
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ric0
Rejestracja: 18.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.11.2016 21:38





Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 558
- Odwiedzin: 16 215
- Tytuł: Wszechwiedzący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Styczeń 24, 1996
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ostrołęka
-
Zainteresowania
nic ci nie powiem, dopóki nie machniesz ze mną jednego kielicha :)
Kontakt
#530338 Qtm_CodMod Gotowiec :)
Napisane przez
piotrkowianin01
w 01.04.2013 01:15

#525154 Aktualizacja bota do pisania reklam
Napisane przez nygas666
w 16.03.2013 17:47
#515147 Wierszyk dla Steam suport
Napisane przez
eloziom
w 14.02.2013 21:31
jeśli nie naprawicie powiesze się !!!!
#495888 [ROZWIĄZANE] menu- nie chce się skompilowac
Napisane przez :_Snlp3r_:
w 30.12.2012 13:16
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #include #define PLUGIN "menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR ":_Snlp3r_:" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu, "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu Serwera:", "menu_wybierz") menu_additem(menu, "\wRegulamin", "1", 0) menu_additem(menu, "\wTop15", "2", 0) menu_additem(menu, "\wRank", "3", 0) menu_additem(menu, "\wWyjdz z serwera", "4", 0) menu_additem(menu, "\wWyjdz z gry", "5", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_wybierz(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : client_cmd(id,"regulamin.txt","Regulamin Serwera") case 2 : client_cmd(id,"say /top15") case 3 : client_cmd(id,"say /rank") case 4 : client_cmd(id,"disconnect") case 5 : client_cmd(id,"quit") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Pomoże ktoś??
#503479 Gra strzelanka
Napisane przez :_Snlp3r_:
w 19.01.2013 11:11
#474247 Otwock Crazy Squad - 2 Listopad
Napisane przez dasiek
w 02.11.2012 16:57
#473171 FreeLVL
Napisane przez dasiek
w 30.10.2012 21:54
Jak to działa?
Na początku rundy wyszukuje na serwerze gracza który ma największy level. Jego Lvl mnoży przez ustawiony procent (w zmiennej) i przy spawnie gdy gracz ma mniejszy lvl niż obliczony - dostaje go. Rzecz ta dzieje się co rundę. Przykład działania.
Gracz A - Komandos 80 Lvl.
Gracz B - Rambo 2 lvl.
------- gracz a ma największy lvl więc 20 % (domyślnie ustawiony procent najwyzszego którego gracze mają dostać) więc Gracz B Dostanie 16 lvli.
Gracz A Zmieia z Komandosa (80 Lvli) na Rambo gdzie ma 1 lvl.
Gracz B Gra Rambo z 16 LVLem.
------- po odrodzeniu Największym Lvlem na serwerze jest 16 lvl więc Gracz A dostanie jego 20%.
Ilość procentów można ustawić.
Otwieramy Silnik Coda i dodajemy przed plugin_init
new min_lvl = 0; new Float:procent = 0.20; // liczba 0.20 oznacza 20 % max lvl'u. Dajac 0.5 damy 50 % a 1.0 - 100 % lvlu
Szukamy public NowaRunda() i przed
freezetime = true;dodajemy
FindMaxLvl();Szukamy Odrodzenie(id) i przed
if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id);
dodajemy
if(poziom_gracza[id] < min_lvl) { client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] Wykrylem duze problemy z balansem lvli na serwerze"); client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] W ramach tego dostales %i na start",min_lvl); UstawDoswiadczenie(id,PobierzDoswiadczeniePoziomu(min_lvl)+1); poziom_gracza[id] = min_lvl; SprawdzPoziom(id); }
Do pluginu dodajemy funkcje.
public FindMaxLvl() { min_lvl = 0; new max_lvl=0; for(new id=1;id<=32;id++) { if(poziom_gracza[id] > max_lvl) max_lvl = poziom_gracza[id]; } min_lvl = floatround(max_lvl*procent); }
Kod nie jest Młody - kilka miechów temu zrobiłem go dla Siebie ale Widząc prośby o "lvl na star" postanowiłem opublikować. Jak jakieś błędy są proszę o napisanie. Ta wersja działała na moim serwerze.
#449611 xs.so modul szukam
Napisane przez
Nightmare *
w 21.08.2012 16:34
nie ma opcji żeby ci szedl na cs-ie czytaj dokladny opis
#452341 PROBLEM z klasą przy kompilacji
Napisane przez
Nightmare *
w 27.08.2012 18:32
Załączone pliki
-
klasa cod.sma 2,66 KB 29 Ilość pobrań
klasa cod.amxx
#456899 Aura na ziemi za pomoca sprites
Napisane przez
Nightmare *
w 09.09.2012 17:17
Zrobilem wszystko według waszych porad
Macie po +
Oczy wiscie macie po plusie jednakże mam kolejne pytanie z tym wiążące
jak dodac tak aure tylko dla wybranej klasy
i czy nie powinienen czasem zrobić jeszcze taska do niej?
#456219 Bonusy wypadające z graczy.
Napisane przez dasiek
w 07.09.2012 15:12
Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...
Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.
Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces

Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
DODAWANIE TEGO NA COD'a STAREGO
Dodajemy przed plugin init
new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl"; new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"
Jeśli nie mamy ColorChatu to dodamy pod includami
#include <colorchat>
Do plugin_init Dodajemy
register_touch("paczka", "player", "UzyjPaczki");do public plugin_precache() dodajemy
precache_model(modelitem);
Do pluginu dodajemy
public UzyjPaczki(ent,id) { if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; switch(random_num(1, 5)) { case 1: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(-5, -20); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 2: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(5, 40); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 3: { new kasa = cs_get_user_money(id); new losowakasa = random_num(20, 5000); cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa) } case 4: { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix) return PLUGIN_HANDLED } DajPrzedmiot(id,random_num(1,sizeof nazwy_przedmiotow)); } case 5: { new losowyexp = random_num(30, 250); doswiadczenie_gracza[id] += losowyexp; ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp) } } remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; } public create_itm(id){ new Float:origins[3] pev(id,pev_origin,origins); new entit=create_entity("info_target") origins[0]+=50.0 origins[2]-=32.0 set_pev(entit,pev_origin,origins) entity_set_model(entit,modelitem) set_pev(entit,pev_classname,"paczka"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1}); engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit); } }
a w Death() Przed return PLUGIN_CONTINUE; dajemy
create_itm(id)
Powinno działać.
#456338 Bonusy wypadające z graczy.
Napisane przez M&M's
w 07.09.2012 21:42
Znalazłem ten model na necie oraz zmieniłem nazwę na dokładnie taką samą jak jest tutaj w temacie. Zbieg okoliczności prawda? Hejtujcie dalej mądraski...
Oczywiście - Cod Mod To poważny rodzaj Gry na Serwerach CS 1.6 i bez niego pewnie serwery CS'a nie mają prawa bytu. A byłbym zapomniał - Na pewno ten pomysł opatentowałeś żeby czasem inne serwery tego nie miały.
Jak ja kocham te wasze "Pro Cod".. 500 itemów, 2razy więcej Klas z generatora wszystkie pluginy z forum i giga error logów dziennie.Prosty przepis na Sukces
Bez jaj - na tym forum jest poradnik podobnych bonusów do diablo (bodajże goq'a) przed wyjściem Coda więc apeluje o rozum i odrobinę "Społeczności". Ja coś mam - wstawię - Ty Chcesz pomoc - Pomogę , trochę nie tak jak ma to działać w jedną stronę.
===============================================================================================
Przepis na Konwersje na starego Coda.Spoiler
Dodajemy przed plugin initnew const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl"; new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"
Jeśli nie mamy ColorChatu to dodamy pod includami#include <colorchat>
Do plugin_init Dodajemyregister_touch("paczka", "player", "UzyjPaczki");
Do pluginu dodajemypublic UzyjPaczki(ent,id) { if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; switch(random_num(1, 5)) { case 1: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(-5, -20); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 2: { new hp = get_user_health(id); new losowehp = random_num(5, 40); set_user_health(id, hp+losowehp) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp) } case 3: { new kasa = cs_get_user_money(id); new losowakasa = random_num(20, 5000); cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa) ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa) } case 4: { if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix) return PLUGIN_HANDLED } DajPrzedmiot(id,random_num(1,sizeof nazwy_przedmiotow)); } case 5: { new losowyexp = random_num(30, 250); doswiadczenie_gracza[id] += losowyexp; ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp) } } remove_entity(ent); return PLUGIN_HANDLED; } public create_itm(id){ new Float:origins[3] pev(id,pev_origin,origins); new entit=create_entity("info_target") origins[0]+=50.0 origins[2]-=32.0 set_pev(entit,pev_origin,origins) entity_set_model(entit,modelitem) set_pev(entit,pev_classname,"paczka"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit); set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY); engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1}); engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit); } }
a w Death() Przed return PLUGIN_CONTINUE; dajemycreate_itm(id)
Powinno działać.
Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem, mój pro cod akurat jest dobrze znany, więc znajdzie się wiele osób, które chcą sobie coś ode mnie ściągnąć. Powiadasz 500 perków, klasy z generatora i errory? No cóż perków mam około 60, klasy sam wszystkie pisałem, errorów i crashów brak. Dobra żegnam całą zgraję hejterów, z którymi nie da się prowadzić normalnej dyskusji.

#138298 BF2 Medals
Napisane przez Kusek
w 25.05.2010 10:15

Plugin pokazuję na koniec rundy trzech najlepszych graczy, takie coś jak na koniec rundy w BF2 Mod

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Myślę że komuś się przydadzą te medale


PoZdRo
Załączone pliki
-
bf2Medals.sma 2,29 KB 3598 Ilość pobrań
bf2Medals.amxx
#456035 Bonusy wypadające z graczy.
Napisane przez Na 5tyk
w 06.09.2012 16:42
case 4:
{
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)
if(cod_get_user_perk(id))
return PLUGIN_HANDLED
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
Na:
case 4:
{
if(cod_get_user_perk(id))
{
client_print(id, print_chat, "Masz juz perk!");
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Dostales losowy perk!");
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
}
Chyba lepiej? Bo nie za każdym razem pokaże się informacja, że Masz już perk jak w 1 kodzie

Sorki, że bez ColoruChatu, ale robiłem to dla siebie

#456029 Bonusy wypadające z graczy.
Napisane przez M&M's
w 06.09.2012 16:25
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: ric0
- Regulamin