Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłącznik celownika.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 13:59

Poszukuję pluginu, który wyłącza celownik w każdej broni każdemu graczu na serwerze.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 04.09.2010 14:05

hud_draw 0
cl_observercrosshair 0
crosshair 0

teraz zrób że jak się podłacza na srv to dajesz 0 a gdy wychodzi daje 1 ;P

lub wpisz w google
Wyłaczanie celownika dla danej broni

Użytkownik Frajer edytował ten post 04.09.2010 14:07

  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.09.2010 14:06

/*a 	p228
b hegrenade
c xm1014
d c4
e mac10
f aug
g smokegrenade
h elite
i fiveseven
j ump45
k galil
l famas
m usp
n glock18
o mp5navy
p m249
q m3
r m4a1
s tmp
t flashbang
u deagle
v sg552
w ak47
x knife
y p90
*/

#include <amxmodx>

#define CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(%1,%2) ((%1) & (1<<(nw_index[%2])))

#define MAX_WEAPONS_NUM 30
#define MAX_FLAGS_NUM 25

new nw_index[MAX_WEAPONS_NUM+1] = { -1 , 0 , -1 , -1 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , -1 , 10 , 11 , 12 , 13 ,
-1 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , -1 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 }

new g_oldweapon[33]

new gmsgHideWeapon

new weapon_no_crosshair


public plugin_init() {
register_plugin("Weapons Crosshairs", "0.1", "ConnorMcLeod")
register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0")

weapon_no_crosshair = register_cvar("weapon_no_crosshair", "bdgtx")

gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon")
}


public eCurWeapon(id) {

static temp[MAX_FLAGS_NUM]
get_pcvar_string(weapon_no_crosshair, temp, charsmax(temp))

if(!temp[0])
return


new weapon = read_data(2)

if(weapon == g_oldweapon[id])
return

g_oldweapon[id] = weapon


new no_xhair = read_flags(temp)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)

CONTAIN_FLAG_OF_INDEX(no_xhair , weapon ) ?
write_byte(1<<6) :
write_byte(0)

message_end()

}


Cvarem weapon_no_crosshair ustawiasz bronie - flagi dla broni wyżej

Użytkownik Change edytował ten post 04.09.2010 14:07

  • +
  • -
  • 2

#4 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 14:28

Dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych