Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.Cz!t3R - zdjęcie

.Cz!t3R

Rejestracja: 25.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.11.2016 13:31
-----

Moje posty

W temacie: Zombie bomber

14.09.2010 13:01

Sory, że nie daje gotowca, ale to jest proste.


W kodzie będziesz miał linijke z takim czymś:

zp_user_inferct(id); <--- jakos tak;

a) jeśli nie chcesz aby go zarazał i nie ginął to poprostu dodajesz // przed linijke
B) jeśli chcesz aby ginął ustawiasz set_user_hp(id, 0) <--- jakoś tak;p


Jeśli nie dasz rady napisze ci w całości, ale jak będę w domu :P.

W temacie: Warunek If

08.09.2010 21:17

Nie wiem dlaczego, ale nie mówicie o tym ułatwieniu w warunkach...:
Pokażę na przykładzie ustawiania wartości
Wartosc = (Wartosc > 100) ? 100 : Wartosc+1;

Czyli tak sprawdza czy Wartosc jest większa od 100 jeśli tak ustawia na 100, jeśli nie dodaje 1. Można te ułatwienie użyć w wielu przypadkach tworząc kod bardziej przejrzysty.

[Warn = GoQ]http://amxx.pl/warunki-t5396.html [/warn]

W temacie: Prędkość chodzenia na kucaka

07.09.2010 21:47


Currently loaded plugins:
      description      stat pend  file              vers      src  load  unlod
 [ 1] AMX Mod X        RUN   -    amxmodx_mm.dll    v1.8.1.3  ini  Start ANY  
 [ 2] MySQL            RUN   -    mysql_amxx.dll    v1.8.2-d  pl1  ANY   ANY  
 [ 3] Fun              RUN   -    fun_amxx.dll      v1.8.2-d  pl1  ANY   ANY  
 [ 4] Engine           RUN   -    engine_amxx.dll   v1.8.2-d  pl1  ANY   ANY  
 [ 5] FakeMeta         RUN   -    fakemeta_amxx.dl  v1.8.2-d  pl1  ANY   ANY  
 [ 6] Ham Sandwich     RUN   -    hamsandwich_amxx  v1.8.2-d  pl1  ANY   ANY  
 [ 7] CStrike          RUN   -    cstrike_amxx.dll  v1.8.1.3  pl1  ANY   ANY  
 [ 8] Orpheu           RUN   -    orpheu_amxx.dll   v2.3      pl1  ANY   ANY  
8 plugins, 8 running

09 wrzesień 2010 - 07:25:
Sorry, ze post pod postem, ale chce pokazać jak to rozwiązałem.

Niestety gdy strzelamy nie do takiego typa, nie zwalnia go...
Ale dla chcącego mozna to przerobić, ale mi się już nie chciało:
new Float: origin[3];
velocity_by_aim(id, 100, origin);
set_pev(id, pev_velocity, origin)

Podpinamy to oczywiście pod event chodzenia na kucaka t.j.w

W temacie: Prędkość chodzenia na kucaka

07.09.2010 20:20

To coś źle wgrywasz bo akurat na chodzenie po drabinie musi działać testowałem na 2 serwerach oraz działanie jest potwierdzone przez Arkshine i lazarev'a.

Mógłbyś mi spakować addons?
bo ja juz naprawdę nie wiem co robie, źle...

W temacie: Prędkość chodzenia na kucaka

07.09.2010 20:13

Wgrałem to i nic, nawet ten plug na szybkosc chodzenia po drabince nie działa...