Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

badura - zdjęcie

badura

Rejestracja: 12.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2013 21:14
-----

#257291 Kompilacja Diablo Onyke

Napisane przez Onyke w 09.06.2011 20:15

Macie innego colorchata
zamieńcie "YELLOW" na "NORMAL"
  • +
  • -
  • 1


#257293 Kompilacja Diablo Onyke

Napisane przez JakubL w 09.06.2011 20:17

0nYk3, jeśli można - podeślij swojego color chata :)


#256614 Kompilacja silniku COD'a

Napisane przez Fixiu w 07.06.2011 09:00

Proszę

Kompilacja twojego sma w załączniku
myślę iż pomogłem.

Załączone pliki




#240164 Kompilacja silniku COD'a

Napisane przez Grzesiek w 22.04.2011 14:44

proszę miales troszkę źle wstawione rozdawanie pkt. poprawiłem je :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#240165 Kompilacja silniku COD'a

Napisane przez glut w 22.04.2011 14:47

zrobiłem to ale bez 4 przycisków tam inteligencja all zara spróbuje zrobić


//// up szybszy był:P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#206839 Generator expa

Napisane przez Goliath w 17.01.2011 21:25

Domyślam się, że jednej ważnej rzeczy nie zmieniłeś:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;

Zamiast 201 wstawiasz swój max level.
  • +
  • -
  • 2


#206844 Generator expa

Napisane przez Cypis' w 17.01.2011 21:34

można tez użyć tablicy z nowego cod moda ... czyli:
dodać na koniec sma

public DoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*150;

i w public SprawdzPoziom(id)
zmien to:

while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

na:

while(doswiadczenie_gracza[id] >= DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))

i tylko limit zmienić z 201 na 1001
i caly public PokazInformacje(id)
zmien na to:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#206665 Kompilacja

Napisane przez krysteksulek w 17.01.2011 15:54

Zrobione, łap:

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   64,66 KB  8 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   63,27 KB  42 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomogłem? Kliknij + w prawym dolnym rogu.


#184878 Spolszczenie itemów

Napisane przez Weed w 01.11.2010 09:18

wyszukaj
public award_item(id, itemnum)

i tutaj masz np:

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

i Bronze Amplifier to jest nazwa przedmiotu... i tak w innych itemkach;)
  • +
  • -
  • 1


#176925 Kompilacja

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 04.10.2010 15:49

łapaj :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#158315 Kompilacja

Napisane przez camilost w 08.08.2010 14:02

Niestety ale tego Ci nie skompiluje tak ładnie zedytowane i dosłownie 'powycinane'!, że crashuje kompilator ^^

Resztę kodu zjadłeś? : D
Spoiler


08 sierpień 2010 - 15:27:
Łap z zwróconym kodem podstawowym (na końcu) z db 5.9l.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#157694 Kompilacja

Napisane przez szkielet199214 w 05.08.2010 21:37

lap

Załączone pliki




#152371 Jak zresetowac lvl na DM ?

Napisane przez Juma w 17.07.2010 13:04

Nie lepiej ją po prostu wyczyścić - Wchodzisz w phpmyadmin i używasz funkcji wyczyszczenia tabeli, restart serwera i lvle wyczyszczone ;)
  • +
  • -
  • 1


#152337 Roundsound

Napisane przez hardbot w 17.07.2010 10:46

poszukaj w folderze plugins czy twój plugin się tak nazywa = alt_end_round_sound.amxx i czy w ogóle tam jest :D