Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Żuk - zdjęcie

Żuk

Rejestracja: 19.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.08.2021 15:49
-----

#770035 Dwa prefixy w jednym pluginie

Napisane przez Toldi w 24.01.2021 12:42

Od toldiego nie działa, dwa prefixy są. Od fakena jest ok

Działać działa tyle że na szybkiego sprawdzałem i zrozumiałem że gracz z imunitetem i vipem ma mieć 2 prefixy. Niżej bardziej optymalna kod od tego wyżej.

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id])
    {  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192], szPrefix[64];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    formatex(szPrefix, charsmax(szPrefix), "^x04%s", (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? "[ADMIN] ": "[VIP]");
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#770016 Dwa prefixy w jednym pluginie

Napisane przez faken w 23.01.2021 14:48

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);

    if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Admin]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);

    return PLUGIN_CONTINUE;
    }		
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){  
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Spróbuj :)


  • +
  • -
  • 1


#769486 invalid player 7 (not in-game)

Napisane przez Rivit w 29.12.2020 08:16

Jeśli jest tylko tam używane to tak.


  • +
  • -
  • 1


#769481 invalid player 7 (not in-game)

Napisane przez Rivit w 28.12.2020 18:16

if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)

  • +
  • -
  • 1


#764982 [ROZWIĄZANE] Silnik RTV

Napisane przez Misiu. w 05.03.2020 14:56

Najprościej wytnij sobie z tego https://amxx.pl/topic/139169-vote-ban/


  • +
  • -
  • 1


#762385 hosting www pod amxbans / cookies ban

Napisane przez Majster02 w 11.11.2019 22:26

cba.pl


  • +
  • -
  • 1


#762390 hosting www pod amxbans / cookies ban

Napisane przez DarkGL w 12.11.2019 10:16

https://1free.eu/
  • +
  • -
  • 1


#762340 Najlepszy bans?

Napisane przez vanillah w 10.11.2019 17:01

gm amxbans 1.5.1


  • +
  • -
  • 2


#761656 [ROZWIĄZANE] czy w if defined mozna stosowac else?

Napisane przez Robiin w 21.09.2019 19:00

Tak

 

https://darkgl.pl/20...cessor-czesc-2/

 

Jedynie "if defined ZAMIEN" powinno mieć # na początku.


  • +
  • -
  • 1


#761599 stock playersInTeam a If(

Napisane przez wonsz żeczny w 18.09.2019 16:11

if( ( playersInTeam( CS_TEAM_T ) +2 ) =< playersInTeam( CS_TEAM_CT ) )

{

}

A jak tylko gdy CT jest więcej o 2 niż TT to:

if( ( playersInTeam( CS_TEAM_T ) +2 ) == playersInTeam( CS_TEAM_CT ) )

{

}

  • +
  • -
  • 1


#761563 stock playersInTeam a If(

Napisane przez wonsz żeczny w 17.09.2019 15:55

if( playersInTeam( CS_TEAM_CT ) > playersInTeam( CS_TEAM_T ) )
{

}

  • +
  • -
  • 1


#761549 [ROZWIĄZANE] Zmiana wartosci zmiennej false/true pod 1 komenda

Napisane przez Rivit w 16.09.2019 19:43

register_clcmd("say /enable", "e")


public e(){
	zmienna = !zmienna
}

  • +
  • -
  • 3


#761476 nVault Top 15 czasem dubluje wpisy

Napisane przez Rivit w 12.09.2019 17:35

public client_authorized( id )
{
    if ( !( g_BotOrHLTV[ id ] = bool:( is_user_bot( id ) || is_user_hltv( id ) ) ) )
    {
        //Get players' steam-id so it can be used to retrieve their data from the vault.
        //get_user_authid( id , g_AuthID[ id ] , charsmax( g_AuthID[] ) );
        get_user_name(id, g_Name[id], 32)
        
        //Retrieve player data from vault. 
        //nvault_get_array( g_Vault , g_AuthID[ id ] , pdData[ id ][ PlayerData:0 ] , sizeof( pdData[] ) );
        nvault_get_array( g_Vault , g_Name[ id ] , pdData[ id ][ PlayerData:0 ] , sizeof( pdData[] ) );
    }
}

public client_disconnect( id )
{
    if ( !g_BotOrHLTV[ id ] )
    {
        //To avoid having to monitor for name changes in-game, the players name is retrieved and saved when disconnecting.
        get_user_name( id , pdData[ id ][ PlayerName ] , charsmax( pdData[][ PlayerName ] ) );
        
        //Save player data to vault.
        //nvault_set_array( g_Vault , g_AuthID[ id ] , pdData[ id ][ PlayerData:0 ] , sizeof( pdData[] ) );
        nvault_set_array( g_Vault , g_Name[ id ] , pdData[ id ][ PlayerData:0 ] , sizeof( pdData[] ) );
    }
}

w authorized pobierasz do g_name i tego uzywasz potem do zapisu, tylko że gracz moze zmienic nick podczas gry. i tego nie wychwycisz. 

 

w authorized pobieraj nick do pdData tak jak jest to w client_disconnected, g_name wywal calkiem bo nie jest potrzebna. topka uzywa nicku wczytanego z nvault


  • +
  • -
  • 1


#761394 Prosba o dodanie Działek eventowych

Napisane przez Robiin w 07.09.2019 16:51

***** no nie... no po prostu ***** no nie


  • +
  • -
  • 6


#760865 Zmiana zapisu z sid na nick nvault

Napisane przez Rivit w 19.08.2019 20:07

Raczej tak, ale czemu nie sprawdzisz sam zamiast pytać? :D

Generalnie można to było zrobić w taki chamski sposób:

w client_authorized zamienić get_user_auth na get_user_name i tyle, ale twoj sposob tez jest ok


  • +
  • -
  • 1