Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shak33 - zdjęcie

Shak33

Rejestracja: 10.06.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2011 17:22
-----

#265467 Strona w motd

Napisane przez Hiroshima w 02.07.2011 18:36

<iframe width="300" height="200" scrolling="yes" src="plik.html"> Tu napis lub odwołanie w przypadku gdy przeglądarka nie obsługuje pływających ramek</iframe>


  • +
  • -
  • 2


#249046 xredirect brak przekierowania

Napisane przez Divic w 13.05.2011 23:36

nie edytowałeś/źle wyedytowałeś jednego pliku (chyba .txt) trzeba tam było podać odpowiednie dane przeczytaj jeszcze raz temat na spokojnie na pewno znajdziesz luke
  • +
  • -
  • 1


#246955 Klasa z itemem AWP Sniper

Napisane przez GOH4n w 07.05.2011 15:16

W public takedamage zamien
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)

na

if(weapon == CSW_AWP && (informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 || klasa_gracza[idattacker] == XXX))

XXX = nazwa klasy
  • +
  • -
  • 1


#235906 Autorespawn/Autoodradzanie się

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 14:24

1. Autorespawn + wiadomość w say o spawnie
Załączony plik  autorespawn.amxx   1,77 KB  11 Ilość pobrań

2. Autorespawn bez wiadomości w say
Załączony plik  autorespawn2.amxx   1,77 KB  11 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#236103 Autorespawn/Autoodradzanie się

Napisane przez ManiaQ w 12.04.2011 20:07

To musi działać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Respawn po smierci"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg","func_death","a")
}


public func_death() set_task(3.0, "r_spawn", read_data(2))
public r_spawn(id) spawn(id)



//EDIT
Tamta up wersja buguje broń - nie można kupować, zmieniać broni oraz nie widać HP.
masz tutaj od R3x
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "milion"
#define AUTHOR "R3X"

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999

new g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_logevent("eventRoundEnd",2,"1=Round_End");

g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
}

public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(hasAliveTeamMate(vid))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public eventRoundEnd(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
}
}
bool:hasAliveTeamMate(id){
new iTeam=get_user_team(id);
new Players[32], playerCount;
new id2;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i

  • +
  • -
  • 1


#222900 Plugin na wybór języka

Napisane przez AmD w 07.03.2011 23:15

hmm lub zrobić zmienna w pluginie i np:

new jezyk[33]

[gdzieś tam w kodzie]

jezyk[id] = EN

[dalej]
switch(jezyk[id])
{
case EN: client_print(id, print_chat, "[AMXX] Your language is set to English");
case PL: client_print(id, print_chat, "[AMXX] Twoj Jezyk Zostal Ustawiony na Polski");
}

ja jednak proponuję używać funkcji LANG dla danego clienta, tak jest wygodniej...
  • +
  • -
  • 1