pokaż plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle ;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Custom - Add 3rd party plugins here sank_sounds.amxx ; Sank Sounds deagsmapmanager_seconds.amxx ; Deagles' Map Management amx_parachute.amxx ; AMX Parachute mod allchat.amxx ; na próbę, trzeba ustawić to poleceniami kill-distance.amxx ; dystans, zmienne w server.cfg dodaneOFF ten plugin i sprawdź allchat.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
dasiek
Rejestracja: 30.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2025 13:29




Statystyki
- Grupa: Junior Admin
- Całość postów: 5 717
- Odwiedzin: 214 763
- Tytuł: Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Styczeń 5, 1993
-
Imię
Adaś
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
No teraz trochę dalej od WWy
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#778904 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?
Napisane przez Remik
w 30.09.2024 16:24
#778911 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?
Napisane przez Remik
w 30.09.2024 17:56
Tak jak kolega wspomniał przyczyną może być:
allchat.amxxpodaj sma pluginu
aktualnie to jest ten
https://forums.allie...ad.php?t=171734
Zrób off ten plugin allchat.amxx i plugin adminchat.amxx i sprawdź
#778914 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?
Napisane przez Remik
w 30.09.2024 19:17
sv_allchat 1 w server.cfg nie działa
sv_alltalk "1" w server.cfg nie działa
voice management.amxx wgraj https://amxx.pl/topi...ces-management/
#779991 Kupię paczkę
Napisane przez Remik
w 21.11.2025 09:57
#779835 Bug CT jailbreak
Napisane przez Zjarany_Ziomek_420
w 10.06.2025 22:53
#779249 Pytanie o hud
Napisane przez Boski Z Polski
w 27.12.2024 10:54
Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage.
Praktycznie i teoretycznie nie da się zrobić żeby jeden obiekt hud był w kilku kolorach, a co do dzielenia na kilka obiektów hud. Powodzenia w zarządzaniu czymś takim. W typowych pluginach typu hud zajmujesz cały czas kanały, więc przy większych modach (więcej obiektów hud) po prostu wiadomości nie będą się wyświetlać czy w inny sposób będą się bugować.
Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić.
Nie będzie to działać. W tym przypadku class_perk_message będzie nadpisywać hud_message w przypadku, gdy cod_get_user_class_id będzie prawdą, więc będzie tylko pokazywać się jedna rzecz.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Multi HUD"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"
new hud1, hud2, hud3, hud4, hud5;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
hud1 = CreateHudSyncObj();
hud2 = CreateHudSyncObj();
hud3 = CreateHudSyncObj();
hud4 = CreateHudSyncObj();
hud5 = CreateHudSyncObj();
}
public client_putinserver(index)
{
set_task(1.0, "showHud", index, .flags="b");
}
public client_disconnected(index)
{
remove_task(index);
}
public showHud(index)
{
new name[33];
get_user_name(index, name, 32);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(index, hud1, "NAME1: %s", name);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(index, hud2, "^nNAME2: %s", name);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(index, hud3, "^n^nNAME3: %s", name);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(index, hud4, "^n^n^nNAME4: %s", name);
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(index, hud5, "^n^n^n^nNAME5: %s", name);
}
Rezultat:
462582501_1143145747816634_5670635410841906867_n.png 24,88 KB 0 Ilość pobrań
jeden obiekt HUD się nie będzie wyświetlać bo wszystkie kanały zajęte czytaj rzeczy takie jak wiadomości z immesage, pokazywanie obrażeń (standard plugin abd) nie będą po prostu działać (nie będą się wyświetlać albo tak jak na powyższym przykładzie, coś sobie zniknie). Jeżeli kogoś będzie satysfakcjonować takie rozwiązanie to tak, w pierwszym poście źle napisałem.
Boski jest ten świat ukłony dla PANA
Robię ukłon do podłogi ![]()
#779104 3 najlepszych graczy | zle rozdaje expa
Napisane przez PANDA_2zl
w 06.11.2024 17:05
nad plugin_init
enum data{ index, frags };
i podmienić kod 'przyznanie_doswiadczenia()' na
public przyznanie_doswiadczenia(){
new Array: players;
players=ArrayCreate(data);
new maxplayers=get_maxplayers(), item[data];
for(new i=1; i<=maxplayers; i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;
item[index]=i;
item[frags]=get_user_frags(i);
ArrayPushArray(players, item);
}
ArraySort(players, "sort_frags");
ArrayGetArray(players, 0, item);
Poke_Give_XP(item[index], -1, 300);
ArrayGetArray(players, 1, item);
Poke_Give_XP(item[index], -1, 200);
ArrayGetArray(players, 2, item);
Poke_Give_XP(item[index], -1, 100);
}
public sort_frags(Array:array, id_a, id_b){
static item_a[data], item_b[data];
ArrayGetArray(array, id_a, item_a);
ArrayGetArray(array, id_b, item_b);
return (item_a[frags] < item_b[frags]) ? 1 : (item_a[frags] > item_b[frags]) ? -1 : 0;
}
rozwiązane na pv, wrzucam dla potomnych
#779046 Serwer „jak kiedyś”? Potrzebne ręce do pomocy.
Napisane przez PANDA_2zl
w 24.10.2024 13:51
Jest sens, jeśli umiesz w marketing i dobrze wykonane serwery, a nie płatne zlepki od pseudo znawcówNie ma i nie będzie. Ta gra umiera a nowe serwery nie mają sensu. Lepiej dołączyć do gotowego projektu i wspomóc w tym co jest,Jak możemy zauważyć dziś nie ma wielu KONKRETNYCH serwerów na platformę 1.6.
Największy minus tej społeczności to odtwórczość, brak jakiejkolwiek kreatywności i chęci zrobić coś lepiej
#778951 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8
Napisane przez l3szcz
w 07.10.2024 10:00
#778948 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8
Napisane przez l3szcz
w 07.10.2024 08:34
Panowie i Panie, wjechały kolejne zmiany tym razem ogromne.
- Zmieniłem nawiązywanie połączenia z mysqli_* na bardziej bezpieczne i wydajne PDO
- Dodałem typowanie poprawnego zwrotu do przynajmniej większości funkcji (np. function abc(): string {} )
- Zmieniłem sposób szyfrowania hasła na bezpieczny password_hash()
- usunąłem niepotrzebne pliki
- naprawiłem najczęściej występujące błędy przy instalacji
Skrypt do pobrania już na:
https://github.com/leszcz/amxbans-php7
#778933 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8
Napisane przez l3szcz
w 04.10.2024 21:31
Witajcie. Ostatnimi czasy pracuję intensywnie nad zmianami w oryginalnym kodzie PHP dla AmxBans.
Podsyłam repozytorium: https://github.com/leszcz/amxbans-php7
Zachęcam do pobierania i testowania! ![]()
#778813 prośba poprawienie pluginy
Napisane przez mordoryjacz
w 12.09.2024 20:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Komendy Serwerowe", "1.0", "xxxxxxxx")
register_clcmd("say /komendy","open_menu");
register_clcmd("say_team komendy","open_menu");
}
public open_menu(id) {
new menu = menu_create("\w[ \rKomendy \rSerwera \w] \w» \yby \rDD2.pl Rakietka", "cmd");
menu_additem(menu, "\w» \y/skiny \w» Tutaj mozesz zarzadzac swoimi skinami do broni");
menu_additem(menu, "\w» \y/skrzynie \w» Lista posiadanych skrzynek");
menu_additem(menu, "\w» \y/klucze \w» Lista posiadanych kluczy");
menu_additem(menu, "\w» \y/rynek \w» Rynek skinow/skrzyn/kluczy");
menu_additem(menu, "\w» \y/wymiana \w» Menu wymian miedzy graczami");
menu_additem(menu, "\w» \y/daj \w» Przekazywanie itemow");
menu_additem(menu, "\w» \y/hud \w» Zarzadzanie hud");
menu_additem(menu, "\w» \y/rangi \w» Spis rang serwera");
menu_additem(menu, "\w» \y/konto \w» Zarzadzanie kontem");
menu_additem(menu, "\w» \y/menu \w» Menu serwera");
menu_display(id ,menu);
}
public cmd(id, item, menu) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: client_cmd(id, "say /skiny");
case 1: client_cmd(id, "say /skrzynie");
case 2: client_cmd(id, "say /klucze");
case 3: client_cmd(id, "say /rynek");
case 4: client_cmd(id, "say /wymiana");
case 5: client_cmd(id, "say /daj");
case 6: client_cmd(id, "say /hud");
case 7: client_cmd(id, "say /rangi");
case 8: client_cmd(id, "say /konto");
case 9: client_cmd(id, "say /menu");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#778733 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy
Napisane przez Boski Z Polski
w 01.08.2024 09:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Task"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"
#define MAIN_TASK 1000
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /losuj", "cmd_losuj");
register_clcmd("say_team /losuj", "cmd_losuj");
set_task(2 /*LICZBA MINUT*/ * 60.0, "taskHandle", MAIN_TASK);
}
public taskHandle(taskId)
return;
public cmd_losuj(index) {
if (!is_user_connected(index))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (task_exists(MAIN_TASK)) {
client_print(index, print_chat, "Komendę możesz użyć po 2minutach od rozpoczęcia mapy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(index, print_chat, "losuj");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#778654 Aktualizacja forum
Napisane przez Łysy2k3
w 21.06.2024 01:22
wykluczone ? tzn. ?
https://www.pecetowi...8860&_rid=59104
Dodatkowe informacje:
- Zmienili politykę licencji i teraz jeżeli po wygaśnięciu licencji przez rok, tracisz ją bezpowrotnie
- Jednorazowy koszt nowej licencji ze wszystkimi modułami to 500$ + raz do roku odnowienie które ma kosztowac 199$.
- Również coraz głośniej się mówi że być może planują usunąć self-host.
#778563 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością
Napisane przez wojtu1
w 17.05.2024 12:53
Udalo mi sie to zrobić,
public client_PreThink(id)
{
if (!ma_klase[id])
return;
new perk;
new perk_name[32];
new bool:ma_perk = false;
perk = cod_get_user_perk(id);
cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));
if (perk != 0)
{
ma_perk = true;
}
if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
}
else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
}
else
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: dasiek
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

