Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bryndza - zdjęcie

Bryndza

Rejestracja: 30.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.08.2010 21:03
-----

Moje tematy

Pluginy pod spary

30.07.2010 00:24

Szukam pluginów:
3 restarty na początku meczu. Nożówka. Znowu 3 resy. Lub coś w tym stylu...
Czy da się ustawić serwer na określoną ilość rund w połówce ?
Czy potrzebna jest zmiana mapy po określonym czasie ? Da się to wyłączyć ?

Czy możecie mi podesłać link jak serwer pod mixy/spary zrobić krok po kroku ?
Ogólnie jakie pluginy mi polecacie na sam początek ?

Z góry dziękuję za każde zaangażowanie w temacie :)

Serwer pod spary ;p

30.07.2010 00:09

Witam jest to mój pierwszo postawiony serwer więc proszę o wyrozumiałość ;P
Co oznaczają te komendy ? Co ja mówię wszystko jest pięknie wyjaśnione, ale (musi być jakieś ale) jak one działają w praktyce na jakim poziomie te komendy ustawiać pod wzór serwera na mixy i spary. Wyłączyć nie wyłączyć ? Zmienijszyć zwiększyć ? Jestem w tym totalnym laikiem ;d Podczas sparów jak one mają być ustawione? Proszę o pomoc :) Oto te komendy:
mp_timelimit Długość mapy [minuty]
mp_c4timer Czas do wybuchu bomby [sekundy]
mp_freezetime Czas oczekiwania na gręna początku rundy (np. na kupowanie) [0 - wyłącza]
mp_hostagepenalty Ilośc zakładników jaką gracz może zabić, zanim serwer automatycznie go wykopie [0 - wyłącza]
mp_roundtime Długość rundy [3-15 minut]
sv_maxspeed Maksymalna szybkość poruszania się klienta
decalfrequency Okres wyświetlania obrazków spray utworzonych przez graczy [sekundy]
sv_voicequality jakosc glosu (1-5) im wiecej tym wieksze zuzycie procesora i sieci
sv_voicecodec Kodek dźwięku. Im lepszy tym lepsza jakość, ale większe zużycie zasosóbw i seci.