Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VVirus - zdjęcie

VVirus

Rejestracja: 06.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2025 20:35
-----

#590608 Szukam FFA do cs:Go

Napisane przez VVirus w 05.12.2013 12:04

Gotowych paczek nie ma :) 
 
Jednak trzymaj listę dzięki której będziesz miał idealnego FFA
 

Pluginy:
"SMAC Anti-Speedhack" (0.8.3.3) by SMAC Development Team
"SwapTeam" (1.2.6) by Rogue - Originally by MistaGee
"Basic Commands" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Very Basic High Ping Kicker" (1.4) by msleeper
"Fun Commands" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"SourceBans" (1.4.10) by SourceBans Development Team
"SourceMod Anti-Cheat" (0.8.3.3) by SMAC Development Team
"Console Welcome Message" (1.1.2) by exvel
"Anti-TK" (1.1.3) by Rothgar
"Round Money" (PLUGIN_VERSION) by LIONz
"Stats after death" (1.0) by BURN
"Reserved Slots" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Basic Votes" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Nextmap" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Basic Comm Control" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"GameVoting" (1.1) by Neatek
"Basic Chat" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Afk Bomb" (1.5.0) by RedSword / Bob Le Ponge
"SMAC Aimbot Detector" (0.8.3.3) by SMAC Development Team
"CS:GO - Show The Right Next Map (STRNM)" (1.0.2) by PharaohsPaw
"Team Bets" (2.6) by GrimReaper - Original by ferret
"Simple Chat Processor (Redux)" (1.1.4-fix2) by Simple Plugins, Mini
"Advertisements" (0.5.7) by Tsunami
"Fun Votes" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"RockTheVote" (1.4) by ferret
"Client Preferences" (1.0.0.1267) by AlliedModders LLC
"RankMe" (3.0.0) by lok1
"Admin File Reader" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Admin Help" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Player Commands" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"AdminTag" (2.0) by KeepCalm
"CS:GO Skins Chooser" (1.2.2) by Root
"Simple Chat Colors" (2.0.0) by Simple Plugins
"Anti-Flood" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Basic Info Triggers" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Sound Commands" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"Admin Menu" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC
"MapChooser Extended" (1.9.3) by Powerlord, Zuko, and AlliedModders LLC
"Weapon Restrict" (3.1.3) by Dr!fter
"SMAC Eye Angle Test" (0.8.4.0) by SMAC Development Team

Rozszerzenia:
"Automatic Updater" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Updates SourceMod gamedata files
"Webternet" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Extension for interacting with URLs
"CS Tools" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: CS extended functionality
"BinTools" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Low-level C/C++ Calling API
"SDK Tools" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Source SDK Tools
"SDK Hooks" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Source SDK Hooks
"Top Menus" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders: Creates sorted nested menus
"GeoIP" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: Geographical IP information
"MySQL-DBI" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: MySQL driver implementation for DBI
"SQLite" (1.5.0-dev+3823) by AlliedModders LLC: SQLite Driver

Oprzyj SourceMod'a o te pluginy i rozszerzenia i będziesz miał bardzo dobrego FFA :)


  • +
  • -
  • 1


#425829 [ROZWIĄZANY] Serwer się zawiesza po wgraniu GmAMXBans 1.6

Napisane przez VVirus w 29.06.2012 18:36

Łapaj to : tak powinny wyglądać tabele <ciach > RCON podałem xD wysłałem mu na priv :)

a tu Reasons

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1


#425822 [ROZWIĄZANY] Serwer się zawiesza po wgraniu GmAMXBans 1.6

Napisane przez VVirus w 29.06.2012 18:26

Przemuś modules.ini powinien wyglądać tak :


;;;
; To enable a module, remove the semi-colon ( ;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

A co do Tych tabeli dodaj je w MYSQL lub zainstaluj na nowo AmxBansa > począwszy od wyczyszczenia tabel bansa w MYSQL
  • +
  • -
  • 2


#385654 Menu w Menu

Napisane przez VVirus w 24.03.2012 18:57

Możesz skorzystać z generatorów takich jak :

http://www.cssmenumaker.com/

lub
http://www.cssmenubuilder.com/home

Albo zrobić samemu od podstaw

http://www.kurshtml....l/css/menu.html

wystarczy trochę poszukać i poczytać

a zrobienie menu 5 minut roboty jak masz opanowany HTML i css
  • +
  • -
  • 1


#385648 RoundSound by Majster VVirus Dubstep & Drum and bass

Napisane przez VVirus w 24.03.2012 18:43

Witajcie w dzisiejszej wstawce prezentuje Wam RoundSound'a wykonanego w całości przez : Majster VVirus :D

Używam go na własnym serwerze (Jakoś przypasował do Anime Mod'a) Ale udostępnię go dla Was :)

Jbc. ktoś by chciał się przyczepić : Tak jest to mój pierwszy ROUND SOUND :)

Ilość Nutek : 14
Format Plików : MP3
Długość utworów : ~15 sekund

Tytuły utworów:

1. Example - Midnight Run
2. Example - Midnight Run (2)
3. Flux Pavillion - I can't stop
4. Nero - Promises
5. Nyan Cat
6. Pendulum - Blood Sugar
7. Pendulum - Painkiller
8. Pendulum - Slam
9. Prodigy Voodoo People
10. Skrillex - Bangarang
11. Skrillex - Scary Monsters
12. The Prodigy - Invaders Must Die
13. The Prodigy - Invaders Must Die (2)
14. The Prodigy - Omen

Fakt 2 piosenki się powtarzają lecz jest to zrobione specjalnie. Po prostu dobre kawałki :D

Download:

http://www46.zippyshare.com/v/64670184/file.html

Lub z własnego Hostingu (Fast Download bez czekania :) )

<ciach! & 404>

Hasło do Archiwum:

amxx.pl


Zapraszam do zasysania i słuchania :)

Pozdro Majster VVirus ^^
  • +
  • -
  • 3


#384360 Serwery CS:S Zombie.

Napisane przez VVirus w 21.03.2012 20:56

Serwer ZOMBIE ESCAPE Zombie busters

178.19.107.242:27015


Lokalizacja PL godny polecenia :)
  • +
  • -
  • 1


#353946 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez VVirus w 26.01.2012 13:29

Moim zdaniem można jeszcze zrobic szukanie perków

czyli znajdź perk X nagorda X expa

;)
  • +
  • -
  • 0


#351371 Który z tych hostingów wybrać?

Napisane przez VVirus w 19.01.2012 14:43

Proszę Cię nie bierz tylko Francji :<

Ludzie róbcie pożądane serwery jako jesteśmy polakami kupujcie w PL lokalizacjach :P


Jak już to pakiet 1 DTC Łódź pingi dobre lagów nie ma, mam tam serwerki :P
  • +
  • -
  • 2


#331642 [ROZWIĄZANE] Nie działa mi Fast DL

Napisane przez VVirus w 08.12.2011 17:32

popraw : sv_downloadurl "http://csprobotek.ug...gu.pl/cstrike/"

na sv_downloadurl "http://csprobotek.ugu.pl/cstrike"


+ w ogóle takiego katalogu na serwerze www nie masz :P
  • +
  • -
  • 1


#329384 Dodawanie Long Jump'a Do Klasy Lub Itemu

Napisane przez VVirus w 03.12.2011 10:47

Siemanko. Dzisiaj mały Tutek, który został napisany z paru powodów, między innymi takim że nikt nie chciał mi pomóc z tym a także nie jestem samolubem i się podzielę :P
To tak zaczynajmy !
Dla Klasy
Stworzymy przykładową klasę o Nazwie Skoczek :)
Szkielet:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Klasa Testowa Posiada LongJumpa Co x Sekund";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Na początku dodajemy includy:

#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>



Potem dodajemy:

new player_b_froglegs[33] = 1;
new ma_klase[33];


W Public Plugin Init Tworzymy Forward:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");


Kolejno dodajemy 2 Publiki


1.
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}


2.
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


I dajemy na Koniec SMA:

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= X) // Tutaj podajemy czas zamiast X
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}


Gdzie X podajemy czas Np. 3.0 = co 3 sekundy :)


I Nasze SMA powinno wyglądać tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Klasa Testowa Posiada LongJumpa Co x Sekund";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



new player_b_froglegs[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
//start holding down button here, set to halflife time
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 3.0)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}




Dla Itemu:

Stworzymy przykładowy item o nazwie Tajemnica Skoczka
Nasz szkielet :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
[new const perk_name[] = "Tajemnica Skoczka";
new const perk_desc[] = "Robisz Long Jumpy co 3 sekundy";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Amxx.PL");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



Kolejno dodajemy

new bool:ma_perk[33];


new player_b_froglegs[33];



Oraz :

public cod_perk_enabled(id)
{

ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{

ma_perk[id] = false;
}



Tworzymy Forwarda :

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");


i Dodajemy na koniec SMA:

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
//start holding down button here, set to halflife time
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 2.0)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}



I wychodz nam coś takiego :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Tajemnica Skoczka";
new const perk_desc[] = "Robisz Long Jumpy co 3 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new player_b_froglegs[33] = 1;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Amxx.PL");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");

}
public cod_perk_enabled(id)
{

ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{

ma_perk[id] = false;
}

public Prethink_froglegs(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 2.0)
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
}


Mam nadzieję że Komuś się przyda jak ktoś bd takiego czegoś szukał bo mi pomocy nie udzielono :P
Pozdrawiam !
  • +
  • -
  • 1


#329326 Podpięcie domeny z proserwer do unixstorm

Napisane przez VVirus w 03.12.2011 02:31

Zmienić DNS w Panelu, Dodać domenę do unixa (podpiąć). Poczekać na Aktualizacje serwerów DNS i Vuala gotowe :P
  • +
  • -
  • 1


#329108 Nowe Klasy

Napisane przez VVirus w 02.12.2011 17:08

Po co dodawałeś jak już jest ?
  • +
  • -
  • 1


#329015 Nowe Klasy

Napisane przez VVirus w 02.12.2011 07:47

Siemanko

Zrobione tak jak chciałeś download w załączniku ;)


Pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#328623 plugin /daj2

Napisane przez VVirus w 01.12.2011 00:20

Kompiluje się bez problemów :P

Masz poprawnego includa do cod moda z 2 perkami ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#327958 [ROZWIĄZANE] Serwer Non-Steam

Napisane przez VVirus w 28.11.2011 23:46

Po 1 Na tym Forum nie popieramy Tworzenia serwerów Non Steam
a Po 2 Aktualnie najnowsze Binarki przez RevCrew nie zostają wydane, z powodu zbyt częstej aktualizacji od strony steam'a

Temat uznaję za rozwiązany ;)
  • +
  • -
  • 2