Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dasiek - zdjęcie

dasiek

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.12.2025 13:29
***--

#778904 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?

Napisane przez Remik w 30.09.2024 16:24

 

pokaż plugins.ini 

; AMX Mod X plugins


; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)


; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management


; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin


; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands


; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map


; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands


; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)




; Custom - Add 3rd party plugins here
sank_sounds.amxx ; Sank Sounds
deagsmapmanager_seconds.amxx ; Deagles' Map Management
amx_parachute.amxx ; AMX Parachute mod
allchat.amxx ; na próbę, trzeba ustawić to poleceniami
kill-distance.amxx  ; dystans, zmienne w server.cfg dodane

OFF ten plugin i sprawdź  allchat.amxx 


  • +
  • -
  • 2


#778911 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?

Napisane przez Remik w 30.09.2024 17:56

 

Tak jak kolega wspomniał przyczyną może być:

allchat.amxx

podaj sma pluginu

aktualnie to jest ten

https://forums.allie...ad.php?t=171734

 

Zrób off ten plugin allchat.amxx i plugin adminchat.amxx i sprawdź 


  • +
  • -
  • 2


#778914 Który plugin albo który CVAR koloruje wypowiedzi adminów? Dlaczego?

Napisane przez Remik w 30.09.2024 19:17

 

sv_allchat 1 w server.cfg nie działa

 

sv_alltalk "1" w server.cfg nie działa

 

voice management.amxx wgraj  https://amxx.pl/topi...ces-management/


  • +
  • -
  • 2


#779991 Kupię paczkę

Napisane przez Remik w 21.11.2025 09:57

Mam fajną paczkę ffa dd2 jak coś pisz priv
  • +
  • -
  • 0


#779835 Bug CT jailbreak

Napisane przez Zjarany_Ziomek_420 w 10.06.2025 22:53

sp***dalaj złodzieju, już mam naprawione. Ty chcesz że było zablokowane a to ma być zwyczajnie naprawione. Amxxprosciek by N1K1CZ
  • +
  • -
  • 0


#779249 Pytanie o hud

Napisane przez Boski Z Polski w 27.12.2024 10:54


Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage. 


Praktycznie i teoretycznie nie da się zrobić żeby jeden obiekt hud był w kilku kolorach, a co do dzielenia na kilka obiektów hud. Powodzenia w zarządzaniu czymś takim. W typowych pluginach typu hud zajmujesz cały czas kanały, więc przy większych modach (więcej obiektów hud) po prostu wiadomości nie będą się wyświetlać czy w inny sposób będą się bugować.
 


Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 


Nie będzie to działać. W tym przypadku class_perk_message będzie nadpisywać hud_message w przypadku, gdy cod_get_user_class_id będzie prawdą, więc będzie tylko pokazywać się jedna rzecz.
 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Multi HUD"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

new hud1, hud2, hud3, hud4, hud5;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    hud1 = CreateHudSyncObj();
    hud2 = CreateHudSyncObj();
    hud3 = CreateHudSyncObj();
    hud4 = CreateHudSyncObj();
    hud5 = CreateHudSyncObj();
}

public client_putinserver(index)
{
    set_task(1.0, "showHud", index, .flags="b");
}

public client_disconnected(index)
{
    remove_task(index);
}

public showHud(index)
{
    new name[33];
    get_user_name(index, name, 32);

    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud1, "NAME1: %s", name);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud2, "^nNAME2: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud3, "^n^nNAME3: %s", name);

    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud4, "^n^n^nNAME4: %s", name);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(index, hud5, "^n^n^n^nNAME5: %s", name);
}

Rezultat:
Załączony plik  462582501_1143145747816634_5670635410841906867_n.png   24,88 KB  0 Ilość pobrań

jeden obiekt HUD się nie będzie wyświetlać bo wszystkie kanały zajęte czytaj rzeczy takie jak wiadomości z immesage, pokazywanie obrażeń (standard plugin abd) nie będą po prostu działać (nie będą się wyświetlać albo tak jak na powyższym przykładzie, coś sobie zniknie). Jeżeli kogoś będzie satysfakcjonować takie rozwiązanie to tak, w pierwszym poście źle napisałem. 
 


Boski jest ten świat ukłony dla PANA 


Robię ukłon do podłogi :)


  • +
  • -
  • 4


#779104 3 najlepszych graczy | zle rozdaje expa

Napisane przez PANDA_2zl w 06.11.2024 17:05

nad plugin_init

enum data{ index, frags }; 

i podmienić kod 'przyznanie_doswiadczenia()' na

public przyznanie_doswiadczenia(){
    new Array: players;
    players=ArrayCreate(data);
    new maxplayers=get_maxplayers(), item[data];
    for(new i=1; i<=maxplayers; i++){
        if(!is_user_connected(i)) continue;
        item[index]=i;
        item[frags]=get_user_frags(i);
        ArrayPushArray(players, item);
    }
    ArraySort(players, "sort_frags");
    ArrayGetArray(players, 0, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 300);
    ArrayGetArray(players, 1, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 200);
    ArrayGetArray(players, 2, item);
    Poke_Give_XP(item[index], -1, 100);
}

public sort_frags(Array:array, id_a, id_b){
    static item_a[data], item_b[data];
    ArrayGetArray(array, id_a, item_a);
    ArrayGetArray(array, id_b, item_b);
    return (item_a[frags] < item_b[frags]) ? 1 : (item_a[frags] > item_b[frags]) ? -1 : 0;
}

rozwiązane na pv, wrzucam dla potomnych


  • +
  • -
  • 2


#779046 Serwer „jak kiedyś”? Potrzebne ręce do pomocy.

Napisane przez PANDA_2zl w 24.10.2024 13:51

Jak możemy zauważyć dziś nie ma wielu KONKRETNYCH serwerów na platformę 1.6.

Nie ma i nie będzie. Ta gra umiera a nowe serwery nie mają sensu. Lepiej dołączyć do gotowego projektu i wspomóc w tym co jest,
Jest sens, jeśli umiesz w marketing i dobrze wykonane serwery, a nie płatne zlepki od pseudo znawców

Największy minus tej społeczności to odtwórczość, brak jakiejkolwiek kreatywności i chęci zrobić coś lepiej
  • +
  • -
  • 3


#778951 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 07.10.2024 10:00

Wiem, robiłem to przez długi okres czasu na różnych kompach xD
Generalnie - tak, chce to przepisać ostatecznie na jakiś framework PHP - pewnie Laravel zostawiając pełną kompatybilność z tym co jest obecnie pod względem struktury bazy.

Ale na razie przerabiam to co jest jako taki challenge xD


  • +
  • -
  • 2


#778948 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 07.10.2024 08:34

Panowie i Panie, wjechały kolejne zmiany tym razem ogromne. 

- Zmieniłem nawiązywanie połączenia z mysqli_* na bardziej bezpieczne i wydajne PDO
- Dodałem typowanie poprawnego zwrotu do przynajmniej większości funkcji (np. function abc(): string {} )
- Zmieniłem sposób szyfrowania hasła na bezpieczny password_hash()
- usunąłem niepotrzebne pliki 
- naprawiłem najczęściej występujące błędy przy instalacji

Skrypt do pobrania już na:

https://github.com/leszcz/amxbans-php7 :) 


  • +
  • -
  • 2


#778933 AMX Bans GM 1.6 (WEB) - PHP 8

Napisane przez l3szcz w 04.10.2024 21:31

Witajcie. Ostatnimi czasy pracuję intensywnie nad zmianami w oryginalnym kodzie PHP dla AmxBans.

Podsyłam repozytorium: https://github.com/leszcz/amxbans-php7

 

Zachęcam do pobierania i testowania! :)


  • +
  • -
  • 2


#778813 prośba poprawienie pluginy

Napisane przez mordoryjacz w 12.09.2024 20:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
	register_plugin("Komendy Serwerowe", "1.0", "xxxxxxxx")

	register_clcmd("say /komendy","open_menu");
	register_clcmd("say_team komendy","open_menu");
}

public open_menu(id) {

	new menu = menu_create("\w[ \rKomendy \rSerwera \w] \w» \yby \rDD2.pl Rakietka", "cmd");
	
	menu_additem(menu, "\w» \y/skiny \w» Tutaj mozesz zarzadzac swoimi skinami do broni");
	menu_additem(menu, "\w» \y/skrzynie \w» Lista posiadanych skrzynek");
	menu_additem(menu, "\w» \y/klucze \w» Lista posiadanych kluczy");
	menu_additem(menu, "\w» \y/rynek \w» Rynek skinow/skrzyn/kluczy");
	menu_additem(menu, "\w» \y/wymiana \w» Menu wymian miedzy graczami");
	menu_additem(menu, "\w» \y/daj \w» Przekazywanie itemow");
	menu_additem(menu, "\w» \y/hud \w» Zarzadzanie hud");
	menu_additem(menu, "\w» \y/rangi \w» Spis rang serwera");
	menu_additem(menu, "\w» \y/konto \w» Zarzadzanie kontem");
	menu_additem(menu, "\w» \y/menu \w» Menu serwera");
	
	menu_display(id ,menu);
}

public cmd(id, item, menu) { 	
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) {
		case 0:	client_cmd(id, "say /skiny");	
		case 1:	client_cmd(id, "say /skrzynie");
		case 2:	client_cmd(id, "say /klucze");
		case 3:	client_cmd(id, "say /rynek");
		case 4:	client_cmd(id, "say /wymiana");
		case 5:	client_cmd(id, "say /daj");
		case 6: client_cmd(id, "say /hud");
		case 7: client_cmd(id, "say /rangi");
		case 8: client_cmd(id, "say /konto");
		case 9: client_cmd(id, "say /menu");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#778733 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy

Napisane przez Boski Z Polski w 01.08.2024 09:03

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Task"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"

#define MAIN_TASK 1000

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_clcmd("say /losuj", "cmd_losuj");
    register_clcmd("say_team /losuj", "cmd_losuj");

    set_task(2 /*LICZBA MINUT*/ * 60.0, "taskHandle", MAIN_TASK);
}

public taskHandle(taskId)
    return;

public cmd_losuj(index) {
    if (!is_user_connected(index))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if (task_exists(MAIN_TASK)) {
        client_print(index, print_chat, "Komendę możesz użyć po 2minutach od rozpoczęcia mapy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    client_print(index, print_chat, "losuj");
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 4


#778654 Aktualizacja forum

Napisane przez Łysy2k3 w 21.06.2024 01:22

wykluczone ? tzn. ?

https://www.pecetowi...8860&_rid=59104

 

 

Dodatkowe informacje: 

  • Zmienili politykę licencji i teraz jeżeli po wygaśnięciu licencji przez rok, tracisz ją bezpowrotnie
  • Jednorazowy koszt nowej licencji ze wszystkimi modułami to 500$ + raz do roku odnowienie które ma kosztowac 199$.
  • Również coraz głośniej się mówi że być może planują usunąć self-host.

  • +
  • -
  • 1


#778563 [ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnością

Napisane przez wojtu1 w 17.05.2024 12:53

Udalo mi sie to zrobić, 

 

public client_PreThink(id)
{
    if (!ma_klase[id])
        return;

    new perk;
    new perk_name[32];
    new bool:ma_perk = false;

    perk = cod_get_user_perk(id);

    cod_get_perk_name(perk, perk_name, sizeof(perk_name));

    if (perk != 0)
    {
        ma_perk = true;
    }

    if (ma_perk && equal(perk_name, "Kamuflaz", 32))
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 75);
    }
    else if (get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
    }
    else
    {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

w SMA klasy w client_PreThink dodalem pobieranie ID oraz nazwy perku, troche pobawilem sie z debugowaniem i działa poprawnie. Jeszcze raz wielkie dzięki za nakierowanie, mozna zamknąć.


  • +
  • -
  • 3