Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

avaster - zdjęcie

avaster

Rejestracja: 04.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.09.2014 19:29
-----

Moje tematy

Wyświetlanie na czacie informacji

18.04.2014 17:28

Mam plugin i chce aby było wyświetlona informacja zawarta w taki kodzie.

 

public Reklama(id)
{
id-=wyswietl_reklame;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wielkanocne JaJca Stworzone Przez YyyBrzuszek and ricO ");
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wszystkego najleprzego z okazji SWIAT");
}
 
jak zrobić aby wyświetlała się co rundę tak po 20 sekach
 
jest jeszcze mały błąd  warning 217: loose indentation
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Jajca Wielkanocne"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "radim edytowal ricO end YyyBrzuszek"
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 50

new const modelitem[] = "models/w_easteregg.mdl";
new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, AUTHOR, VERSION)
	
	register_forward(FM_Touch, "fwd_touch")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(modelitem);
}


public PoczatekRundy()	
	kill_all_entity("paczka")


public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	
	if( kid == vid )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
		create_itm(vid, 0)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UzyjPaczki(id)
{
	if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	
	switch(random_num(1, 5))
	{
		case 1:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(-5, -20);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles Zbuke. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)
		}
		case 2:
		{
			new hp = get_user_health(id);
			new losowehp = random_num(5, 40);
			set_user_health(id, hp+losowehp)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles Swierzą pisanke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)	
		}
		case 3:
		{
			new kasa = cs_get_user_money(id);
			new losowakasa = random_num(20, 5000);
			cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles koszyczek z Jajcami zajaca. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)	
		}
		case 4:
		{
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)	
			if(cod_get_user_perk(id))
				return PLUGIN_HANDLED
			
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
		}
		case 5:
		{
			new losowyexp = random_num(30, 250);
			cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + losowyexp);
			ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles jajco z expem ^x03%i^x01", prefix, losowyexp)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public create_itm(id, id_item){ 
	
	new Float:origins[3]
	pev(id,pev_origin,origins);
	new entit=create_entity("info_target")
	
	origins[0]+=50.0
	origins[2]-=32.0
	
	set_pev(entit,pev_origin,origins)
	entity_set_model(entit,modelitem)
	set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
	
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); 
	set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); 
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
	
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
	
	set_pev(entit, pev_iuser1, id_item)
}
public fwd_touch(ent,id)
{       
	if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31); 
	
	if(!equali(classname,"paczka")) return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(id,pev_button))
	{
	{
		UzyjPaczki(id)
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
return	FMRES_IGNORED;
}
public kill_all_entity(classname[]) {
new iEnt = find_ent_by_class(-1, classname)
while(iEnt > 0) {
	remove_entity(iEnt)
	iEnt = find_ent_by_class(iEnt, classname)		
}
}

 

Kilka skryptów do na początek

25.11.2013 23:36

Witam potrzebował bym kilku skryptów bo w generatorze nie ma ich a mianowicie

 

Jak zrobić 1 na 8 np z degla lub innej broni

 

 

jak zrobić np dodatkowe 5 dmg z ak47 plus int

 

klasa nie robi hałasu podczas chodzenia

 

 

podczas strzelania x hp przeciwnika wraca do ciebie 

 

 

 

chodzi mi o same kody i w jakie miejsce je wklepać 

 

klasy będę tworzył na tym bazowym kodzie 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "testowa kalsa";
new const opis[]    = "test klasy";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}