi klockami więc proszę Was o pomoc. Autor powiedział że naprawi to na czasie, no ale już minęło 3 miesiące od kiedy powiedział mi, że naprawi ten błąd, a mi zależy na czasie, ponieważ nie chcę aby renoma mojej sieci serwerów spadła. :'( . Więc szukam kogoś kto pomoże mi zrobić to szybciej. Poniżej zamieszczam kod pluginu:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Rambo *VIP*";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, dostaje 20 hp za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[EX-COD] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if(pev(id, pev_owner) == id)
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


Bardzo proszę Was o pomoc i dziękuję! :kwiaty:

Dodano 06 styczeń 2011 - 16:17:
hmm pomoże ktoś? :blaga:

Plugin na ograniczenie fpsów do 100 [dev 0]

01.01.2011 16:45

Witam Wszystkich! :)
Przejrzałem i przeszukałem to forum (może jestem ślepy?), lecz nie znalazłem tego czego szukałem...
Dlatego też piszę do Was - może ktoś ma plugin na 100 fps? Dokładnie chodzi o:
- plugin ten będzie dla każdego gracza nadpisywał komendy: developer na 0, fps_max na 100

Widziałem już taki plugin na jakimś serwerze.. czas po jakim nadpisywane są powyższe komendy u graczy był ustawiony na 1 sekundę, jednak można było zmieniać czas nadpisywania.

Potrzebny mi jest ten plugin na mój serwer DeathRun, aby wszystkim graczom ograniczyć liczbę fpsów do 100, aby każdy gracz miał takie same szanse.
I jeśli możecie, potrzebny byłby mi kod źródłowy wymienionego przeze mnie pluginu.

Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź!

Dodano 01 styczeń 2011 - 17:02:
Myślałem nad przerobieniem pluginu wymuszającego interp, na dane dotyczące fpsów. Powiedzcie mi tylko, gdzie tu się ustawia czas po jakim dane zostaną nadpisane dla graczy, bo nie mogę się w tym połapać ???:(
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
    register_cvar("amx_interp_style", "1")
}

public interp()
{
    new players[32],count;
    get_players(players,count)
   
   
    new style = get_cvar_num("amx_interp_style")
   
   
    if(style == 1 )
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
            console_cmd (i,"cl_updaterate 101; wait; wait; ex_interp 0.01")
    }
   
    else
    {
        for (new i = 1; i <= count; i++)
        {
            console_cmd (i,"cl_updaterate 101")
            server_cmd("wait")
            console_cmd (i,"ex_interp 0.01")      
        }
    }   
}
I jeśli mógłby mi ktoś przerobić ten plugin, to chciałbym aby do tego pluginu była dodana funkcja, aby można było wybrać czas po jakim nastąpi wymuszenie danych komend - od czasu 1/4 sekundy do 2 sekund, ok?

Pozdrawiam!