Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lotos - zdjęcie

Lotos

Rejestracja: 12.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31
-----

#181090 Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Napisane przez KariiO w 17.10.2010 21:01

Tak jak w temacie ;-) Zaczynamy od wklejenia na sam koniec pliku .sma swojego diablo tego kodu:
public plugin_natives(){
	register_library("DiabloMod_Items");
	register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
	register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
  
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
	if(params != 1)
		return 0;
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0;
	return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
	if(params != 2)
		return 0;
	new id = get_param(1);
	if(!is_user_connected(id))
		return 0
	new id2 = get_param(2);
	if(!is_user_connected(id2))
		return 0
	if(player_item_id[id] == 0)
		return 0;
	  
	dropitem(id2);
	award_item(id2, player_item_id[id]);
  
	item_boosted[id2] = item_boosted[id]
	item_durability[id2] = item_durability[id]
	jumps[id2] = jumps[id]
	gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
	player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]	//Vampyric damage
	player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]		//Bonus damage
	player_b_money[id2] = player_b_money[id]		//Money bonus
	player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]	//Gravity bonus : 1 = best
	player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]		//Invisibility bonus
	player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]	//Grenade bonus = 1/chance to kill
	player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]	//Reduces player health each round start
	player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]		//Amount of money to steal
	player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]	//Chance to respawn upon death
	player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]	//Radius to explode upon death
	player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]		//Ammount of hp to heal each 5 second
	player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]		//Chance 1/Value to blind the enemy
	player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]	//Protects against explode and grenade bonus
	player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]	//Ability to lay a fake c4 and detonate
	player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]	//How many hp to heal when shooting a teammate
	player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]	//How much damage will the player redirect
	player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]	//Ability to shot off a fireball value = radius *
	player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]	//Ability to walk through walls
	player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]			 //Ability to snarkattack
	player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]	//Abiliy to use railgun
	player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]	//Ability to windwalk
	player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]	//Is player using windwalk
	player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
	player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
	player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]		//Abliity to nuke opponents
	player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]		//Ability to kill faster with scout
	player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
	player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
	player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
	player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
	player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
	player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
	player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
	player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
	wear_sun[id2] = wear_sun[id]
	player_sword[id2] = player_sword[id]
	player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
	player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
  
	dropitem(id);
  
	return 1;
}
Przed kompilacją lokalną do include wrzucamy plik w załączniku z formatem .inc !

Masz nową moc do itemów ? Dodaj ją następująco :
twojamoc[id2] = twojamoc[id]
Pod jedną z podstawowych mocy !

Następnie na serwer wrzucamy plugin w załączniku Dołączona grafika

Ale uwaga w plugins.ini plugin diablo i diablodajwez muszą koniecznie być ustawione tak:
diablodajwez.amxx
twójdiablo.amxx

Szukałem i nie znalazłem jeżeli był by już taki tutorial to serdecznie przepraszam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#198512 RTV pomoze ktos ?

Napisane przez Szyfrant w 22.12.2010 15:25

wszystko ustawiasz cvarami

cstrike/addons/amxmodx/galileo/galileo.cfg

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

  • +
  • -
  • 1


#198524 RTV pomoze ktos ?

Napisane przez Szyfrant w 22.12.2010 15:47

1.tak

2.tak w minutach
  • +
  • -
  • 1