Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dRaq - zdjęcie

dRaq

Rejestracja: 03.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2013 14:53
-----

#223944 Item nie dla każdego

Napisane przez dRaq w 10.03.2011 23:00

Teraz mogę + dać ;]
aczkolwiek jest jeszcze jedna możliwość dania tego bezpośrednio w case itemu :D
  • +
  • -
  • 1


#223800 Item nie dla każdego

Napisane przez dRaq w 10.03.2011 18:41

można to na jednym if'ie zrobić, zamiast mieszać tyle

 if(player_item_id[id]==10 || player_item_id[id]==XX)

i tak dalej "||" to nic innego jak "lub"

i nie wiem czy on nie wywołuje najpierw award item, a później go wyrzuca? nie logiczne dropitem zamienić miejscami z award
  • +
  • -
  • 2


#218210 Ewolucje

Napisane przez dRaq w 22.02.2011 14:57

można stworzyć nową tablicę z klasami (na podstawie race). Nie były by one dostępne w menu, tylko że do bazy by doszły dodatkowe wpisy. Takie proste rozwiązanie, drugą rzeczą jest po prostu zmiana wyświetlanej nazwy i dodanie if'a, czy nawet publica że jeżeli np. player_ewolucja(id)=true/1 i player_class[id]=xxx to daje dodatkową moc.


new Evo[9][18] = {"None", "Arcymag", "xxx", "yyy" itd.)
new ewolucja[33]

w give_xp
if(player_lvl[id]==40)
evolution(id)

na koniec
public evolution(id)
{
ewolucja[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Ewoluowałeś w %s'a ", Evo[player_class[id]])
}

w public write_hud(id)

if(ewolucja[id]==1)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Evo[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])

  • +
  • -
  • 1


#216042 Jaki tom książki.

Napisane przez dRaq w 15.02.2011 15:09

R3X mi kiedyś wysłał:

Przydatne linki:
Podręcznik Pawna: http://www.compuphas...guage_Guide.pdf

Dokumentacja: Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X i ta nasza po polsku Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Eventy silnika: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Info o broniach: CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 1


#215868 Jaki tom książki.

Napisane przez dRaq w 14.02.2011 19:59

Ja się wypowiem, też zadawałem tak głupie pytania, skąd jak gdzie, i wyszło na to że w końcu nic nie kupiłem, a nauczyłem się siedząc i samemu sklejając coś na podstawie innych pluginów. Jeżeli chodzi o PAWN to chyba najlepsza metoda :D
  • +
  • -
  • 1


#215310 Za długa linijka

Napisane przez dRaq w 13.02.2011 02:20

tylko jak tak zrobiłem, to mi podczas gry wywala errory we wszystkich funkcjach od MySQL
  • +
  • -
  • 0


#215305 Za długa linijka

Napisane przez dRaq w 13.02.2011 01:11

Witam, jak rozwiązać problem zbyt długiej linijki tworzenia rekordów i zapisu do MySQL w diablo ? Prosiłbym o konkretny przykład
  • +
  • -
  • 0


#214280 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 09.02.2011 20:36


new c_oslepienie[33]
new c_kasa[33]

Public public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) zmieniasz na:

{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
if (c_oslepienie[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_oslepienie[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}


public add_money_bonus(id)zmieniasz na:

{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
if (c_kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - c_kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}



Później dodajesz w menu i roundstart te zmienne
  • +
  • -
  • 1


#214238 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 09.02.2011 19:39

W zasadzie będzie działać, ale upierdliwy sposób, ten wyżej lepszy ;D
  • +
  • -
  • 1


#213997 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 08.02.2011 20:04

czy tu czy w jakimś publicu, i tak byś zapewne musiał zdefiniować to wszystko, więc nie mam co sobie głowy innymi rozwiązaniami zawracać :D
  • +
  • -
  • 1


#213970 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:50


public client_PreThink ( id )

zmień

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

na:

if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca) || (player_class[id] == TwojaKlasa)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)



Co do 2 to najprostszy sposób:

public skill_menu(id, key)

i zmieniasz każde:

if (player_intelligence[id]<200)

na:

if ((player_intelligence[id]<XXX && player_class[id]==TwojaKlasa) || (player_intelligence[id]<XXX && player_class[id]==TwojaKlasa2))

i tak dalej dla każdej klasy, to jest najprostszy, aczkolwiek upierdliwy sposób
  • +
  • -
  • 1


#213964 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:37

public set_renderchange(id)
  • +
  • -
  • 1


#213959 Pytania dotyczące klas

Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:31

W miejsce XXX!!! wstaw widoczność (max. 255 - normalnie)

else if (player_class[id] == TwojaKlasa
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = XXX!!!

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=XXX!!!
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

  • +
  • -
  • 1


#213546 które funkcje od SQL

Napisane przez dRaq w 06.02.2011 23:24

Musiałem w spoiler zwinąć, każdy z tych publiców macza ręce w bazie
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#213538 Problem z Kompilacją

Napisane przez dRaq w 06.02.2011 23:05

Proszę, Wyczyściłem Errory i Warningi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1