Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

invalid player 7 (not in-game)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.12.2020 17:13

Hej,

L 12/27/2020 - 01:23:18: [CSTRIKE] Invalid player 7 (not in-game)
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "xxx.amxx", version "1.0")
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 12/27/2020 - 01:23:18: [AMXX]    [0] xxx.sma::fwdPreThink (line 65)

Linia 65:

public fwdPreThink( id )
{
    if(g_userConnected[id]==true && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)
    {  

a niżej mam jeszcze coś takiego:

public client_connect( plr )
{

    
    g_userConnected[plr]=true;

}

public client_disconnect(id) {
    
    g_userConnected[id]=false;
 

}

Jak pozbyć się tego błędu?


Użytkownik Żuk edytował ten post 28.12.2020 17:14

  • +
  • -
  • 0

#2 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2020 17:23

Sprobuj get_user_team( id ) == 2


  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.12.2020 18:16

if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT)

  • +
  • -
  • 1

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 28.12.2020 21:50


Sprobuj get_user_team( id ) == 2


 

Pomijając fakt, że nie w każdym przypadku get_user_team zadziała tak, jak tego chcesz, to nie ma większej różnicy od cs_get_user_team. Rozwiązanie które podał TibacK powinno załatwić sprawę.


  • +
  • -
  • 0

#5 Żuk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.12.2020 00:38

więc:

g_userConnected[id]=false;

 

wyrzucić całkiem z client_connect i disconnect?


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.12.2020 08:16

Jeśli jest tylko tam używane to tak.


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych