amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin 3 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize 8 // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick 25 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick on // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter 2 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin 3 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
+
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0