Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
badura
Rejestracja: 12.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2013 21:14





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 84
- Odwiedzin: 3 194
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 29, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
badura nie posiada znajomych
#257291 Kompilacja Diablo Onyke
Napisane przez Onyke
w 09.06.2011 20:15
zamieńcie "YELLOW" na "NORMAL"
#257293 Kompilacja Diablo Onyke
Napisane przez
JakubL
w 09.06.2011 20:17

#256614 Kompilacja silniku COD'a
Napisane przez
Fixiu
w 07.06.2011 09:00
Kompilacja twojego sma w załączniku
myślę iż pomogłem.
Załączone pliki
-
twoj_codmod.amxx 225,51 KB 3 Ilość pobrań
#240164 Kompilacja silniku COD'a
Napisane przez Grzesiek
w 22.04.2011 14:44

Załączone pliki
-
cod_baseamxx.amxx 142,18 KB 10 Ilość pobrań
-
cod_baseamxx.sma 163,39 KB 43 Ilość pobrań
cod_baseamxx.amxx
#240165 Kompilacja silniku COD'a
Napisane przez glut
w 22.04.2011 14:47
//// up szybszy był

Załączone pliki
-
cod_baseamxx.sma 162,78 KB 50 Ilość pobrań
cod_baseamxx.amxx
-
cod_baseamxx.amxx 146,52 KB 8 Ilość pobrań
#206839 Generator expa
Napisane przez Goliath
w 17.01.2011 21:25
#206844 Generator expa
Napisane przez Cypis'
w 17.01.2011 21:34
dodać na koniec sma
public DoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*150;
i w public SprawdzPoziom(id)
zmien to:
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
na:
while(doswiadczenie_gracza[id] >= DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))
i tylko limit zmienić z 201 na 1001
i caly public PokazInformacje(id)
zmien na to:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#206665 Kompilacja
Napisane przez
krysteksulek
w 17.01.2011 15:54



----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomogłem? Kliknij + w prawym dolnym rogu.
#184878 Spolszczenie itemów
Napisane przez Weed
w 01.11.2010 09:18
public award_item(id, itemnum)
i tutaj masz np:
case 1: { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(1,3) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) }
i Bronze Amplifier to jest nazwa przedmiotu... i tak w innych itemkach;)
#176925 Kompilacja
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 04.10.2010 15:49
#158315 Kompilacja
Napisane przez camilost
w 08.08.2010 14:02

Resztę kodu zjadłeś? : D
public touchKnife(knife, id) { new kid = entity_get_edict(knife, EV_ENT_owner) if(is_user_alive(id)) { new movetype = entity_get_int(knife, EV_INT_movetype) if(movetype == 0) { if( player_knife[id] < max_knife[id] ) { player_knife[id] += 1 client_print(id,print_center,"Obecna liczba nozy: %i",player_knife[id]) } emit_sound(knife, CHAN_ITEM, "weapons/knife_deploy1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) remove_entity(knife) } else if (movetype != 0) { if(kid == id) return remove_entity(knife) if(get_cvar_n
08 sierpień 2010 - 15:27:
Łap z zwróconym kodem podstawowym (na końcu) z db 5.9l.
Załączone pliki
-
dbmod_5.9ledited.sma 230,57 KB 40 Ilość pobrań
dbmod_5.9ledited.amxx
-
dbmod_5.9ledited.amxx 207,61 KB 6 Ilość pobrań
#157694 Kompilacja
Napisane przez
szkielet199214
w 05.08.2010 21:37
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.amxx 59,01 KB 8 Ilość pobrań
#152371 Jak zresetowac lvl na DM ?
Napisane przez Juma
w 17.07.2010 13:04
#152337 Roundsound
Napisane przez
hardbot
w 17.07.2010 10:46

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: badura
- Regulamin