Gotowe i dobre rozwiązanie masz np w pluginie AFK bomb transfer. W uproszczeniu: musisz śledzić pakę, zapisywać kto ją ma na podstawie eventów podniesienia, podarowania na początku rundy, upuszczenia, podłożenia et cetera...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kajt
Rejestracja: 08.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.01.2017 13:45
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 27
- Odwiedzin: 4 847
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Październik 30, 1989
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
-
Zainteresowania
informatyka, programowanie, muzyka
#476420 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie czy gracz posiada c4
Napisane przez GwynBleidD w 08.11.2012 11:54
#257330 amx create_menu
Napisane przez Muzzi w 09.06.2011 21:36
Sprawdź.
public select_class(id){
if(is_user_bot(id)) return
create_class = menu_create("Wybierz Klase", "handle_create_class")
ghandle_create_class = menu_makecallback("mcb_create_class")
menu_setprop(create_class,1, 7 )
asked_klass[id]=0
for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++){
new menu_txt[128]
if(player_class_lvl[id][i] <prorasa){
format(menu_txt,127,"%s:, %s, lvl: %d",Rasa[i],Race[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
} else {
format(menu_txt,127,"%s:, %s, lvl: %d",Rasa[i],ProRace[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
}
//if(i%6==0){
// menu_addblank( create_class, 1 )
//}
}
menu_display(id,create_class,0)
}
#257551 amx create_menu
Napisane przez Muzzi w 10.06.2011 17:53
Sprawdź, może zadziała.
public select_class(id){
if(is_user_bot(id)) return
create_class = menu_create("Wybierz Klase", "handle_create_class")
ghandle_create_class = menu_makecallback("mcb_create_class")
menu_setprop(create_class,MPROP_EXITNAME,"\rWyjscie");
menu_setprop(create_class,MPROP_EXIT,"MEXIT_ALL");
menu_setprop(create_class,1, 6 )
asked_klass[id]=0
for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++){
new menu_txt[128]
if(player_class_lvl[id][i] <prorasa){
format(menu_txt,127,"%s:, %s, lvl: %d",Rasa[i],Race[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
} else {
format(menu_txt,127,"%s:, %s, lvl: %d",Rasa[i],ProRace[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
}
//if(i%6==0){
// menu_addblank( create_class, 1 )
//}
}
menu_display(id,create_class,0)
}
#5058 Reklamy na Serwerze + informacje graficzne na ścianach
Napisane przez csreklamapl w 01.05.2008 14:02
Witam
Wiele osób szuka w internecie odpowiedzi na pytanie:
Jak zrobić reklamy na serwerze w postaci tabliczek na ścianach.
Na moje pytanie znajdziecie odpowiedź w poniższym Poradniku:
Wymagania:
- Zainstalowany poprawnie Amxmox 1.76
- Potrzebujemy plugin: In-Game Advertisement System, dostępny w załączniku
- Obrazka: typ: bmp 256 kolorów
- Programu: Sprite Wizard v1.1
- Programu: Spritefixer
- Programu Graficznego
> Wszystko możemy ściągnąć z załącznika
Instalacja pluginu:
- Ściągamy z załącznika:
- Plik in_game_ads.amxx wrzucamy do:
- Plik zapisujemy
Katalog: In-Game Ads wrzucamy do
Tworzenie Obrazka:
- Uruchamiamy sobie np Program: Photoshop Cs 2
- W Menu wybieramy Plik> Nowy i ustawiamy:
Szerokość: 256 px
Wysokość: 64 px
Tło: Przeżroczyste
- Przykładowo Ja w mojej reklamie zrobię Czarne tło z białym napisem:
- Wypełniam pole Czarnym kolorem: Przy użyciu narzędzia Wiadro z farbą
- Nasz Efekt:
- Następnie Za pomocą narzędzia TEXT
- Zaznaczamy mniej więcej tak:
- Wpisujemy naszą wiadomość:
- Wielkość czcionek, kolor, krój możemy według własnego uzniania zmienić w narzędziach programu:
- Teraz mamy swój przykład reklamy. Ale to jeszcze nie koniec.
- Następnym krokiem należy zapisać ten plik:
W menu Plik wybieramy:
- Zapisujemy to w JPG:
- No i początek jest.
- Teraz zapisany plik otwieramy za pomocą Painta ( przykład )
- Następnie Zapisujemy nasz plik w Mapa Bitowa 256 kolorów
- Jeżeli będzie pytać o to:
- Klikamy Tak
- Mamy już gotowy podkład.
Konwertowanie Obrazka do pliku .spr:
- Ściągamy z załącznika plik:
Sprite Wizard v1.1
- Uruchamiamy program, winniśmy zobaczyć:
- Robimy Next
- Teraz mamy:
- Klikamy Browse
- Wybieramy nasz zapisany plik bmp
- I znów next
- Teraz mamy:
- I znów Next
- Pojawiło się:
- Znów next i mamy:
- Klikamy finish
- Zapisujemy sobie jako info
- Następnie ok i zamykamy
Modyfikacja nowo utworzonego pliku:
- Jeżeli nie wykonamy poniższych czynności nasza reklama będąca na serwerze będzie się kierować zawsze do pola widzenia do gracza.
- Program pozwoli by nasz plik nowo stworzony mógł przyczepiać się do ścian.
- Więc ściągamy plik z załącznika: spritefixer.zip
- Rozpakowywujeny, Instalujemy
- Po poprawnym zainstalowaniu na pulpicie otrzymaliśmy nowy skrót:
- Uruchamiany program.
- Powinniśmy zobaczyć coś takiego:
- klikamy na browse:
- Szukamy naszego pliku info.spr. Jak znajdziemy klikamy otwórz
- Następnie nasz program ustawiamy wg rysunku:
- Klikamy na Fix my sprite:
- I jak zobaczymy coś takiego:
- To znaczy że jest wszystko ok
Instalacja Reklam:
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: info.spr wrzucamy do:
Dodawanie Reklam:
- Wchodzimy do naszego Kantera
- Otwieramy konsolę [~] pod esc
- Wpisujemy:
- Przechodzimy w miejsce gdzie ma być reklama
- Klikamy F12, pojawi sie to:
- Klikamy na 2 ( sprotes/info.spr )
- Powinno się pojawić w wybranym przez ciebie miejscu
- Jeżeli się nie pojawiło. Przytrzymujemy F12 i za pomoca myszki regulujemy gdzie ta reklama ma być. czy wyzej czy niżej. Myszką określamy. Można umieścić to wszędzie
- Ok Reklama wisi na ścianie.
- Mamy takie menu:
- Oznaczenie numerków
1 - Informacja o strefie raszu
2 - Nasza reklama.
Wciśnięcie 1 albo 2 powoduje zmianę wyświetlanego pliku.
6. Zwiększanie reklamy na ścianie
7. Zmniejszanie reklamy na ścianie
8 Zapis reklamy
- Gdy jest reklama w wybranym miejscu. dobrany rozmiar klikamy na:
8 Save this ad
Następne potwierdzenie zapisu:
- Klikamy 1 Yes, Save it
- Połączmy się z FTP
- Przejdź do
Pierwsza linijka: Nasz pliczek
Druga linijka: Położenie
Trzecia linijka: Położenie
czwarta: skala
I od tej pory mamy reklamę na serwerze.
W razie niejasności lub nie zrozumienia tego poradnika proszę kierować swoje uwagi w tym temacie.
Autor postu nałożył prawa autorskie.
Zabrania się kopiowania / wykorzystywania na innych stronach internetowych
Kopiowanie bez zgody autora - Zakazane
Jestem autorem tego artykułu: oraz właścicielem forum.cs-mord.pl
Wiele osób szuka w internecie odpowiedzi na pytanie:
Jak zrobić reklamy na serwerze w postaci tabliczek na ścianach.
Na moje pytanie znajdziecie odpowiedź w poniższym Poradniku:
Wymagania:
- Zainstalowany poprawnie Amxmox 1.76
- Potrzebujemy plugin: In-Game Advertisement System, dostępny w załączniku
- Obrazka: typ: bmp 256 kolorów
- Programu: Sprite Wizard v1.1
- Programu: Spritefixer
- Programu Graficznego
> Wszystko możemy ściągnąć z załącznika
Instalacja pluginu:
- Ściągamy z załącznika:
In-Game Advertisement System- Łączymy się z FTP serwera
- Plik in_game_ads.amxx wrzucamy do:
/addons/amxmodx/plugins- Edytujemy:
/addons/amxmodx/configs/plugins.ini- Na końcu dodajemy: in_game_ads.amxx
- Plik zapisujemy
Katalog: In-Game Ads wrzucamy do
/addons/amxmodx/configs- W środku tego katalogu powinien być plik:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg- Instalacje pluginu mamy za sobą.
Tworzenie Obrazka:
- Uruchamiamy sobie np Program: Photoshop Cs 2
- W Menu wybieramy Plik> Nowy i ustawiamy:
Szerokość: 256 px
Wysokość: 64 px
Tło: Przeżroczyste
- Przykładowo Ja w mojej reklamie zrobię Czarne tło z białym napisem:
- Wypełniam pole Czarnym kolorem: Przy użyciu narzędzia Wiadro z farbą
- Nasz Efekt:
- Następnie Za pomocą narzędzia TEXT
- Zaznaczamy mniej więcej tak:
- Wpisujemy naszą wiadomość:
- Wielkość czcionek, kolor, krój możemy według własnego uzniania zmienić w narzędziach programu:
- Teraz mamy swój przykład reklamy. Ale to jeszcze nie koniec.
- Następnym krokiem należy zapisać ten plik:
W menu Plik wybieramy:
- Zapisujemy to w JPG:
- No i początek jest.
- Teraz zapisany plik otwieramy za pomocą Painta ( przykład )
- Następnie Zapisujemy nasz plik w Mapa Bitowa 256 kolorów
- Jeżeli będzie pytać o to:
- Klikamy Tak
- Mamy już gotowy podkład.
Konwertowanie Obrazka do pliku .spr:
- Ściągamy z załącznika plik:
Sprite Wizard v1.1
- Uruchamiamy program, winniśmy zobaczyć:
- Robimy Next
- Teraz mamy:
- Klikamy Browse
- Wybieramy nasz zapisany plik bmp
- I znów next
- Teraz mamy:
- I znów Next
- Pojawiło się:
- Znów next i mamy:
- Klikamy finish
- Zapisujemy sobie jako info
- Następnie ok i zamykamy
Modyfikacja nowo utworzonego pliku:
- Jeżeli nie wykonamy poniższych czynności nasza reklama będąca na serwerze będzie się kierować zawsze do pola widzenia do gracza.
- Program pozwoli by nasz plik nowo stworzony mógł przyczepiać się do ścian.
- Więc ściągamy plik z załącznika: spritefixer.zip
- Rozpakowywujeny, Instalujemy
- Po poprawnym zainstalowaniu na pulpicie otrzymaliśmy nowy skrót:
- Uruchamiany program.
- Powinniśmy zobaczyć coś takiego:
- klikamy na browse:
- Szukamy naszego pliku info.spr. Jak znajdziemy klikamy otwórz
- Następnie nasz program ustawiamy wg rysunku:
- Klikamy na Fix my sprite:
- I jak zobaczymy coś takiego:
- To znaczy że jest wszystko ok
Instalacja Reklam:
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: info.spr wrzucamy do:
/cstrike/spritesEdytujemy:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfgDodajemy linię:
sprites/info.spr- Restartujemy Serwer.
Dodawanie Reklam:
- Wchodzimy do naszego Kantera
- Otwieramy konsolę [~] pod esc
- Wpisujemy:
bind "F12" "+place_ad"- Wychodzimy z konsoli
- Przechodzimy w miejsce gdzie ma być reklama
- Klikamy F12, pojawi sie to:
- Klikamy na 2 ( sprotes/info.spr )
- Powinno się pojawić w wybranym przez ciebie miejscu
- Jeżeli się nie pojawiło. Przytrzymujemy F12 i za pomoca myszki regulujemy gdzie ta reklama ma być. czy wyzej czy niżej. Myszką określamy. Można umieścić to wszędzie
- Ok Reklama wisi na ścianie.
- Mamy takie menu:
- Oznaczenie numerków
1 - Informacja o strefie raszu
2 - Nasza reklama.
Wciśnięcie 1 albo 2 powoduje zmianę wyświetlanego pliku.
6. Zwiększanie reklamy na ścianie
7. Zmniejszanie reklamy na ścianie
8 Zapis reklamy
- Gdy jest reklama w wybranym miejscu. dobrany rozmiar klikamy na:
8 Save this ad
Następne potwierdzenie zapisu:
- Klikamy 1 Yes, Save it
- Połączmy się z FTP
- Przejdź do
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/- Zobaczysz plik:
nazwa_mapy.txtW naszym przypadku
de_westwood.txt- W pliku znajduje się:
sprites/info.spr origin 869.511779 -573.768737 65.502647 angles 0.000000 270.000000 0.000000 scale 1.299999
Pierwsza linijka: Nasz pliczek
Druga linijka: Położenie
Trzecia linijka: Położenie
czwarta: skala
I od tej pory mamy reklamę na serwerze.
W razie niejasności lub nie zrozumienia tego poradnika proszę kierować swoje uwagi w tym temacie.
Autor postu nałożył prawa autorskie.
Zabrania się kopiowania / wykorzystywania na innych stronach internetowych
Kopiowanie bez zgody autora - Zakazane
Jestem autorem tego artykułu: oraz właścicielem forum.cs-mord.pl
Załączone pliki
-
In-Game Advertisement System.zip 19,85 KB 2888 Ilość pobrań
-
spritefixer.zip 1,32 MB 2641 Ilość pobrań
-
Sprite Wizard v1.1.rar 185,64 KB 2576 Ilość pobrań
#150241 Diablo mod instalacja
Napisane przez ZiuTeK w 08.07.2010 15:41
Przeciez logi wyraznie pokazuja czego brakuje
Prawdopodobnie przy instalacji amxa nie wgrales dodatku do cstrike ktory zawiera 2 dodatkowe moduly
cstrike i csx
Jakbys go wgral to w pliku modules.ini powinny znalezc sie te 2 wpisy
cstrike
csx
Jesli masz juz je wgrane a jakims cudem nie dopisaly sie do modules.ini to wystarczy ze je dopiszesz tyko bez tego ";" na poczatku.
Prawdopodobnie przy instalacji amxa nie wgrales dodatku do cstrike ktory zawiera 2 dodatkowe moduly
cstrike i csx
Jakbys go wgral to w pliku modules.ini powinny znalezc sie te 2 wpisy
cstrike
csx
Jesli masz juz je wgrane a jakims cudem nie dopisaly sie do modules.ini to wystarczy ze je dopiszesz tyko bez tego ";" na poczatku.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kajt
- Regulamin