Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pittero - zdjęcie

Pittero

Rejestracja: 13.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2012 19:33
-----

#352307 Ultimate JailBreak Manager

Napisane przez matys307 w 21.01.2012 19:16

Dlaczego nie działają mi komendy w sayu ? /simon /menu i inne ?

Simon wybierany jest po 20 sek gdzies dopiero po starcie i musi sam kupic sobie bron hmm o co chodzi ?
  • +
  • -
  • -1


#232315 Zapis|odczyt plikow

Napisane przez diablix w 02.04.2011 00:02

Dla leniwych ;P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= get_maxplayers())

static const VERSION[] = "0.1";
new gszFile[128];

public plugin_init(){
register_plugin("Save it", VERSION, "diablix");
register_clcmd("say /save", "cmdSave");
register_clcmd("say /load", "cmdLoad");

new szDir[64];
get_basedir(szDir, sizeof szDir);
add(szDir, sizeof szDir, "/zapisani");

if (!dir_exists(szDir))
mkdir(szDir);

formatex(gszFile, 96, "%s/players_saved.txt", szDir);
}

public cmdSave(id) { Save(id); return 1; }
public cmdLoad(id) { Load(id); return 1; }

Save(id){
new file = fopen(gszFile, "wt"),
szData[512],
szSTEAMID[32],

Float:fFrags;

pev(id, pev_frags, fFrags);

get_user_authid(id, szSTEAMID, sizeof szSTEAMID - 1);

if(IsPlayer(id)){
formatex(szData, 512, "%f %s^n", fFrags, szSTEAMID);
fputs(file, szData);
client_print(id, 3, "Pomyslnie zapisano!");
}

fclose(file);
}

Load(id){
if(file_exists(gszFile)){
new szLine[768],
szType[3],
szSTEAMID[32],
szTEMPID[32],
szFrags[20],
Float:fFrags,

file = fopen(gszFile, "rt");

get_user_authid(id, szTEMPID, sizeof szTEMPID - 1);

while (!feof(file)){
szType = "";
fgets(file, szLine, 767);
remove_quotes(szLine);
parse(szLine, szType, 2, szFrags, 19, szSTEAMID, 31);

fFrags = str_to_float(szFrags);

if(equal(szTEMPID, szSTEAMID)){
set_pev(id, pev_frags, fFrags);
client_print(id, 3, "Twoj Steam_ID to: %s, Twoje Fragi: %d", szSTEAMID, floatround(fFrags));
}
else
client_print(id, 3, "Nie odnaleziono Cie na liscie!");
}


fclose(file);
}
}

  • +
  • -
  • 1


#226847 Set Client Listening

Napisane przez R3X w 18.03.2011 23:24

engfunc wywołuje funkcję z silnika, akurat ta robi, że gracz iReceiver może słuchać gracza iSender (bo true)
forward_return ustawia wartość zwróconą w złapanym forwardzie; a co dokładnie to oznacza dla gry to musisz doczytać w hlSDK jeśli chcesz wiedzieć
  • +
  • -
  • 1


#225590 Jednostrzałowiec

Napisane przez R3X w 15.03.2011 15:02

Z tym, że nie działa R. Trzeba znów lewy nacisnąć
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Dlga"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1", "2=26", "3=0");
	
	register_clcmd("say /dgl", "cmdDgl");
}
public cmdDgl(id){
	new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
}
public eventCurWeapon(id){
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 1);
}

  • +
  • -
  • 1


#225392 Forwardy

Napisane przez R3X w 14.03.2011 19:20

same forwardy to nie wszystko, ważne co w nich robisz i jak często się wykonują; nawet je uporządkowałeś po częstotliwości wykonywania :P tzn najmniej kod powinno być w CmdStart, za to w emit sound możesz robić co chcesz; najgorszy jest pod tym względem addtofullpack

jak tylko słuchasz to ignored, jak chcesz blokować/zmieniać to supercede czy handled
  • +
  • -
  • 1


#225422 Forwardy

Napisane przez R3X w 14.03.2011 20:31

jak najbardziej poprawny, ale wątpię by o to Ci chodziło; cmdstart jest prawie jak prethink, kilkadziesiąt razy na sekudnę
  • +
  • -
  • 1


#203716 Zakłócenia mikrofonu (wszyscy na serwerze)

Napisane przez Qmi w 07.01.2011 15:47

Tak jak w temacie, dostałem niedawno serwer od pewnej firmy hostującej , i jest jeden problem , jak ktoś gada przez mikrofon to tak jakby miał w buzi kluski albo coś jadł , nie że buczy albo trzeszczy tylko tak jakby ,,dzwiek byl rozmazany" niewyraźny, no nie wiem jak to opisać, jak ktoś chce się tym zająć to mogę wysłać IP serwa to zobaczy jak to jest, na serwer jest wgrany tylko amx (ich amx) oni go wgrywali , może jakieś komendy są pomylone, nie wiem , czekam na Waszą pomoc.


#203462 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 06.01.2011 21:19

Sprawdź to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#202952 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 05.01.2011 16:37

pewnie nieskończona pętla, mógłbyś sprawdzić co na linuxie zwraca read_dir?
  • +
  • -
  • 1


#202891 Szybkie i łatwe naprawienie bugu jbextreme

Napisane przez LCA w 05.01.2011 12:49

nikt ci takiego czegos nie zrobi a jak to takie latwe to sam zrob :zle:
  • +
  • -
  • 0


#201872 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 31.12.2010 22:20

Pokaż status pluginu na tej liście
amx_showrcon amxx list

plugin wymaga 1.8.1, więc na serwie też musi być z tą wersją
  • +
  • -
  • 1


#201018 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 29.12.2010 20:23

no dobra, potrzebuję więcej szczegółów; wylosować godzinę i z jakimś małym lub większym opóźnieniem pokazać wszystkim na serwerze po pytaniu? czy może na całą mapę odblokować komendę do użycia quizu?
  • +
  • -
  • 1


#200984 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 29.12.2010 19:27

jeśli obaj dacie mi info, że to co wysłałem działa to mogę robić coś dalej; póki co żadnych rewolucji nie będzie :)
  • +
  • -
  • 1


#200391 Losowe odpowiedz w Menu

Napisane przez R3X w 28.12.2010 13:45

Nowe menu pasuje tu idealnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#162763 MP3 MOD

Napisane przez hardbot w 22.08.2010 14:33

MP3 MOD


Witajcie zaprezentuję wam mój Mod który doda waszemu serwerowi trochę rozrywki.
Przejdźmy do rzeczy, mod co rundę losuje nam muzykę do słuchania,
Muzykę możemy łatwo zmienić poprzez cvary ^^ które opisze niżej.
Jest 10 piosenek, w nowej rundzie zostaje losowana nuta.
W modzie używamy muzyki w formacie MP3 i WAV

Cvary:
Te cvary były ustawiane prze zemnie, gdy używałem ten mod na swoim serwerze to zrobiłem według moich uznań :P
Lecz każdy sobie może zmienić jak chce ^^ kwestia gustu
Zmieniając jakąś nutę dodajcie do niej nazwę czyli np:
mp3_mod_sound_1 "sound/misc/mp3_mod/nuta_1.mp3"
                      i dodana do niej nazwa to
mp3_mod_nazwa_muzy_1 "Mc Makler - Silny kac"

	//Łatwa zmiana muzyki w cvarach :D
mp3_mod_sound_1 "sound/misc/mp3_mod/nuta_1.mp3"
mp3_mod_sound_2 "sound/misc/mp3_mod/nuta_2.mp3"
mp3_mod_sound_3 "sound/misc/mp3_mod/nuta_3.mp3"
mp3_mod_sound_4 "sound/misc/mp3_mod/nuta_4.mp3"
mp3_mod_sound_5 "misc/mp3_mod/nuta_5.wav"
mp3_mod_sound_6 "sound/misc/mp3_mod/nuta_6.mp3"
mp3_mod_sound_7 "sound/misc/mp3_mod/nuta_7.mp3"
mp3_mod_sound_8 "sound/misc/mp3_mod/nuta_8.mp3"
mp3_mod_sound_9 "sound/misc/mp3_mod/nuta_9.mp3"
mp3_mod_sound_10 "sound/misc/mp3_mod/nuta_10.mp3"
// Nazwy muzyki dla każdej z osobna ustawiamy też w cvarach
mp3_mod_nazwa_muzy_1 "Mc Makler - Silny kac"
mp3_mod_nazwa_muzy_2 "Grubson - A Ty Nie!"
mp3_mod_nazwa_muzy_3 "XvAK - Trebles"
mp3_mod_nazwa_muzy_4 "Scatman - I'm the Scat Man"
mp3_mod_nazwa_muzy_5 "Ballada o Counter-Striku"
mp3_mod_nazwa_muzy_6 "Dj Raaban - Anima Libera (Remix)"
mp3_mod_nazwa_muzy_7 "Toples - Za Chwile Bedzie Explozja"
mp3_mod_nazwa_muzy_8 "K.A.S.A. - Piekniejsza"
mp3_mod_nazwa_muzy_9 "East West Rockers - Dotknac Cie"
mp3_mod_nazwa_muzy_10 "Franek Kimono - King Bruce Lee Karate Mistrz"
// Ile sekund ma odliczać (Standardowo 20 Sekund)
mp3_mod_sekundy_odliczania "20"
// Plugin Dziala? (Standardowo 1)
mp3_mod_wlaczony "1"

Moduły:
amxmodx , amxmisc , colorchat

Screeny z gry:
Screeny dodam jutro ze względu nie działającego HLDS :(

Pliki:
Do rzucam też moją paczkę z tymi dźwiękami co są ustawione standardowo czyli jeśli nikt nie wkleji cvarów to odpala się standardowa ścieżka ustawiona prze zemnie którą widzicie w cvarach

Standardowe Soundy MP3 MOD

Załączone pliki