Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

OgUreK - zdjęcie

OgUreK

Rejestracja: 10.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2011 01:01
-----

Moje posty

W temacie: "Unknown column 'cs_ban_reason' in 'field list'"

31.10.2011 21:51

Na tyle angielski rozumiem . Nie wiedziałęm jedynie czy konieczna jest podmiana plików czy może trzeba wykonać jakieś operacje na bazie danych .


Dzięki za odzew . - Sprawdzanie rozwiązania w trakcie .

W temacie: (native "get_pcvar_num")

12.10.2011 11:56

Szybka edycja posta :) ^^ Koledze zależy na 3.4 - to już nie zależy ode mnie .




@up MisieQ - nie pomogło .

W temacie: Problem z kompilacją COD moda

09.12.2010 18:13

Myślę , że cały mój problem zawarty jest tu
public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); 
        if(klasa_gracza[id] == Morderca && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

tylko jako początkujący nie wiem gdzie zrobiłem błąd . proszę o pomoc :)

W temacie: Problem z kompilacją COD moda

09.12.2010 09:42

Dobra. z edycją i kompilacją .sma poradziłem sobie sam , lecz mam inny problem ,
(1) mianowicie dodałem klasie niewidzialność , wszystko działa prócz tego , że niewidzialność "przechodzi" do następnej klasy przy jej zmianie .
(2) i jeszcze jedno jak zrobić by na początku rundy nie było "standardowej" dla każdej klas broni tj. USP , zależy mi , by tak nie było , gdyż zrobiłęm klasę Ninja i chciałbym aby miałą tylko nóż


Z góry dziękuje . Pomocnym obiecuje punkty reputacji :) W załączniku .sma mojego Coda
Pozdrawiam OgUreK

@@ edit z 2 problem też mam z głowy , teraz tylko taa niewidzialność :)z tym że na dodatek niewidzialność , gdy jest ustawiona na nóż (klasa Morderca) to przechodzi również na AK jak i na USP Pomocy :) Reputacja nadal czeka na chętnych :)

W temacie: Problem z kompilacją COD mod by Walusss

13.11.2010 20:11

Wszystko o co prosiłem jest OK> (Dziekuje chłopaki hehe) , ale irytują mnie 3 rzeczy (prawdopodobnie mój błąd jakiś)

1.Po przejściu do następnego lvl nie można dodać klasie punktów.
2.Ustawiłem Hp i Ap i nie działa . HP było na 10 , teraz chciałbym 65 HP i AP 140
3.Dosyć często zdarza się kill na respawnie.

Powyższe problemy rzecz jasna dotyczą klasy Stalker.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam OgUreK