Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

efee - zdjęcie

efee

Rejestracja: 27.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.12.2011 11:09
-----

Moje tematy

Pasek Zdrowia (2.0)

24.12.2011 11:32

Ten plugin dodaje do gry pasek zdrowia, nie będę się rozpisywał, sami zobaczcie.

cvary
~~> health_ShowMode ( Domyslnie : 1 )

0 : Nie pokazuj pasku zdrowia
1 : Terrorysci moga zobaczyc zdrowie swojej druzyny a CT swojej
2 : Terrorysci moga zobaczyc paski zdrowia CT i na odwrót

~~> health_BotSupport ( Default : 1 )

0 : Boty nie maja pasku zdrowia
1 : Boty maja paski zdrowia

~~> health_ShowToSpectators ( Default : 1 )

0 : Obserwatorzy nie widza pasku zdrowia
1 : Obserwatorzy widza pasek zdrowia

screenshot
Nie ma ss ale jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=CMQXeEwVteY

instalacja
Standardowa, health.spr do sprite
komendy
/hb - włączanie i wyłączanie pasku zdrowia dla siebie

Źródło http://forums.allied...ad.php?t=174463

Edytowanie Przedmiotu na Klase

25.10.2011 14:17

Dzisiaj pokaże wam jak dać moce przedmiotu klasie.
1.Szukamy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMERITEMU)

zamiast
[id]
może być np
[attacker]

2.Zmieniamy na:
if(klasa_gracza[id]==NAZWAKLASY)

Jeżeli w pierwszym kroku zamiast
[id]
mieliście np.
[attacker]
to zmieniamy na:
if(klasa_gracza[attacker]==NAZWAKLASY)

Dam przykład:
Klasie o nicku efee daje +40 wytrzymałości:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 61){
wytrz+=40;
}

na
	if(klasa_gracza[id]==Efee){
wytrz+=40;
}

Podmiana Sprits

21.08.2011 15:31

Witam , mam takie pytanie mianowicie jak podmienic sprite u gracza , próbowałem dodać opcje z sprit'em do GHW_WEAPON_REPLECEMENT ale się nie udało.
Za pomoc dziesięć plusów
Pozdrawiam, efee- ;)

Diablo na nVault

18.07.2011 08:05

Elo , mam taki problem mianowicie po wybraniu klasy nie pokazuje się ona w hud (i jej skille też chyba nie działają)
Mam zapis na nVault , przy zapisie na mysql nie było problemu

Troche kodu:
public select_class(id)
{
new text4[512]  
format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wDemony^n\r3. \wMutanty^n\r4. \yPremium^n^n\dPoradnik i opis klas na forum \ywww.Pro-Gamming.pl^n^n^n") 

new keysczwarta
keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 

g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_shaked[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
c_silent[id]=0
c_antyarchy[id]=0
c_antymeek[id]=0
c_grenade[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_darksteel[id]=0
anty_flesh[id]=0
c_blink[id]=0
c_redirect[id]=0
c_awp[id]=0
niewidzialnosc[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
c_piorun[id]=0
switch(key) 
{ 
        case 0: 
        {       
                PokazKlasy(id)               
        }
        case 1: 
        {       
                ShowKlasy(id)
        }
	case 2:
	{
		PokazMutanty(id)
	}
	case 3:
	{
		PokazPremiumy(id)
	}
}
if (player_class[id] == 0) select_class(id)

CurWeapon(id)
        
give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
changeskin(id,1)
        
return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id)
{
new text3[512]


    format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^n\w2. \yDruid^n\w3. \yPaladyn^n\w4. \yZabojczyni^n\w5. \yNekromanta^n\w6. \yBarbarzynca^n\w7. \yNinja^n\w8. \yAmazonka^n^n\w0. \yWstecz^n^n")

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}

public PokazMeni(id, key)
{ 
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/

g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key) 
{ 
    case 0: 
    {    
        player_class[id] = Mag
	c_shake[id]=20  
LoadXP(id,player_class[id])    
    }
    case 1: 
    {    
        player_class[id] = Mnich
	c_damage[id]=3
	zmiana_skinu[id]=1
	changeskin(id,0)
	LoadXP(id,player_class[id])
    }
    case 2: 
    {    
        player_class[id] =  Paladyn
		LoadXP(id,player_class[id])
    }
    case 3: 
    {    
        player_class[id] = Zabojca
	c_jump[id]=1
	c_mine[id]=2
	LoadXP(id,player_class[id])
    }
    case 4: 
    {            
        player_class[id] = Nekromanta
        g_haskit[id] = 1
	c_respawn[id]=4
	c_vampire[id]=random_num(1,3)
	LoadXP(id,player_class[id])
    }
    case 5: 
    {    
        player_class[id] = Barbarzynca     
LoadXP(id,player_class[id])		
    }
    case 6: 
    {    
        player_class[id] = Ninja
		LoadXP(id,player_class[id])
    }
    case 7: 
    {    
        player_class[id] = Hunter
        g_GrenadeTrap[id] = 1   
LoadXP(id,player_class[id])		
    }
    case 9: 
    { 
        select_class(id)
    }
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
Dalsza część kodu chyba nie ma znaczenia ponieważ po wybraniu obojętnie jakiej klasy nie 'dostaje się jej'
SaveXP i LoadXP
public SaveXP(id,player_class){
new name[32];       
get_user_name(id,name,31);

replace_all(name, 31, " ", "'")

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-%s-Dbmod",name,player_class)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_HANDLED
} 

public LoadXP(id,player_class){
new name[32];       
get_user_name(id,name,31);

replace_all(name, 31, " ", "'")

new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-%s-Dbmod",name,player_class)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")

new playerxp[33],playerlvl[33],playerintelligence[33],playerstrength[33],playerpoint[33],playeragility[33],playerdextery[33],zlotogracza[33]

parse(vaultdata, playerxp, 32, playerlvl, 32, playerintelligence, 32, playerstrength, 32, playerpoint, 32, playeragility, 32, playerdextery, 32, zlotogracza, 32)


player_xp[id] = str_to_num(playerxp)
player_lvl[id] = str_to_num(playerlvl)
player_intelligence[id] = str_to_num(playerintelligence)
player_strength[id] = str_to_num(playerstrength)
player_point[id] = str_to_num(playerpoint)
player_agility[id] = str_to_num(playeragility)
player_dextery[id] = str_to_num(playerdextery)
zloto_gracza[id] = str_to_num(zlotogracza)

player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Funkcja dzieki ktorej znika HP,AP i Radar

10.06.2011 14:56

Witam , poszukuje funkcji dzięki której nie pokazuje graczowi : HP , AP i radaru
Wystarczy jak dacie przynajmniej jedną taką funkcje
Za pomoc oczywiście +++