Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ric0 - zdjęcie

ric0

Rejestracja: 18.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.11.2016 21:38
-----

#530338 Qtm_CodMod Gotowiec :)

Napisane przez piotrkowianin01 w 01.04.2013 01:15

Mam nadzieje ze pomoglem troszke :)


#525154 Aktualizacja bota do pisania reklam

Napisane przez nygas666 w 16.03.2013 17:47

Forum Cię nauczyło.. widze czego Cię nauczyło ; ) jakbyś chciał to byś pomógł a grasz takiego cwaniaka ... jak to się mówi? "kozak w necie piz*a w świecie?" dziękuje za NIE pomoc ;) można zamknąć.
  • +
  • -
  • -3


#515147 Wierszyk dla Steam suport

Napisane przez eloziom w 14.02.2013 21:31

Na gusze rósze na dole fiołki wypier**lac do roboty naprawiać to raz dwa
jeśli nie naprawicie powiesze się !!!!


#495888 [ROZWIĄZANE] menu- nie chce się skompilowac

Napisane przez :_Snlp3r_: w 30.12.2012 13:16

Siemka, napisałem sobie plugin menu i nie wiem czemu, ale nie chce mi sie skompilować. Kompilowałem lokalnie i przez przeglądarkę.O to kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #include  #define PLUGIN "menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ":_Snlp3r_:" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu, "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu Serwera:", "menu_wybierz") menu_additem(menu, "\wRegulamin", "1", 0) menu_additem(menu, "\wTop15", "2", 0) menu_additem(menu, "\wRank", "3", 0) menu_additem(menu, "\wWyjdz z serwera", "4", 0) menu_additem(menu, "\wWyjdz z gry", "5", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_wybierz(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : client_cmd(id,"regulamin.txt","Regulamin Serwera") case 2 : client_cmd(id,"say /top15") case 3 : client_cmd(id,"say /rank") case 4 : client_cmd(id,"disconnect") case 5 : client_cmd(id,"quit") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } 


Pomoże ktoś??
  • +
  • -
  • 1


#503479 Gra strzelanka

Napisane przez :_Snlp3r_: w 19.01.2013 11:11

Cs: Condition Zero i jeszcze te gry co kolega podał @up.
  • +
  • -
  • -2


#474247 Otwock Crazy Squad - 2 Listopad

Napisane przez dasiek w 02.11.2012 16:57


http://www.youtube.com/watch?v=7q0LJkosnQE
Czyli razem z chłopakami pokazujemy że nie tylko Dark potrafi :diabel:
  • +
  • -
  • 5


#473171 FreeLVL

Napisane przez dasiek w 30.10.2012 21:54

Darmowy Level to modyfikacja która doda graczom lvl na start zależny od Aktualnie maksymalnego na serwerze.
Jak to działa?

Na początku rundy wyszukuje na serwerze gracza który ma największy level. Jego Lvl mnoży przez ustawiony procent (w zmiennej) i przy spawnie gdy gracz ma mniejszy lvl niż obliczony - dostaje go. Rzecz ta dzieje się co rundę. Przykład działania.

Gracz A - Komandos 80 Lvl.
Gracz B - Rambo 2 lvl.
------- gracz a ma największy lvl więc 20 % (domyślnie ustawiony procent najwyzszego którego gracze mają dostać) więc Gracz B Dostanie 16 lvli.
Gracz A Zmieia z Komandosa (80 Lvli) na Rambo gdzie ma 1 lvl.
Gracz B Gra Rambo z 16 LVLem.
------- po odrodzeniu Największym Lvlem na serwerze jest 16 lvl więc Gracz A dostanie jego 20%.

Ilość procentów można ustawić.

Otwieramy Silnik Coda i dodajemy przed plugin_init

new min_lvl = 0;
new Float:procent = 0.20; // liczba 0.20 oznacza 20 % max lvl'u. Dajac 0.5 damy 50 % a 1.0 - 100 % lvlu

Szukamy public NowaRunda() i przed
freezetime = true;
dodajemy
FindMaxLvl();
Szukamy Odrodzenie(id) i przed

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

dodajemy
if(poziom_gracza[id] < min_lvl)
{
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] Wykrylem duze problemy z balansem lvli na serwerze");
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] W ramach tego dostales %i na start",min_lvl);
  UstawDoswiadczenie(id,PobierzDoswiadczeniePoziomu(min_lvl)+1);
  poziom_gracza[id] = min_lvl;
  SprawdzPoziom(id);
}

Do pluginu dodajemy funkcje.
public FindMaxLvl()
{
min_lvl = 0;
new max_lvl=0;
for(new id=1;id<=32;id++)
{
  if(poziom_gracza[id] > max_lvl)
   max_lvl = poziom_gracza[id];
}
min_lvl = floatround(max_lvl*procent);
}

Kod nie jest Młody - kilka miechów temu zrobiłem go dla Siebie ale Widząc prośby o "lvl na star" postanowiłem opublikować. Jak jakieś błędy są proszę o napisanie. Ta wersja działała na moim serwerze.
  • +
  • -
  • 15


#449611 xs.so modul szukam

Napisane przez Nightmare * w 21.08.2012 16:34

Nie chce cię martwic lecz plugin nie dziala na cs.16 tylko na Half Life
nie ma opcji żeby ci szedl na cs-ie czytaj dokladny opis


#452341 PROBLEM z klasą przy kompilacji

Napisane przez Nightmare * w 27.08.2012 18:32

proszę naprawione błędy i skompilowane

Załączone pliki




#456899 Aura na ziemi za pomoca sprites

Napisane przez Nightmare * w 09.09.2012 17:17

Ok wszystko zrozumiałem
Zrobilem wszystko według waszych porad
Macie po +
Oczy wiscie macie po plusie jednakże mam kolejne pytanie z tym wiążące
jak dodac tak aure tylko dla wybranej klasy
i czy nie powinienen czasem zrobić jeszcze taska do niej?


#456219 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez dasiek w 07.09.2012 15:12

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...


Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.

Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces :crazy:

Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
DODAWANIE TEGO NA COD'a STAREGO
Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#456338 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez M&M's w 07.09.2012 21:42

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...


Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.

Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces :crazy:

Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
Przepis na Konwersje na starego Coda.
Spoiler


Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem, mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć. Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak. Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji. :mur:
  • +
  • -
  • 0


#138298 BF2 Medals

Napisane przez Kusek w 25.05.2010 10:15

Dołączona grafika
Plugin pokazuję na koniec rundy trzech najlepszych graczy, takie coś jak na koniec rundy w BF2 Mod


Dołączona grafika
Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Myślę że komuś się przydadzą te medale ^^ :)
PoZdRo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#456035 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez Na 5tyk w 06.09.2012 16:42

To:
   	 case 4:
{
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)
if(cod_get_user_perk(id))
return PLUGIN_HANDLED

cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}

Na:
    case 4:
{
if(cod_get_user_perk(id))
{
client_print(id, print_chat, "Masz juz perk!");
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Dostales losowy perk!");
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
}


Chyba lepiej? Bo nie za każdym razem pokaże się informacja, że Masz już perk jak w 1 kodzie :)
Sorki, że bez ColoruChatu, ale robiłem to dla siebie :P
  • +
  • -
  • 2


#456029 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez M&M's w 06.09.2012 16:25

Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...
  • +
  • -
  • -4