Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

misiecki2 - zdjęcie

misiecki2

Rejestracja: 06.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2014 16:45
-----

#493751 BF2 Mod - szukam - ale inny

Napisane przez TSUBA w 26.12.2012 09:47

Do tabeli score dodaje prawidłowo a czy do ogólnych to powiem ci że nie mam pojęcia niestety ponieważ nie mam jak sprawdzić :(.Misiecki tutaj masz cvary do tego pluginu zeedytuj tak jak potrzebujesz i wklej je do amxx.cfg na samym dole:

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

  • +
  • -
  • 1


#493687 BF2 Mod - szukam - ale inny

Napisane przez TSUBA w 25.12.2012 22:05

Szukasz po prostu pluginu asysta działającego pod BF2 ;) trzymaj:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#293106 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez Nenczoks w 05.09.2011 19:43

mhm..

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZixI"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","open_menu");
register_clcmd("say_team menu","open_menu");
}
public open_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Gracza","cmd");
menu_additem(menu,"Wybierz Klase","1",0);
menu_additem(menu,"Opis Klas","2",0);
menu_additem(menu,"Opis Perkow","3",0);
menu_additem(menu,"AmxModMenu","4",0);
menu_additem(menu,"CoDAdmin","5",0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_display(id,menu,0);
}
public cmd(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1: client_cmd(id,"say /klasa");
case 2: client_cmd(id,"say /klasy");
case 3: client_cmd(id,"say /perks");
case 4: client_cmd(id,"amxmodmenu");
case 5: client_cmd(id,"say /codadmin");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}




#293123 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez Jak się nazwać w 05.09.2011 20:06

tak spróbuj:
#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZixI"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","open_menu");
register_clcmd("say_team menu","open_menu");
}
public open_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Gracza","cmd");
menu_additem(menu,"Wybierz Klase")
menu_additem(menu,"Opis Klas")
menu_additem(menu,"Opis Perkow")
menu_additem(menu,"AmxModMenu")
menu_additem(menu,"CoDAdmin")

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_display(id, menu);
}
public cmd(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0: client_cmd(id,"say /klasa");
case 1: client_cmd(id,"say /klasy");
case 2: client_cmd(id,"say /perks");
case 3: client_cmd(id,"amxmodmenu");
case 4: client_cmd(id,"say /codadmin");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 1


#293083 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez ToJaTwojTelefon w 05.09.2011 19:19

Następna strona w tym przypadku tworzy się automatycznie, i tak ja się pytałeś masz tylko dopisywać następne pozycje :)
  • +
  • -
  • 1


#292967 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez Waq w 05.09.2011 16:48

czytanie jeszcze nikomu nie zaszkodziło
http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/
  • +
  • -
  • 1


#293011 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez Waq w 05.09.2011 17:33

tam są opisane dwie metody starta i nowa w nowej nie trzeba definiować klawiszy

@edit

może ci zrobić to menu ? xP
  • +
  • -
  • 1


#293032 Problem ze sktyptem /menu

Napisane przez ToJaTwojTelefon w 05.09.2011 18:13

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu "
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ZixI"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","open_menu");
register_clcmd("say_team menu","open_menu");
}
public open_menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu Gracza","cmd");
menu_additem(menu,"Wybierz Klase","1",0);
menu_additem(menu,"Opis Klas","2",0);
menu_additem(menu,"Opis Perkow","3",0);
menu_additem(menu,"AmxModMenu","4",0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_display(id,menu,0);
}
public cmd(id, key, menu)
{
if(key == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;

menu_item_getinfo(menu, key, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 0: client_cmd(id,"say /klasa");
case 1: client_cmd(id,"say /klasy");
case 2: client_cmd(id,"say /perks");
case 3: client_cmd(id,"amxmodmenu");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

tak to powinno wyglądać
  • +
  • -
  • 1


#291895 Jak dodać niewidzialność do klasy??

Napisane przez Goliath w 03.09.2011 17:37

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Ma tmp, niewidzialny, zabija z noża (PPM) i ma dwie miny";
new const bronie = 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 2;

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id]) return;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

Jak ma działać, jak zmienna ma_klase nigdy nie może mieć wartości true? :blink:
  • +
  • -
  • 1


#291844 Jak dodać niewidzialność do klasy??

Napisane przez Goliath w 03.09.2011 16:49

A zarejestrowałeś ten event w plugin_init? Jeśli nie, dopisz tam to:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

  • +
  • -
  • 1


#290840 Tworzenie klas w nowym codmod

Napisane przez krzysiu1111 w 01.09.2011 12:56

Proszę bardzo :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
 
new const nazwa[] = "Centurion";
new const opis[] = "Ma Galie, AK47, 3 apteczki i HE";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 70;
new bool:ma_klase[33];
new bool:ma_podskok[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit","MedkitThink");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
  client_print(id, print_chat, "[COD MOD] Ta klasa nie jest przypisana do twojego konta.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
  
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ma_podskok[id])
{
   ma_podskok[id] = false;
   new Float:velocity[3];
   pev(id, pev_velocity,velocity);
   velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
   set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  ma_podskok[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
Jak chcesz zmienić na którą flage ma być klasa to odpowiada za to linijka:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))

I zamiast ADMIN_LEVEL_B wpisujesz tą flage jaką chcesz. Flagi są tu wyjaśnione : http://amxx.pl/topic/1597-flagi/
  • +
  • -
  • 1


#290791 Problem z kompilacją

Napisane przez Misiaczek ;c w 01.09.2011 10:02

Sprawdz sobie to sma co ci dalem w zalaczniku :) poprawione i porowna z twoim gdzie masz błędy ;P
http://amxx.pl/wklejka/1314867768758/
  • +
  • -
  • 1


#290794 Problem z kompilacją

Napisane przez Skull3D w 01.09.2011 10:16

MAsz naprawione

http://amxx.pl/wklej...31486865015036/

Po 1 .


Brakowalo 2 modulow:
engine i fakemeta_util

Daleś 2 public cod_class_enabled

A po 3 w jednym publicu zamknąles klamry za dużo o 2 razy


#289941 Kompilator z forum

Napisane przez Hiroshima w 30.08.2011 15:13

wystarczy Ci to: http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
  • +
  • -
  • 1


#221499 VIP Plugin 3.2.5

Napisane przez KariiO w 04.03.2011 16:20

Dołączona grafika
VIP 3.2 to przede wszystkim ułatwiony kod + moim zdaniem sposób dawania VIP'a staje się prostszy i wygodniejszy (flaga X)
Dlaczego inna flaga ? - to proste flaga X nie jest używana do niczego.Flaga T osobiście mi przeszkadzała , czemu ? - dodawanie adminów , nie wszystkie opcję...
Komenda /vipbron wyświetla VIP menu tak jak na początku rundy(można wyłączyć cvarem)
Dodatkowy zestaw broni.

Dołączona grafika
Zmiany w wersjach :

VIP Plugin 2.0a - Bugowanie się paki oraz defa.
VIP Plugin 2.05a - Nie wyświetlanie się menu broni.
VIP Plugin 3.0 - Wyświetla się menu i nie buguje się C4(edytor/autor tej wersji używał zbyt dużo nie potrzebnego kodu)
VIP Plugin 3.1 - Optymalizacja kodu + dodatkowa komenda+dodatkowy zestaw broni w VIP menu
VIP Plugin 3.2:
- Cvarem wybieramy na jaką flagę ma być VIP.
- Model VIP-a (ustawiamy cvarem).
- Ograniczenie użycia /bronvip na rundę(również cvar).
- Jeden CurWeapon.

VIP Plugin 3.2.5:
- skrócony kod

-wszystko powinno działać :)

*Ta wersja VIP'a nie jest jakąś "zbajerowaną" wersją mimo tego że sam z niej korzystam i naprawdę jest to łatwiejsze udostępniam ją również wam...ułatwia nam dobrowolnie edytowanie kodu.
Dołączona grafika


Plik VIP.amxx do folderu plugins
Plik VIP.sma do folderu scripting
Plik vip.txt do folderu cstrike

Żeby włączyć VIP'a należy:
Do pliku plugins.ini w configs dopisać(najlepiej na końcu):
VIP.amxx
Zawartość pliku tekstowego vip.txt będzie wyświetlana w MOTD graczowi po wpisaniu w say'u /vip.
Dołączona grafika
money_kill_bonus 500  // Ile kasy dostanie VIP za kill'a
money_hs_bonus 300   // Ile kasy dostanie Vip za HeadShot'a
amx_vip_hp 15	 // Ile dostanie Vip HP za killa
amx_vip_hp_hs 30  // Ile dostanie HP Vip za headshota
amx_vip_max_hp 100 // Ile VIP może mieć max. hp
vip_active 0	// 0 = każdy może mieć awp, 1 = tylko vip
menu_active 1  // 0 = Nie ma menu na początku rundy z darmowymi pakietami M4A1+Dgl,AWP+Dgl lub AK47+DGL, 1 = Jest to menu
menu_bronvip 1  // 0= Po wpisaniu gracza z flagą "X" czyli VIP'a nie wyświetli mu się menu z wyborem broni. 1=Wyświetla się to menu

Dodatkowe cvary (dodano 23 kwietnia):
model_active 1	 //Czy VIP ma mieć model VIP-a za CS'a ? 0-nie 1-tak (domyślnie 1)
vip_iloscuzyc_bronvip 0	//Ile razy możemy użyc /bronvip na rundę ? (domyślnie 0)
vip_flaga ADMIN_FLAG_X	 //Na jaką flagę jest VIP? Link do flag poniżej. (Domyślnie ADMIN_FLAG_X)
Flagi - AMXX.pl: Support AMX Mod X

DODAWANIE VIP'A:

Są 3 sposoby na dodanie VIP'a(jeżeli na flagę x):
STEAM_ID - tak zwany sid , najlepiej użytkownikowi który ma STEAM'a dawać na sid Dołączona grafika
"STEAM_ID" "Hasło(nie musi być)" "bix" "de"
W przypadku neostrady (i niektórych innych) po zresetowaniu liveboxa czy tam routera zmienia się nam IP ale ja np. posiadam radiówkę-bezprzewodowy internet ze stałym IP , mogę sobie pozwolić na takie coś:
"IP" "Hasło(nie musi być)" "bix" "de"
Nick według mnie najprostszy sposób , wygląda to tak:
"Nick" "Hasło(z tego co wiem to musi)" "it" "bix"

3 flagi od czego która ? :
X- sam VIP bez admin czat , rezerwacji slota.
I- admin czat czyli pisanie na @,@@,@@@.
B- rezerwacja slota.
Dołączona grafika
CSTRIKE
FUN

Dołączona grafika
*W Paczka VIP 3.2.rar znajduje się vip.txt.

VIP 3.2
DOWNLOAD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9