Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
KasztanAD
Rejestracja: 04.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2011 11:24




						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
 - Całość postów: 90
 - Odwiedzin: 7 427
 - Tytuł: Zaawansowany
 - Wiek: 29 lat
 - Urodziny: Styczeń 18, 1996
 - 
													Płeć
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 - 
													Lokalizacja
	Polska
 
Kontakt
#208114 Poszukuję dwóch pluginów.
						
 Napisane przez LucKy_skiLL
						 w 22.01.2011 11:45
						
					
Jeżeli pomogłem daj plusika ;]
#169746 problem /rune DAJe ++++
						
 Napisane przez false
						 w 10.09.2010 13:25
						
					
#169518 Frag za wygraną.
						
 Napisane przez kyku
						 w 09.09.2010 11:39
						
					
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "fragi"
#define VERSION "1337"
#define AUTHOR "kyku"
#define ILE_DODAJE_FRAGOW 2
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("SendAudio", "Winner_T", "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "Winner_CT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	
}
public Winner_CT()for(new i=1;i<33;i++)if(is_user_alive(i) && get_user_team(i)==2)set_user_frags2(i, get_user_frags(i)+ILE_DODAJE_FRAGOW);
public Winner_T()for(new i=1;i<33;i++)   if(is_user_alive(i) && get_user_team(i)==1)set_user_frags2(i, get_user_frags(i)+ILE_DODAJE_FRAGOW);
stock set_user_frags2(id, ilosc){
	set_user_frags(id, ilosc);
	new idteam = int:cs_get_user_team(id);
	message_begin(MSG_BROADCAST,get_user_msgid("ScoreInfo"));
	write_byte(id);
	write_short(get_user_frags(id));
	write_short(cs_get_user_deaths(id));
	write_short(0);
	write_short(idteam);
	message_end();	
}
						#168869 Menu oraz podmenu.
						
 Napisane przez 
	hardbot
						 w 06.09.2010 20:54
						
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define key_cmdCT (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
#define key_cmdTT (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
public plugin_init()
{
register_plugin("[TestoweMenu]", "1.0", "[H]ARDBO[T]");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1);
register_event("HLTV","NewR","1=0","2=0","a")
register_menucmd(register_menuid("menu_cmdTT"), key_cmdTT, "CmdTypeTT");
register_menucmd(register_menuid("menu_cmdCT"), key_cmdCT, "CmdTypeCT");
}
public NewR(i)
{
if(!is_user_alive(i)) return 1;
for(new i=0;i<33;i++)
{
cs_set_user_bpammo(i, CSW_USP, 120);
cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, 120);
strip_user_weapons(i)
}
return 1;
}
public HamSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return 1;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
show_menu(id, key_cmdCT, "\rCounter-Terrorist^n^n\w1. \y Bron Glock18^n\w2. \y Bron Usp", -1, "menu_cmdCT");
}
else
{
show_menu(id, key_cmdTT, "\rTerrorist^n^n\w1. \y Bron Glock18^n\w2. \y Bron Usp", -1, "menu_cmdTT");
}
return 1;
}
public CmdTypeCT(id, klucz)
{
switch(klucz)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 120);
}
}
return 1;
}
public CmdTypeTT(id, klucz)
{
switch(klucz)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 120);
}
}
return 1;
}
Czyli tak po wejściu i na serwer graczowi ukazuje się menu dla teamu (dowolnie można modyfikować)
wybiera broń np: usp i ko końca mapy nie może jej zmienić and w nowej rundzie jest to uzupełniane i daje do magazynku GLOCKA i USP ammo
#168463 Boty na New Game
						
 Napisane przez 
	hardbot
						 w 05.09.2010 18:36
						
					
A co ma piernik do wiatrakanie ten dział
Masz steam? czy ns
Dodawanie podbot - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
or
Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
or
Zbot / Download / Counter Strike 1.6 / BOTY - ProGames.pl - Niezależny serwis esportowy
or
Zbot para CS 1.6 download
#168481 Boty na New Game
						
 Napisane przez false
						 w 05.09.2010 19:23
						
					
#168100 Bronie.
						
 Napisane przez Monsulito
						 w 04.09.2010 18:20
						
					
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Leny"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public Odrodzenie(id) {
if(get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
else if(get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
}
#168037 Blokowanie broni.
						
 Napisane przez 
	Pawlak093
						 w 04.09.2010 16:37
						
					
; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menupotem w amxmodmenu blokujesz wybrane bronie
#168043 Blokowanie broni.
						
 Napisane przez Kusek
						 w 04.09.2010 16:43
						
					
// Blokowanie menubuy
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("glock","block")
register_clcmd("usp","block")
register_clcmd("p228","block")
register_clcmd("deagle","block")
register_clcmd("fn57","block")
register_clcmd("m3","block")
register_clcmd("xm1014","block")
register_clcmd("mac10","block")
register_clcmd("tmp","block")
register_clcmd("mp5","block")
register_clcmd("ump45","block")
register_clcmd("p90","block")
register_clcmd("galil","block")
register_clcmd("ak47","block")
register_clcmd("scout","block")
register_clcmd("sg552","block")
register_clcmd("awp","block")
register_clcmd("g3sg1","block")
register_clcmd("famas","block")
register_clcmd("m4a1","block")
register_clcmd("bullpup","block")
register_clcmd("sg550","block")
register_clcmd("primammo","block")
register_clcmd("secammo","block")
register_clcmd("vest","block")
register_clcmd("vesthelm","block")
register_clcmd("flash","block")
register_clcmd("hegren","block")
register_clcmd("sgren","block")
register_clcmd("nvgs","block")
register_clcmd("aug","block")
register_clcmd("fiveseven","block")
register_clcmd("cv47","block")
register_clcmd("228compact","block")
register_clcmd("autoshotgun","block")
register_clcmd("bullpup","block")
register_clcmd("fiveseven","block")
register_clcmd("krieg550","block")
register_clcmd("defender","block")
register_clcmd("clarion","block")
register_clcmd("km45","block")
register_clcmd("9x19mm","block")
register_clcmd("magnum","block")
register_clcmd("mp5","block")
register_clcmd("smg","block")
register_clcmd("12gauge","block")
register_clcmd("mp","block")
register_clcmd("d3au1","block")
register_clcmd("nighthawk","block")
register_clcmd("krieg552","block")
register_clcmd("c90","block")
//Koniec blokowania
}
public block(id)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
#167957 Wyłącznik celownika.
						
 Napisane przez Change
						 w 04.09.2010 14:06
						
					
/*a p228
b hegrenade
c xm1014
d c4
e mac10
f aug
g smokegrenade
h elite
i fiveseven
j ump45
k galil
l famas
m usp
n glock18
o mp5navy
p m249
q m3
r m4a1
s tmp
t flashbang
u deagle
v sg552
w ak47
x knife
y p90
*/
#include <amxmodx>
#define CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(%1,%2) ((%1) & (1<<(nw_index[%2])))
#define MAX_WEAPONS_NUM 30
#define MAX_FLAGS_NUM 25
new nw_index[MAX_WEAPONS_NUM+1] = { -1 , 0 , -1 , -1 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , -1 , 10 , 11 , 12 , 13 ,
-1 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , -1 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 }
new g_oldweapon[33]
new gmsgHideWeapon
new weapon_no_crosshair
public plugin_init() {
register_plugin("Weapons Crosshairs", "0.1", "ConnorMcLeod")
register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0")
weapon_no_crosshair = register_cvar("weapon_no_crosshair", "bdgtx")
gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}
public eCurWeapon(id) {
static temp[MAX_FLAGS_NUM]
get_pcvar_string(weapon_no_crosshair, temp, charsmax(temp))
if(!temp[0])
return
new weapon = read_data(2)
if(weapon == g_oldweapon[id])
return
g_oldweapon[id] = weapon
new no_xhair = read_flags(temp)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(no_xhair , weapon ) ?
write_byte(1<<6) :
write_byte(0)
message_end()
}
Cvarem weapon_no_crosshair ustawiasz bronie - flagi dla broni wyżej
#167909 Blokada widoku.
						
 Napisane przez 
	hardbot
						 w 04.09.2010 12:25
						
					
Załączone pliki
- 
				
 Wiev_Mode.amxx   1,52 KB  8 Ilość pobrań
 - 
				
 Wiev_Mode.sma   413 bajtów  49 Ilość pobrań
  Wiev_Mode.amxx
			 
#167813 Widok zza pleców.
						
 Napisane przez 
	Pawlak093
						 w 04.09.2010 10:04
						
					
#167333 [Base Builder] Extra Item - No recoil
						
 Napisane przez DarkGL
						 w 02.09.2010 14:59
						
					

Dodaje do sklepu item norecoil

bb_no_recoil_koszt 100 //ile ammopacków za to
bb_no_recoil_team 2 //dla kogo 1 - Zombie,2 - Human,0 - All

 no_recoil_bb.amxx   2,53 KB  218 Ilość pobrań
 no_recoil_bb.sma   1,29 KB  536 Ilość pobrań
  no_recoil_bb.amxx
						#167210 Szukam: Smoke, Flash, HE
						
 Napisane przez 
	hardbot
						 w 01.09.2010 19:44
						
					
a Do flary i Napalmu to + sprite
wymagane moduły do pluginu
#include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun>
Załączone pliki
- 
				
 Napalm_Light.amxx   5,3 KB  11 Ilość pobrań
 - 
				
 Napalm_Light.sma   3,71 KB  43 Ilość pobrań
  Napalm_Light.amxx
			 - 
				
 fire.rar   53,8 KB  43 Ilość pobrań
 
#166904 Tryb Odliczania
						
 Napisane przez 
	hardbot
						 w 01.09.2010 08:38
						
					
Załączone pliki
- 
				
 GoodMode.sma   911 bajtów  129 Ilość pobrań
  GoodMode.amxx
			 - 
				
 GoodMode.amxx   2,12 KB  19 Ilość pobrań
 
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
 - → Przeglądanie profilu: Reputacja: KasztanAD
 - Regulamin
 


 
Dodatki SourceMod



			
    Moja zawartość
