Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiecki2

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2011 09:31

Sory nie wiedzałem do jakiego działu :D

Witam, mam problem z kompilacją klasy do nowego codmoda:

Kod:

[u][color="#800080"]/* Plugin generated by AMXX-Studio */[/color][/u]
[u][color="#800080"]#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>[/color][/u]
[u][color="#800080"]new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];[/color][/u]
[u][color="#800080"]new const nazwa[] = "Centurion ( Premium )";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, dwie apteczki, Galil, AK47, Deagle i HE";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;
new bool:ma_klase[33];[/color][/u]
[u][color="#800080"]public plugin_init()
{
register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_think("medkit","MedkitThink");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}[/color][/u]
[u][color="#800080"]public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}[/color][/u]
[u][color="#800080"]public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;[/color][/u]
[u][color="#800080"]public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_apteczek_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}[/color][/u]
[u][color="#800080"]public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}[/color][/u]
[u][color="#800080"]public ResetHUD(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;[/color][/u]
[u][color="#800080"]public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
}[/color][/u]


Błąd:

[u][color="#800080"]Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team[/color][/u]
[u][color="#800080"]Error: Invalid expression, assumed zero on line 160
Error: Number of arguments does not match definition on line 160[/color][/u]
[u][color="#800080"]2 Errors.
Could not locate output file C:\Users\NieJestemPRO\Pobrane\AMXX_Studio_1.4.3_final\compiled\codclass_medyk.amx (compile failed).[/color][/u]
Proszę o pomoc NIE CHCĘ GOTOWCA, bo chcę sam się nauczyć, wytłumaczcie m ico jest źle

Daje jeszcze plik *.sma
http://www.speedysha...s_centurion.sma

Użytkownik misiecki2 edytował ten post 01.09.2011 09:48

  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)


#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.09.2011 10:02

Sprawdz sobie to sma co ci dalem w zalaczniku :) poprawione i porowna z twoim gdzie masz błędy ;P
http://amxx.pl/wklejka/1314867768758/
  • +
  • -
  • 1

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.09.2011 10:16

MAsz naprawione

http://amxx.pl/wklej...31486865015036/

Po 1 .


Brakowalo 2 modulow:
engine i fakemeta_util

Daleś 2 public cod_class_enabled

A po 3 w jednym publicu zamknąles klamry za dużo o 2 razy

Użytkownik Skull3D edytował ten post 01.09.2011 10:18


#4 misiecki2

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:88
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.09.2011 12:06

nie wiem komu dać plusa, bo porównałem i rzeczywiście nie ma tam takich kodów jak:

public cod_class_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;

i racja brakowało dwóch modułów, nawet nie widziałem że trzeba je dodawać :D

A klamry nie zauważyłem :D

Teraz spróbuje dodać klasę ranger :D zobaczymy czy się uda :D. Daje po plusie bo nie wiem, czy tu w tym ipb jest jakaś repu czy coś takiego - Działą

@Edit 1: A pytanie bo nie będę spamu robił, jak zrobić klasę że jak zabije kolesia to mogę ukraść mu perk czyli tzw złodziej :D
i jak dodać więcej dynamitów? bo mam tylko jeden :D

Użytkownik misiecki2 edytował ten post 03.09.2011 14:59

  • +
  • -
  • 0

Ahh te dzieci :). Dla was mogę być nawet 10 latkiem z neostrady ;)


#5 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.09.2011 17:20

łapaj.

Załączone pliki



#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.09.2011 19:18

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Mody > Call of Duty Mod > Problemy


  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych