Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Danix. - zdjęcie

Danix.

Rejestracja: 04.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.08.2011 14:21
-----

Moje posty

W temacie: symbol already defined "CheckBoulder"

01.06.2011 15:33


public Rock_Throw(id, skill, prop)

{

	new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:velocity[3], Ent

	

	pev(id, pev_origin, origin)

	pev(id, pev_v_angle, angle)

	origin[2] += 20

	

	Ent = fm_create_entity("info_target")

	

	if (!Ent) return SKILL_READY

	

	ChangeToBoulder(Ent, skill)

	set_pev(Ent, pev_classname, "poke_rock")

	fm_entity_set_model(Ent, MODELS[MDL_ROCK])

	set_pev(Ent, pev_owner, id)

	

	fm_entity_set_origin(Ent, origin)

	set_pev(Ent, pev_angles, angle)

	

	velocity_by_aim(id, ROCK_THROW_VEC, velocity)

	set_pev(Ent, pev_velocity, velocity)

	

	poke_sound(id,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)

	

	return SKILL_USED;

}

public Rock_Slide(id, skill, prop)

 {

	new Float:f_aimvec[3], Ent

	new rockammount = 1+(SkillLevel(id, skill) / ROCK_SLIDE_LEVEL)



	get_user_origin(id, origin[id]);

	get_user_origin(id, aim[id], 3);



	if(-50>aim[id][0]-origin[id][0]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][0] += ( ( aim[id][0] - origin[id][0] > 0 ) ? -50 : 50 );

	if(-50>aim[id][1]-origin[id][1]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][1] += ( ( aim[id][1] - origin[id][1] > 0 ) ? -50 : 50 );

	if(-50>aim[id][2]-origin[id][2]>50)			//only change it if they are at least that far away

		aim[id][2] += ( ( aim[id][2] - origin[id][2] > 0 ) ? -50 : 50 );

	else

		aim[id][2] += 40;



	for(new i=0; i<rockammount; i++){

		Ent = fm_create_entity("info_target")



		if (!Ent) continue



		set_pev(Ent, pev_classname, "pokemod_ent")

		set_pev(Ent, pev_owner, id)



		IVecFVec(aim[id], f_aimvec)

		f_aimvec[0] += random_float(-100.0,100.0)

		f_aimvec[1] += random_float(-100.0,100.0)



		fm_entity_set_origin(Ent, f_aimvec)



		ChangeToBoulder(Ent, skill)

		set_pev(Ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,1000.0})



		set_task(0.1, "CheckBoulder", Ent)

	}

	return SKILL_USED

 }

 public CheckBoulder(ent)

 {

	if( pev_valid(ent) ){

		new Float:velocity[3]

		pev(ent, pev_velocity, velocity)

		if(velocity[2]<1 || velocity[0] || velocity[1]){

			poke_sound(ent,CHAN_VOICE, SND_TU_FIRE)

			set_pev(ent, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,-50.0} )

			set_pev(ent, pev_classname, "poke_rock")

			fm_entity_set_model(ent, MODELS[MDL_ROCK])

		}

		else

			set_task(0.1, "CheckBoulder", ent)

	}

 }

 ChangeToBoulder(Ent, skill)

 {

	set_pev(Ent, pev_iuser2, skill)



	set_pev(Ent, pev_mins, Float:{-10.0, -10.0, -10.0})

	set_pev(Ent, pev_maxs, Float:{10.0, 10.0, 10.0})



	set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_TRIGGER)

	set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)



	return SKILL_USED

 }

public Stone_Edge(id, skill, prop)

{

new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);

if( ValidPlayer(victim) && Pokemod_Alive(victim) && 	MaxSkillChance(id,skill,damage) ){

	screenshake(victim, 100, 3.0, 100);

	poke_print(id,print_center,"Uderzyles kogos przy pomocy Stone Edge");

	poke_print(victim,print_center,"Zostales uderzony przy pomocy Stone Edge");

	return SKILL_USED;

}

return SKILL_READY;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/


Dodano 01 czerwiec 2011 - 16:47:
Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.

W temacie: Galileo oraz mapchooser

07.03.2011 18:27

Dobra,problem chyba rozwiązany,zrobiłem to troszkę inaczej,ale działa.Dzięki,close.

W temacie: Galileo oraz mapchooser

06.03.2011 20:43

No właśnie tak się skopiowało,ale jest tak jak piszesz.

W temacie: Galileo oraz mapchooser

06.03.2011 20:11

; AMX Mod X plugins



; Admin Base - Always one has to be activated



admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)



minibans.amxx           ; powód bana

;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)





; Basic



admincmd.amxx		; basic admin console commands



adminhelp.amxx		; help command for admin console commands



adminslots.amxx		; slot reservation



multilingual.amxx	; Multi-Lingual management





; Menus



menufront.amxx		; front-end for admin menus



cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)



plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)



;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)



mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)





; Chat / Messages



adminchat.amxx		; console chat commands



antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server



scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message



imessage.amxx		; displays information messages



adminvote.amxx		; vote commands





; Map related



nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle 

;

mapchooser.amxx	; allows to vote for next map



timeleft.amxx		; displays time left on map





;Configuration

pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins



statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands





; Counter-Strike

 

restmenu.amxx		; restrict weapons menu

statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)

;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike

;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)





; Enable to use AMX Mod plugins



;amxmod_compat.amxx	

; AMX Mod backwards compatibility layer





; Custom - Add 3rd party plugins here





pokemod.amxx debug

wygranarunda.amxx

exphs.amxx

buyxp.amxx

ptb.amxx

mutemenu.amxx

ad_manager.amxx

galileo.amxx

Allow_round_finish.amxx

bcd_hudtimer.amxx

timelimit_fix.amxx

admin_check.amxx

ultimate_ss.amxx

W temacie: Pokemod

26.02.2011 09:07

wrzuć pliki takie jak folder pokemon(pliki .inl);include (.inc),pokemod.sma i pokemod.txt do amxmodx/scripting pliki.Następnie zaznacz wszystko i narzuć na ikone compile.exe.Jeżeli wszystko pójdzie pomyślnie plik pokemod.amxx pojawi się w compiled.Edytowane pliki i pokemod.amxx wrzuć do ftp.