Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
dRaq
Rejestracja: 03.08.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2013 14:53
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 69
- Odwiedzin: 4 629
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Maj 4, 1994
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wawa
Kontakt
41
Pomocny
Narzędzia użytkownika
Znajomi
dRaq nie posiada znajomych
#223944 Item nie dla każdego
Napisane przez dRaq w 10.03.2011 23:00
Teraz mogę + dać ;]
aczkolwiek jest jeszcze jedna możliwość dania tego bezpośrednio w case itemu
aczkolwiek jest jeszcze jedna możliwość dania tego bezpośrednio w case itemu
#223800 Item nie dla każdego
Napisane przez dRaq w 10.03.2011 18:41
#218210 Ewolucje
Napisane przez dRaq w 22.02.2011 14:57
można stworzyć nową tablicę z klasami (na podstawie race). Nie były by one dostępne w menu, tylko że do bazy by doszły dodatkowe wpisy. Takie proste rozwiązanie, drugą rzeczą jest po prostu zmiana wyświetlanej nazwy i dodanie if'a, czy nawet publica że jeżeli np. player_ewolucja(id)=true/1 i player_class[id]=xxx to daje dodatkową moc.
new Evo[9][18] = {"None", "Arcymag", "xxx", "yyy" itd.)
new ewolucja[33]
w give_xp
if(player_lvl[id]==40)
evolution(id)
na koniec
public evolution(id)
{
ewolucja[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Ewoluowałeś w %s'a ", Evo[player_class[id]])
}
w public write_hud(id)
if(ewolucja[id]==1)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Evo[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
#216042 Jaki tom książki.
Napisane przez dRaq w 15.02.2011 15:09
R3X mi kiedyś wysłał:
Przydatne linki:
Podręcznik Pawna: http://www.compuphas...guage_Guide.pdf
Dokumentacja: Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X i ta nasza po polsku Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Eventy silnika: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Info o broniach: CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
Przydatne linki:
Podręcznik Pawna: http://www.compuphas...guage_Guide.pdf
Dokumentacja: Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X i ta nasza po polsku Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Eventy silnika: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Info o broniach: CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
#215868 Jaki tom książki.
Napisane przez dRaq w 14.02.2011 19:59
#215310 Za długa linijka
Napisane przez dRaq w 13.02.2011 02:20
#215305 Za długa linijka
Napisane przez dRaq w 13.02.2011 01:11
#214280 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 09.02.2011 20:36
new c_oslepienie[33]
new c_kasa[33]
Public public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage) zmieniasz na:
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
if (c_oslepienie[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_oslepienie[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
public add_money_bonus(id)zmieniasz na:
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
if (c_kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - c_kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]/4*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
Później dodajesz w menu i roundstart te zmienne
#214238 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 09.02.2011 19:39
#213997 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 08.02.2011 20:04
#213970 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:50
public client_PreThink ( id )
zmień
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
na:
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca) || (player_class[id] == TwojaKlasa)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
Co do 2 to najprostszy sposób:
public skill_menu(id, key)
i zmieniasz każde:
if (player_intelligence[id]<200)
na:
if ((player_intelligence[id]<XXX && player_class[id]==TwojaKlasa) || (player_intelligence[id]<XXX && player_class[id]==TwojaKlasa2))
i tak dalej dla każdej klasy, to jest najprostszy, aczkolwiek upierdliwy sposób
#213964 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:37
#213959 Pytania dotyczące klas
Napisane przez dRaq w 08.02.2011 18:31
W miejsce XXX!!! wstaw widoczność (max. 255 - normalnie)
else if (player_class[id] == TwojaKlasa
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = XXX!!!
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=XXX!!!
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
#213546 które funkcje od SQL
Napisane przez dRaq w 06.02.2011 23:24
Musiałem w spoiler zwinąć, każdy z tych publiców macza ręce w bazie
Spoiler
Definiuje cvary do połączenia
public sql_start() - jak nazwa mówi łączy z mysql i tworzy rekordy
public TableHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - Errory
public create_klass(id) - tworzy klasy w mysql
public create_klass_Handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - Errory od tego wyzej
public load_xp(id) - wczytuje exp
public LoadXP(id, klasa) - także wczytuje
public Load_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)- Errory i przypisanie zmiennych do rekordów
public SelectHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - i znów errory
public SaveXP(id) - Zapis Exp
public Save_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - i tu Cię zaskoczę, Errory !
public LoadAVG()
public Load_AVG_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
public select_class_query(id)
public select_class_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
Spoiler
register_cvar("diablo_sql_host","localhost",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_user","root",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_pass","root",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_database","dbmod",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_table","dbmod_tablet",FCVAR_PROTECTED)
register_cvar("diablo_sql_save","0",FCVAR_PROTECTED)
public sql_start() - jak nazwa mówi łączy z mysql i tworzy rekordy
public TableHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - Errory
public create_klass(id) - tworzy klasy w mysql
public create_klass_Handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - Errory od tego wyzej
public load_xp(id) - wczytuje exp
public LoadXP(id, klasa) - także wczytuje
public Load_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)- Errory i przypisanie zmiennych do rekordów
public SelectHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - i znów errory
public SaveXP(id) - Zapis Exp
public Save_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) - i tu Cię zaskoczę, Errory !
public LoadAVG()
public Load_AVG_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
public select_class_query(id)
public select_class_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
#213538 Problem z Kompilacją
Napisane przez dRaq w 06.02.2011 23:05
Proszę, Wyczyściłem Errory i Warningi.
Załączone pliki
-
menudbmod_5.9l.sma 257 KB 27 Ilość pobrań
menudbmod_5.9l.amxx -
menudbmod_5.9l.amxx 227,36 KB 6 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dRaq
- Regulamin