Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dasiek - zdjęcie

dasiek

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Przegląda forum Problemy z pluginami
Dostępny Ostatnio: 15 minut temu
***--

#779249 Pytanie o hud

Napisane przez Boski Z Polski w 27.12.2024 10:54


Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage. 


Praktycznie i teoretycznie nie da się zrobić żeby jeden obiekt hud był w kilku kolorach, a co do dzielenia na kilka obiektów hud. Powodzenia w zarządzaniu czymś takim. W typowych pluginach typu hud zajmujesz cały czas kanały, więc przy większych modach (więcej obiektów hud) po prostu wiadomości nie będą się wyświetlać czy w inny sposób będą się bugować.
 


Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 


Nie będzie to działać. W tym przypadku class_perk_message będzie nadpisywać hud_message w przypadku, gdy cod_get_user_class_id będzie prawdą, więc będzie tylko pokazywać się jedna rzecz.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Multi HUD"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

new hud1, hud2, hud3, hud4, hud5;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    hud1 = CreateHudSyncObj();
    hud2 = CreateHudSyncObj();
    hud3 = CreateHudSyncObj();
    hud4 = CreateHudSyncObj();
    hud5 = CreateHudSyncObj();
}

public client_putinserver(index)
{
    set_task(1.0, "showHud", index, .flags="b");
}

public client_disconnected(index)
{
    remove_task(index);
}

public showHud(index)
{
    new name[33];
    get_user_name(index, name, 32);

    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud1, "NAME1: %s", name);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud2, "^nNAME2: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud3, "^n^nNAME3: %s", name);

    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud4, "^n^n^nNAME4: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud5, "^n^n^n^nNAME5: %s", name);
}

Rezultat:
462582501_1143145747816634_5670635410841906867_n.png
jeden obiekt HUD się nie będzie wyświetlać bo wszystkie kanały zajęte czytaj rzeczy takie jak wiadomości z immesage, pokazywanie obrażeń (standard plugin abd) nie będą po prostu działać (nie będą się wyświetlać albo tak jak na powyższym przykładzie, coś sobie zniknie). Jeżeli kogoś będzie satysfakcjonować takie rozwiązanie to tak, w pierwszym poście źle napisałem. 
 


Boski jest ten świat ukłony dla PANA 


Robię ukłon do podłogi :)


  • +
  • -
  • 4


#779104 3 najlepszych graczy | zle rozdaje expa

Napisane przez PANDA_2zl w 06.11.2024 17:05

nad plugin_init

enum data{ index, frags }; 

i podmienić kod 'przyznanie_doswiadczenia()' na

public przyznanie_doswiadczenia(){
    new Array: players;
    players=ArrayCreate(data);
    new maxplayers=get_maxplayers(), item[data];
    for(new i=1; i<=maxplayers; i++){
        if(!is_user_connected(i)) continue;
        item[index]=i;
        item[frags]=get_user_frags(i);
        ArrayPushArray(players, item);
    }
    ArraySort(players, "sort_frags");
    ArrayGetArray(players, 0, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 300);
    ArrayGetArray(players, 1, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 200);
    ArrayGetArray(players, 2, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 100);
}

public sort_frags(Array:array, id_a, id_b){
    static item_a[data], item_b[data];
    ArrayGetArray(array, id_a, item_a);
    ArrayGetArray(array, id_b, item_b);
    return (item_a[frags] < item_b[frags]) ? 1 : (item_a[frags] > item_b[frags]) ? -1 : 0;
}

rozwiązane na pv, wrzucam dla potomnych


  • +
  • -
  • 2


#779046 Serwer „jak kiedyś”? Potrzebne ręce do pomocy.

Napisane przez PANDA_2zl w 24.10.2024 13:51

Jak możemy zauważyć dziś nie ma wielu KONKRETNYCH serwerów na platformę 1.6.

Nie ma i nie będzie. Ta gra umiera a nowe serwery nie mają sensu. Lepiej dołączyć do gotowego projektu i wspomóc w tym co jest,
Jest sens, jeśli umiesz w marketing i dobrze wykonane serwery, a nie płatne zlepki od pseudo znawców

Największy minus tej społeczności to odtwórczość, brak jakiejkolwiek kreatywności i chęci zrobić coś lepiej
  • +
  • -
  • 3


#778951 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 07.10.2024 10:00

Wiem, robiłem to przez długi okres czasu na różnych kompach xD
Generalnie - tak, chce to przepisać ostatecznie na jakiś framework PHP - pewnie Laravel zostawiając pełną kompatybilność z tym co jest obecnie pod względem struktury bazy.

Ale na razie przerabiam to co jest jako taki challenge xD


  • +
  • -
  • 2


#778948 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 07.10.2024 08:34

Panowie i Panie, wjechały kolejne zmiany tym razem ogromne. 

- Zmieniłem nawiązywanie połączenia z mysqli_* na bardziej bezpieczne i wydajne PDO
- Dodałem typowanie poprawnego zwrotu do przynajmniej większości funkcji (np. function abc(): string {} )
- Zmieniłem sposób szyfrowania hasła na bezpieczny password_hash()
- usunąłem niepotrzebne pliki 
- naprawiłem najczęściej występujące błędy przy instalacji

Skrypt do pobrania już na:

https://github.com/leszcz/amxbans-php7 :) 


  • +
  • -
  • 2


#778933 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 04.10.2024 21:31

Witajcie. Ostatnimi czasy pracuję intensywnie nad zmianami w oryginalnym kodzie PHP dla AmxBans.

Podsyłam repozytorium: https://github.com/leszcz/amxbans-php7

 

Zachęcam do pobierania i testowania! :)


  • +
  • -
  • 2


#778813 prośba poprawienie pluginy

Napisane przez mordoryjacz w 12.09.2024 20:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_plugin("Komendy Serwerowe", "1.0", "xxxxxxxx")

	register_clcmd("say /komendy","open_menu");
	register_clcmd("say_team komendy","open_menu");
}

public open_menu(id) {

	new menu = menu_create("\w[ \rKomendy \rSerwera \w] \w» \yby \rDD2.pl Rakietka", "cmd");
	
	menu_additem(menu, "\w» \y/skiny \w» Tutaj mozesz zarzadzac swoimi skinami do broni");
	menu_additem(menu, "\w» \y/skrzynie \w» Lista posiadanych skrzynek");
	menu_additem(menu, "\w» \y/klucze \w» Lista posiadanych kluczy");
	menu_additem(menu, "\w» \y/rynek \w» Rynek skinow/skrzyn/kluczy");
	menu_additem(menu, "\w» \y/wymiana \w» Menu wymian miedzy graczami");
	menu_additem(menu, "\w» \y/daj \w» Przekazywanie itemow");
	menu_additem(menu, "\w» \y/hud \w» Zarzadzanie hud");
	menu_additem(menu, "\w» \y/rangi \w» Spis rang serwera");
	menu_additem(menu, "\w» \y/konto \w» Zarzadzanie kontem");
	menu_additem(menu, "\w» \y/menu \w» Menu serwera");
	
	menu_display(id ,menu);
}

public cmd(id, item, menu) { 	
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) {
		case 0:	client_cmd(id, "say /skiny");	
		case 1:	client_cmd(id, "say /skrzynie");
		case 2:	client_cmd(id, "say /klucze");
		case 3:	client_cmd(id, "say /rynek");
		case 4:	client_cmd(id, "say /wymiana");
		case 5:	client_cmd(id, "say /daj");
		case 6: client_cmd(id, "say /hud");
		case 7: client_cmd(id, "say /rangi");
		case 8: client_cmd(id, "say /konto");
		case 9: client_cmd(id, "say /menu");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#778733 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy

Napisane przez Boski Z Polski w 01.08.2024 09:03

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Task"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

#define MAIN_TASK 1000

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_clcmd("say /losuj", "cmd_losuj");
    register_clcmd("say_team /losuj", "cmd_losuj");

    set_task(2 /*LICZBA MINUT*/ * 60.0, "taskHandle", MAIN_TASK);
}

public taskHandle(taskId)
    return;

public cmd_losuj(index) {
    if (!is_user_connected(index))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (task_exists(MAIN_TASK)) {
        client_print(index, print_chat, "Komendę możesz użyć po 2minutach od rozpoczęcia mapy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    client_print(index, print_chat, "losuj");
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 4


#778654 Aktualizacja forum

Napisane przez Łysy CS-RzeZnia.eu w 21.06.2024 01:22

wykluczone ? tzn. ?

https://www.pecetowi...8860&_rid=59104

 

 

Dodatkowe informacje: 

  • Zmienili politykę licencji i teraz jeżeli po wygaśnięciu licencji przez rok, tracisz ją bezpowrotnie
  • Jednorazowy koszt nowej licencji ze wszystkimi modułami to 500$ + raz do roku odnowienie które ma kosztowac 199$.
  • Również coraz głośniej się mówi że być może planują usunąć self-host.

  • +
  • -
  • 1


#778563 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez wojtu1 w 17.05.2024 12:53

Udalo mi sie to zrobić, 

 

public client_PreThink(id)
{
    if (!ma_klase[id])
        return;

    new perk;
    new perk_name[32];
    new bool:ma_perk = false;

    perk = cod_get_user_perk(id);

    cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));

    if (perk != 0)
    {
        ma_perk = true;
    }

    if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
    }
    else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
    }
    else
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.


  • +
  • -
  • 3


#778551 Programowanie gierek typu "decyzja ma znaczenie"

Napisane przez Robiin w 13.05.2024 22:25

W The Walking Dead zauważyłem, że większość wyborów niby ma znaczenie, ale często nie wpływa na fabułę albo wpływ mają znikomy. Wiele wyborów prowadzi do tego samego miejsca, a zmienione są takie błahe rzeczy, jak na przykład postacie w tle (na przykład względem tego, kogo ocalisz wcześniej to ta osoba gdzieś sobie z tyłu chodzi ale nie odgrywa kluczowej roli w danym momencie). Dlatego też wydaje mi się, że zrobiony jest generalny zarys fabuły czy danej sceny/sytuacji, i jest on początkowo liniowy. A potem robione są konkretne odnogi. W TWD jest wiele rozdziałów - strzelam, że właśnie z powodu problemów z utrzymaniem wszystkiego w pamięci i zawiłością w kodzie - bo łatwiej jest czymś takim zarządzać.

Jakbym miał coś takiego zrobić, to główną historię podzieliłbym na rozdziały, a w każdym rozdziale zrobił konkretne odnogi, które później schodziłyby znów się w jedną historię.

Takie sekcje miałyby sens. Na przykład stoisz w pokoju i musisz ocalić jedną z dwóch osób. Wybierasz osobę A - przez co dalej odgrywa się scenariusz, w którym uciekacie sobie z danego pokoju, wsiadacie w auto i jedziecie w piździet. Od tego momentu osoba A traci swoją wartość dla historii i w następnych scenach może być już tylko gdzieś w tle. Czyli mamy schemat:

Wybór między A i B -> (Scena z wyborem A) lub (Scena z wyborem B) -> wyjście z budnyku i odjazd autem -> dalsza historia

 

Trafiłem na materiał, w którym gościu opowiada o tym wszystkim (i nawet jako przykład daje TWD!). Jeszcze nie miałem czasu obejrzeć ze zrozumieniem, także podsyłam link :

 


  • +
  • -
  • 1


#778553 Programowanie gierek typu "decyzja ma znaczenie"

Napisane przez DarkGL w 14.05.2024 01:02


  • +
  • -
  • 1


#777841 [ROZWIĄZANE] Brak admina na serwerze z # w nicku

Napisane przez PANDA_2zl w 06.01.2024 23:04

Przypisuj uprawnienia pod sid
  • +
  • -
  • 1


#777561 Aktualizacja forum

Napisane przez Engi w 20.10.2023 12:34

To jest bardziej skomplikowane niż myślisz. Na forum jest mnóstwo wtyczek które były robione specjalnie pod to forum i większość ludzi którzy to robili już tu z nami nie ma. Lepiej nie ruszać jeżeli działa. 

 

Poza tym kto nie lubi dostać fleshem z telefonu jadąc rano do roboty i wchodząc na forum? 


  • +
  • -
  • 3


#777479 Nowa opcja w temacie

Napisane przez Robiin w 27.09.2023 19:23

Imo amxx powinien zostać jaki jest.

Osobiście chętniej wrócilbym na stronę, która ma gorszej jakości zawartość, ale pozwoli mi skorzystać z zasobów bez konieczności rejestracji, niż z takiej, która miałaby lepszy content za ścianą wymogu konta.

Jak czasem czegoś szukam i widzę, że jest temat na stronie, która wywala ci 5 popupów o konieczności rejestracji, to prędzej pójdę do biblioteki i poszukam książki, niż założę konto dla danego artykułu.

 

Jedyny argument "za", jaki ma dla mnie sens to fakt, że rejestracja w dzisiejszych standardach to powinno być jedno kliknięcie (np. rejestracja kontem google).

 

Możliwość pobierania plików po plusowaniu brzmi fatalnie, tym bardziej, że patrząc na popularne tematy, zazwyczaj są one adekwatnie oceniane


  • +
  • -
  • 3