Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Barts - zdjęcie

Barts

Rejestracja: 07.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.12.2013 20:03
*****

Moje tematy

Gm amxbans nie widzi serwera.

20.05.2011 12:56

Witam, mam problem z gm amxbans 1.3a
Szukałem rozwiązania na ten problem i próbowałem wielu sposobów, ale nic nie pomogło.
Mam hosting na glowanet
Serwer cs przez netshoot
Rodzaj serwera: Steam+NonSteam
amxmod: 1.8.1

W załączniku wysyłam zdalny dostęp do baz danych mysql

SQL.cfg
Spoiler


Moduły

Spoiler


Plugins

Spoiler


LOGI:

Spoiler


Proszę o pomoc!

Stary COD - Problem

06.12.2010 20:44

L 12/06/2010 - 20:26:33: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 2971)
L 12/06/2010 - 20:26:33: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 2971)
L 12/06/2010 - 20:26:33: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 2971)
L 12/06/2010 - 20:26:33: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 2971)
L 12/06/2010 - 20:26:33: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "qtm_codmod.amxx")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/06/2010 - 20:26:33: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 2971)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Co jest źle?

EDIT 14:08
Już naprawiłem sam, proszę o zamknięcie tematu.

Stary COD-Problem z modelem gracza dla nowej klasy

24.11.2010 15:49

Witam,
Mam problem z pluginem coda.
Dopisuje w public Odrodzenie(id)
case camper:
	{
	cs_set_user_model(id, "player1") 
	}
I w public plugin_precache()
precache_model("models/modeledocodmoda/player1.mdl")
I komplikuje plugin, wszystko dobrze, wrzucam na serwer. Wchodzę na tą klasę i nic. W plugin.ini mam wpisane
qtm_codmod.amxx debug
Modele są do dobrego katalogu wrzucone, moduły aktywowane.
Wszystko mi działa, tylko nie model gracza na klasie camper, wchodząc na niego posiadam modele standardowe.
Model jest sprawny na 100%, bo na deathrunie mi działał z innym pluginem.
Czy trzeba wpisać w odrodzenie?
Czytałem na forum o tym, ale nie znalazłem dobrego sposobu.

COD - Problem z modelem gracza dla nowej klasy

18.11.2010 21:17

Witam,
Mam problem z pluginem coda.
Dopisuje w public Odrodzenie(id)
case camper:
	{
	cs_set_user_model(id, "player1") 
	}
I w public plugin_precache()
precache_model("models/modeledocodmoda/player1.mdl")
I komplikuje plugin, wszystko dobrze, wrzucam na serwer. Wchodzę na tą klasę i nic. W plugin.ini mam wpisane
qtm_codmod.amxx debug
Modele są do dobrego katalogu wrzucone, moduły aktywowane.
Wszystko mi działa, tylko nie model gracza na klasie camper, wchodząc na niego posiadam modele standardowe.
Model jest sprawny na 100%, bo na deathrunie mi działał z innym pluginem.
Czy trzeba wpisać w odrodzenie?
Czytałem na forum o tym, ale nie znalazłem dobrego sposobu.

COD - public SprawdzPoziom(id)

23.10.2010 20:31

Witam,
Mam problem z pluginem do cod moda,
Oto mój problem:
Chciałem powiększyć poziomy do 401 lvl, bo ludzie mieli już na serwerze 200 lvl, wiec wszedłem tutaj http://darkgl.amxx.p...HP/generate.php i wygenerowałem tabele z expem na poziom , niestety wybrałem opcje speed na 10.
Potem każdemu lvl się podniósł np z 200 na 280, wiec chciałem to naprawić, wybrałem na tej stronie opcje speed 20 i wszystko dobrze skomplikowałem. I teraz ludzie maja lvl ten sam, ale exp zostal np. maja 280 lvl a maja np. 1702160/2602160.
Chce żeby ktoś przerobił ten kawałek tak żeby była opcje awans do poziomu i spadniecie poziomu.
Mój public SprawdzPoziom(id):
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 400)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;
			set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
			client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		}
	
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-2)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-pa_gracza[id]-anty_gracza[id];
	}
	ZapiszDane(id);
}